Sporządzenie dokumentacji dla zadania pn. ”Remont budynku przy ul. Armii Krajowej 1 w Słupsku”
otwarcie ofert: 4.07.2008 11:15 • Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 (III piętro), pokój 303
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206 000 euro
na
1. Przedmiotem zamówienia jest Sporządzenie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla
zadania pn. ”Remont budynku przy ul. Armii Krajowej 1 w Słupsku”, budynek
jest podpiwniczony z trzema kondygnacjami nadziemnymi, o pow. całkowitej 730 m²,
kubaturze 4.862 m³ i powierzchnia zabudowy 376m².
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: inwentaryzacji budynku; pełnobranżowej
dokumentacji projektowej, kosztorysowej i STWiOR z podziałem na kondygnacje;
dokumentacji na konieczne przyłącza wraz z uzgodnieniami; dokumentacji projektowej
i kosztorysowej windy dla osób niepełnosprawnych.
2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia SIWZ można uzyskać w Urzędzie Miejskim
w Słupsku, Wydział Administracyjny, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, pok. Nr 307
nieodpłatnie lub na stronie internetowej www.um.slupsk.pl
3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
6.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
7.Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty
z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8.Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości 3.000 zł
9.Wymagany termin wykonania zamówienia:
Etap I – kompletna dokumentacja dla remontu parteru budynku z instalacjami - do 23.07.2008r.
Etap II – kompletna dokumentacja dla pozostałych kondygnacji budynku - do 29.08.2008r
10. Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy spełniają
następujące warunki:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
e)zamówienie zostanie wykonane zgodnie z terminem określonym w pkt. 9 niniejszego ogłoszenia
11.Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych
przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
12.Kryteria oceny ofert - cena - 100 %
13.Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
14.Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami :
Pani Halina Subocz- inspektor d/s budowlanych Wydziału Administracyjnego w Urzędzie Miejskim
w Słupsku nr tel. 0-59 84-88-408 i Pan Tadeusz Szemryk – Kierownik Referatu Zamówień
Publicznych w Urzędzie Miejskim w Słupsku tel: 0-59 84-88-440
15.Ogłoszenie opublikowano na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych
www.portal.uzp.gov.pl oraz na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Urzędu Miejskiego
Słupsku w dniu 26 czerwca 2008 r.
16.CPV - 74232000-4 Usługi inżynierskie w zakresie projektowania
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 26 czerwca 2008
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 26 czerwca 2008