Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Budynki mieszkalne nr 6 i nr 7 przy ul. Sołdka-Herbsta

składanie ofert: 18.03.2008 12:00 • Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha12, pokój nr8 - sekretariat
otwarcie ofert: 18.03.2008 12:15 • Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha12, pokój 10
Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku,76-200 Słupsk, ul.Banacha 12,
działający na rzecz Gminy Miejskiej Słupsk
o g ł a s z a przetarg nieograniczony o wartości poniżej 5.150.000 euro na roboty budowlane
p.n. ”Budynki mieszkalne nr 6 i nr 7 przy ul. Sołdka-Herbsta”

1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie : www.rzislupsk.pl
Ponadto specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pok. nr 1. Cena 450,00 zł płatne w kasie lub za zaliczeniem pocztowym.

2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia.
CPV 45.21.13.40 - 4 budownictwo wielorodzinne
45.11.12.91 - 4 roboty w zakresie zagospodarowania teren

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch budynków mieszkalnych o charakterze socjalnym nr 6 i nr 7 wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu.
Budynki mieszkalne każdy o parametrach:
-powierzchnia zabudowy 877,1 m2
-kubatura 12.805,0 m3
-powierzchnia mieszkalna 2.439,87 m2
-budynek częściowo podpiwniczony, 3 klatkowy, 4. kondygnacyjny, 48 mieszkań
-realizacja metodą tradycyjną
Sieci i przyłącza:
-przyłącze kanalizacji sanitarnej, sieci i przyłącza wodociągowe i kanalizacji deszczowej,
-oświetlenie terenu
Zagospodarowanie terenu:
-drogi, chodniki, parkingi, trawniki, mała architektura

3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5.Termin wykonania zamówienia ustala się etapowo:
1)Etap I - budynek nr 6 wraz z całością sieci i przyłączy, dróg i oświetlenia występujących w zamówieniu (bez zieleni) – 30.06.2009
2)Etap II – budynek nr 7 z zielenią: 30.10.2009 r.

6.Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełniania

6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp.:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
- wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum trzech obiektów kubaturowych budownictwa mieszkaniowego lub użyteczności publicznej, każdy o wartości min. 40% całkowitej ceny ofertowej lub min. 10 tys. m3, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
- dysponują kierownikiem budowy branży budowlanej i kierownikami robót branży sanitarnej i elektrycznej, posiadającymi stosowne uprawnienia.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia :
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1.500.000,00 zł.
- wykażą się przerobem w latach 2004, 2005 i 2006 łącznie minimum 20 mln zł
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj.
- spełniają wymagania określone w art. 24 ust. 1 i 2.

6.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie w systemie: spełnia-niespełnia.

6.3. Wymagane oświadczenia lub dokumenty wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

1) W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:

a)Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych;

b)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1;

c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

d)Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

e)Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2)W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :
a)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum trzech obiektów kubaturowych budownictwa mieszkaniowego lub użyteczności publicznej, każdy o wartości min. 40% całkowitej ceny ofertowej lub min. 10 tys. m3, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;

b) Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa wyżej zostały wykonane należycie.

c) Wykaz osób (kadry technicznej- kierownik budowy- branży budowlanej i kierownicy robót branży sanitarnej i elektrycznej ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

d) Kserokopie uprawnień budowlanych i ważnych zaświadczeń o przynależności do Izby Budowlanej osób wskazanych w pkt c)

3)W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia :

a)Przedstawienie sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności- za okres ostatnich 3 lat obrachunkowych tj. 2004 , 2005 i 2006 rok – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
b)Podanie informacji o łącznej wielkości przerobu w latach 2004, 2005 i 2006. Dla ważności oferty przerób musi wynosić minimum 20 mln złotych łącznie.
c)Przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1.500.000,00 zł

7. Wadium – 120.000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych)

8. Kryterium oceny ofert – najniższa cena.100%

9. Składanie ofert do godziny 12:00 dnia 18.03.2008r. w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul.Banacha 12, pok. nr 8 – sekretariat.

10. Termin związania ofertą 30 dni.

11. Otwarcie ofert: 18.03.2008r. o godz. 12:15 w Rejonowym Zarządzie Inwestycji
w Słupsku, ul.Banacha 12, pok. nr 10.

12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.

13. Ogłoszenie zostało przesłane do prezesa UZP w dniu 25.02.2008r. i opublikowane w BZP pod nr 37582-2008 a następnie opublikowane na stronach internetowych: www.rzislupsk.pl, www.um.slupsk.pl oraz na tablicy ogłoszeń : RZI w Słupsku ul. Banacha 12 oraz Urzędu Miasta Słupska.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
25 lutego 2008
Informację opublikował:
Mariusz Kowalski
Data publikacji:
25 lutego 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek