Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Renowacja dachu Ratusza miejskiego w Słupsku

składanie ofert: 12.03.2008 11:00 • siedzibie zamawiającego, Plac Zwycięstwa 3 pok. 303
otwarcie ofert: 12.03.2008 11:15 • Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, pokój 212
Gmina Miejska Słupsk, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 5 150 000 euro na
wykonanie robót budowlanych polegających na

Renowacji dachu części południowo-wschodniej w ramach zadania Rewaloryzacja zabytkowego ratusza w Słupsku - Plac Zwycięstwa 3 - II etap


1.Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina Miejska Słupsk, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3.
2.Tryb zamówienia - przetarg nieograniczony.
3.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia SIWZ będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.um.slupsk.pl/index.php?go=przetarg_all oraz w Wydziale Administracyjnym Urzędu Miejskiego w Słupsku, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, pok. Nr 307.
4.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na Renowacji dachu części południowo-wschodniej w ramach zadania Rewaloryzacja zabytkowego ratusza w Słupsku - Plac Zwycięstwa 3 - II etap.
5.CPV 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne.
6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8.Termin wykonania zamówienia – do 31.05.2008r
9.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków - do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
e)zatrudniali w ciągu ostatnich 6 miesięcy minimum 5 osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia
f)wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót dekarskich na obiektach wpisanych do rejestru zabytków o łącznej powierzchni remontowanego dachu minimum 500 m² oraz robót dekarskich na innych obiektach o łącznej powierzchni dachów minimum 1000 m², wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych robót;
g)przedstawią dokumenty dotyczące jakości oferowanych materiałów dekarskich, tj. zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty, które zostaną użyte przy wykonywaniu robót budowlanych odpowiadają normom dopuszczającym do stosowania w budownictwie – aprobaty techniczne – w pełnej wersji, zwłaszcza na:dachówkę mnich-mniszka, dachówkę karpiówkę, gąsiory, papę termozgrzewalną, blachę miedzianą;
h)udzielą rękojmi gwarancji na wykonywany przedmiot zamówienia na nie mniej niż 3 lata;
i)ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500.000 zł.
Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
10.Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości 7.000 zł.
11.Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena.
12.Termin związania ofertą - 30 dni od terminu składania ofert.
13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w dniu 20 lutego 2008r.

Pliki do pobrania:
1. SIWZ,
2. Dokumentacja projektowa, STWiOR, przedmiary robót

Dodano dnia 10.03.2008r.
Zmienia się treść pkt. IV SIWZ, który przyjmuje brzmienie:

"IV. Wymagany termin wykonania zamówienia: 31 lipca 2008r."

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
20 lutego 2008
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
20 lutego 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek