Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Budowa sali gimnastycznej przy ZSOiT przy ul.Szymanowskiego w Słupsku

składanie ofert: 25.02.2008 10:45 • Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha12, pokój nr8 - sekretariat
otwarcie ofert: 25.02.2008 11:00 • Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha12, pokój 10
Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku,76-200 Słupsk, ul.Banacha 12,
działający na rzecz Gminy Miejskiej Słupsk
o g ł a s z a przetarg nieograniczony o wartości poniżej 5.150.000 euro na roboty budowlane p.n. Budowa sali gimnastycznej przy ZSOiT przy ul.Szymanowskiego

1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie : www.rzislupsk.pl
Ponadto specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pok. nr 1. Cena 250,00 zł płatne w kasie lub za zaliczeniem pocztowym.

2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia.
CPV 45.21.22.25-9 – Hale sportowe
Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej z zapleczem, wraz z przyłączami i zagospodarowaniem terenu, przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych ul.Szymanowskiego w Słupsku. Powierzchnia zabudowy 1143 m2, kubatura 9167 m3. Konstrukcja obiektu tradycyjna, murowana z bloczków YTONG. Dach nad salą gimnastyczną z wiązarów z drewna klejonego kryty papą termozgrzewalną. Obiekt wyposażony w instalacje wod.-kan., c.o., elektryczne i wentylację mechaniczną.
Szczegółowy zakres prac należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym stanowiącym załącznik do siwz.
Zamówienie nie obejmuje dostawy stolarki okiennej, drzwi aluminiowych zewnętrznych i wyposażenia obiektu.

3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5.Termin wykonania zamówienia – 31.01.2009r.

6.Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełniania

6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp.:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
- wykażą doświadczenie w wykonaniu w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych porównywalnych do przedmiotu zamówienia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty
te zostały wykonane należycie,
- dysponują kierownikiem budowy i kierownikami robót posiadającymi odpowiednie uprawnienia.
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia :
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej na kwotę minimum 500.000,00 zł.
- wykażą wielkość przerobu w latach 2004, 2005 i 2006 łącznie minimum 15 mln zł
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj.-spełniają wymagania określone w art. 24 ust. 1 i 2.

6.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie w systemie: spełnia-niespełnia.

6.3. Wymagane oświadczenia lub dokumenty wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

1) W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:

a) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania
na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych

b) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1

c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

d) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

e) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2) W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

a) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych porównywalnych z przedmiotem zamówienia, czyli odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;
Zamawiający będzie brał pod uwagę – jako zamówienie porównywalne
z przedmiotem zamówienia – obiekty kubaturowe budownictwa ogólnego
i przemysłowego o kubaturze min. 10 tys. m3 lub wartości min. 4 mln zł brutto każdy;

b) Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa wyżej zostały wykonane należycie.

c) Wykaz osób (kadry technicznej - kierownik budowy, kierownicy robót), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

d) Kserokopie uprawnień budowlanych i aktualnych zaświadczeń przynależności do Izby Budowlanej osób wskazanych w pkt c)

3) W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia:
a) Przedstawienie sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności -
za okres ostatnich 3 lat obrachunkowych tj. 2004 , 2005 i 2006 rok – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.

b) Podanie informacji o łącznej wielkości przerobu w latach 2004, 2005 i 2006. Dla ważności oferty przerób musi wynosić minimum 15 mln złotych łącznie.

c) Przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000,00 zł

7. Wadium – 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych)

8. Kryterium oceny ofert – najniższa cena.100%

9. Składanie ofert do godziny 10:45 dnia 25.02.2008r. w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku,ul.Banacha 12, pok. nr 8 – sekretariat.

10. Termin związania ofertą 30 dni.

11. Otwarcie ofert: 25.02.2008r. o godz. 11:00 w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul.Banacha 12, pok. nr 10.

12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.

13. Ogłoszenie zostało przesłane do prezesa UZP w dniu 04.02.2008r. i opublikowane w BZP pod nr 23284-2008 a następnie opublikowane na stronach internetowych: www.rzislupsk.pl, www.um.slupsk.pl oraz na tablicy ogłoszeń RZI w Słupsku ul.Banacha 12 oraz Urzędu Miasta Słupska.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
5 lutego 2008
Informację opublikował:
Mariusz Kowalski
Data publikacji:
5 lutego 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek