Budowa sali gimnastycznej przy ZSOiT przy ul.Szymanowskiego w Słupsku
otwarcie ofert: 25.02.2008 11:00 • Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha12, pokój 10
działający na rzecz Gminy Miejskiej Słupsk
o g ł a s z a przetarg nieograniczony o wartości poniżej 5.150.000 euro na roboty budowlane p.n. Budowa sali gimnastycznej przy ZSOiT przy ul.Szymanowskiego
1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie : www.rzislupsk.pl
Ponadto specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pok. nr 1. Cena 250,00 zł płatne w kasie lub za zaliczeniem pocztowym.
2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia.
CPV 45.21.22.25-9 – Hale sportowe
Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej z zapleczem, wraz z przyłączami i zagospodarowaniem terenu, przy Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych ul.Szymanowskiego w Słupsku. Powierzchnia zabudowy 1143 m2, kubatura 9167 m3. Konstrukcja obiektu tradycyjna, murowana z bloczków YTONG. Dach nad salą gimnastyczną z wiązarów z drewna klejonego kryty papą termozgrzewalną. Obiekt wyposażony w instalacje wod.-kan., c.o., elektryczne i wentylację mechaniczną.
Szczegółowy zakres prac należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym stanowiącym załącznik do siwz.
Zamówienie nie obejmuje dostawy stolarki okiennej, drzwi aluminiowych zewnętrznych i wyposażenia obiektu.
3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.Termin wykonania zamówienia – 31.01.2009r.
6.Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełniania
6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp.:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
- wykażą doświadczenie w wykonaniu w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych porównywalnych do przedmiotu zamówienia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty
te zostały wykonane należycie,
- dysponują kierownikiem budowy i kierownikami robót posiadającymi odpowiednie uprawnienia.
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia :
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej na kwotę minimum 500.000,00 zł.
- wykażą wielkość przerobu w latach 2004, 2005 i 2006 łącznie minimum 15 mln zł
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj.-spełniają wymagania określone w art. 24 ust. 1 i 2.
6.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie w systemie: spełnia-niespełnia.
6.3. Wymagane oświadczenia lub dokumenty wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1) W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
a) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania
na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych
b) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
d) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2) W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych porównywalnych z przedmiotem zamówienia, czyli odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;
Zamawiający będzie brał pod uwagę – jako zamówienie porównywalne
z przedmiotem zamówienia – obiekty kubaturowe budownictwa ogólnego
i przemysłowego o kubaturze min. 10 tys. m3 lub wartości min. 4 mln zł brutto każdy;
b) Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa wyżej zostały wykonane należycie.
c) Wykaz osób (kadry technicznej - kierownik budowy, kierownicy robót), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
d) Kserokopie uprawnień budowlanych i aktualnych zaświadczeń przynależności do Izby Budowlanej osób wskazanych w pkt c)
3) W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
a) Przedstawienie sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności -
za okres ostatnich 3 lat obrachunkowych tj. 2004 , 2005 i 2006 rok – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
b) Podanie informacji o łącznej wielkości przerobu w latach 2004, 2005 i 2006. Dla ważności oferty przerób musi wynosić minimum 15 mln złotych łącznie.
c) Przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000,00 zł
7. Wadium – 80.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych)
8. Kryterium oceny ofert – najniższa cena.100%
9. Składanie ofert do godziny 10:45 dnia 25.02.2008r. w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku,ul.Banacha 12, pok. nr 8 – sekretariat.
10. Termin związania ofertą 30 dni.
11. Otwarcie ofert: 25.02.2008r. o godz. 11:00 w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul.Banacha 12, pok. nr 10.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.
13. Ogłoszenie zostało przesłane do prezesa UZP w dniu 04.02.2008r. i opublikowane w BZP pod nr 23284-2008 a następnie opublikowane na stronach internetowych: www.rzislupsk.pl, www.um.slupsk.pl oraz na tablicy ogłoszeń RZI w Słupsku ul.Banacha 12 oraz Urzędu Miasta Słupska.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 5 lutego 2008
- Informację opublikował:
- Mariusz Kowalski
- Data publikacji:
- 5 lutego 2008