Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Remont pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Słupsku

składanie ofert: 18.02.2008 11:00 • siedzibie zamawiającego, Plac Zwycięstwa 3 pok.303
otwarcie ofert: 18.02.2008 11:15 • Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, pokój 303
Gmina Miejska Słupsk, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 5 150 000 euro na
wykonanie remontu pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.



1.Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Miejska Słupsk, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3.
2.Tryb zamówienia - przetarg nieograniczony.
3.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.um.slupsk.pl oraz do pobrania wersji papierowej w cenie 500 PLN w Wydziale Administracyjnym Urzędu Miejskiego w Słupsku, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, pok. Nr 307.
4.Przedmiotem zamówienia jest:
wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Słupsku, pl. Zwycięstwa 3, w tym:
zadanie nr 1 - remont pomieszczenia bufetu,
zadanie nr 2 - remont pokoju nr 6,
zadanie nr 3 - remont pomieszczenia UPS,
zadanie nr 4 - remont WC na II piętrze - w ramach Rewaloryzacji zabytkowego ratusza-Plac Zwycięstwa 3- II etap.

CPV 45215510-5 Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności publicznej.
CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
CPV 45421100-5 Instalowanie drzwi, okien i podobnych elementów.
CPV 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6.Termin wykonania zamówienia - dla remontu pomieszczenia bufetu - do 15.04.2008r,
- dla remontu pozostałych pomieszczeń - do 15.05.2008r.
7.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków - do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
e)wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 2 roboty remontowo-budowlane o charakterze podobnym lub tożsamym oraz o wartości minimum 100 tys. brutto każda, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót;
f)udzielą rękojmi gwarancji na wykonywany przedmiot zamówienia na nie mniej niż 3 lata;

Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
8.Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości 3.000 zł.
9.Kryteria oceny ofert :
cena najkorzystniejsza - 100%
10.Termin związania ofertą - 30 dni od terminu składania ofert.
11.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
13.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego Słupsku w dniu 28 stycznia 2008r.

Do pobrania:
1. zadanie nr 1 - remont pomieszczenia bufetu - 1781KB
2. zadanie nr 2 - remont pokoju nr 6 - 539KB
3. zadanie nr 3 - remont pomieszczenia UPS - 916KB
4. zadanie nr 4 - remont WC na II piętrze - 83MB
5. SIWZ

Dodano dnia 14.02.2008r.

Zamawiający informuje, iż wpłynęło następujące zapytanie przetargowe:
Pyt. W związku ze stwierdzoną rozbieżnością w terminie składania ofert, który w ogłoszeniu o przetargu jest do dnia 18.02.2008 r. a w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do dnia 20.02.2008 r. proszę o określenie która z tych dat jest właściwa.

Odp. Zamawiający prostuje rozbieżność w terminie składania ofert w następujący sposób:
Obowiązuje termin składania ofert zawarty w ogłoszeniu w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 18990-2008 z dnia 28.01.2008r. oraz w ogłoszeniu zamieszczonym na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Słupsku, tj. 18.02.2008r.

Jednocześnie dokonuje zmiany pkt. XI SIWZ, który przyjmuje brzmienie:

"XI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
1. Składanie ofert 18.02.2008 r. do godziny 11:00 w Urzędzie Miejskim w Słupsku, pl. Zwycięstwa 3, pokój nr 303 (sekretariat Wydziału Administracyjnego).

2. Otwarcie ofert odbędzie się dnia 18.02.2008 r. o godz. 11:15 w Urzędzie Miejskim w Słupsku, pl. Zwycięstwa 3, pokój nr 303 (sekretariat Wydziału Administracyjnego)."







Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
28 stycznia 2008
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
28 stycznia 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek