Opracowanie dokumentacji projektowej pn. Rozbudowa przychodni rejonowej przy ul. Łokietka w Słupsku
otwarcie ofert: 25.02.2008 12:15 • Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul.Banacha 12,, pokój 10
76-200 Słupsk, ul.Banacha 12,
działający na rzecz Gminy Miejskiej Słupsk
o g ł a s z a przetarg nieograniczony o wartości poniżej 5.150.000 euro na usługę
pn. Rozbudowa przychodni rejonowej – ul. Łokietka w Słupsku
1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie : www.rzislupsk.pl
Ponadto specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Rejonowym
Zarządzie Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pok. nr 1. Cena 10 zł
płatne w kasie lub za zaliczeniem pocztowym.
2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia.
CPV 74.22.40.00-5 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnego pełnobranżowego
projektu budowlano-wykonawczego rozbudowy przychodni rejonowej
przy ul. Łokietka w Słupsku wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
Dokumentację należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia Zakładów Opieki Zdrowotnej (Dz.U. z 2006r. nr 213 poz. 1568).
Opracowaniem projektowym należy objąć:
1)Rozbiórkę istniejącego budynku przychodni wraz z pozwoleniem na rozbiórkę
2)Budowę nowego obiektu przychodni zgodnie z założeniami zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym i decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego (załączniki do siwz) wraz z instalacjami wewnętrznymi: wod.-kan., c.o., elektrycznymi (w tym sygnalizacji włamania, p.poż., sieć komputerowa), przyłączami w miarę potrzeb (ewentualna możliwość wykorzystania istniejących) i pozwoleniem na budowę
3)Zagospodarowanie terenu z zielenią, małą architekturą, drogami, chodnikami, miejscami parkingowymi
4)Technologię i wyposażenie obiektu
5)Kolorystykę pomieszczeń ogólnodostępnych
3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.Termin wykonania zamówienia – 31.07.2008r.
6.Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełniania
6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają
wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp.:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
wykażą doświadczenie w wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 2 projektów budowy lub przebudowy i modernizacji obiektów służby zdrowia, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.
dysponują uprawnionymi projektantami w branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej,
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. spełniają wymagania określone w art. 24 ust. 1 i 2.
6.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie w systemie: spełnia-nie spełnia.
6.3. Wymagane oświadczenia lub dokumenty wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1) W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności i niepodlegania wykluczeniu na podst. Art. 24 Pzp:
a)Dowód wniesienia wadium w wysokości określonej przez zamawiającego i formie zgodnej z Pzp - do oferty dołączony oryginał dokumentu wadialnego innego niż pieniądz lub kopia dowodu wpłaty poświadczona za zgodność przez Wykonawcę.
b)Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. nr 2 .
c)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.
d)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
e)Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
f)Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2) W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
a)Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - 2 projektów budowy lub przebudowy i modernizacji obiektów służby zdrowia, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania .
b)Dokumenty potwierdzające, że usługi o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą dotyczyć pozycji wymienionych w wykazie.
c)Wykaz projektantów w branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności .
d)Uprawnienia do projektowania i ważne zaświadczenia przynależności do Izby Budowlanej osób wskazanych w pkt c)
3) W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – nie wymaga się składania dokumentów.
7. Wadium – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)
8. Kryterium oceny ofert – najniższa cena.100%
9. Termin związania ofertą 30 dni.
10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.
11. Ogłoszenie zostało przesłane do prezesa UZP w dniu 14.02.2008r. i opublikowane w BZP pod nr 30304-2008, a następnie opublikowane na stronach internetowych: www.rzislupsk.pl, www.um.slupsk.pl oraz na tablicy ogłoszeń RZI w Słupsku
ul.Banacha 12 oraz Urzędu Miasta Słupska pl.Zwycięstwa 3.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 14 lutego 2008
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 14 lutego 2008