Uzbrojenie terenu osiedla Sułkowskiego w Słupsku pod budownictwo jednorodzinne – DROGI TYMCZASOWE
otwarcie ofert: 29.07.2008 11:00 • Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha12, pokój 10
działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Słupsk
o g ł a s z a przetarg nieograniczony o wartości poniżej 5.150.000 euro na roboty budowlane „Uzbrojenie terenu osiedla Sułkowskiego w Słupsku pod budownictwo jednorodzinne – DROGI TYMCZASOWE”.
1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie : www.rzislupsk.pl
Ponadto specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pok. nr 1. Cena 100,00 zł płatne w kasie lub za zaliczeniem pocztowym.
2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia.
Wspólny słownik zamówień – CPV:
45.23.31.23-7 – drogi podrzędne
45.23.31.24-4 – drogi dojazdowe
45.23.24.51-8 – roboty odwadniające i nawierzchniowe
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dróg tymczasowych o łącznej długości ok. 780m na terenie osiedla w Słupsku, w rejonie ulicy Sułkowskiego (ul. Pułaskiego i ulica nowoprojektowana) oraz oznakowania dróg według dołączonego projektu stałej organizacji ruchu stanowiącego załącznik do siwz. Oznakowanie pionowe należy wykonać jako docelowe.
Nawierzchnię jezdni należy wykonać z płyt typu YOMB, ograniczoną z jednej strony krawężnikiem drogowym, z drugiej - korytem ściekowym prefabrykowanym. Spadek poprzeczny jednostronny. Drogi należy wykonać z pełnowartościowych materiałów nowych.
Stan istniejący
Teren niezabudowany, uzbrojony w sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodociąg, sieć energetyczną, teletechniczną i gazową. Budowane nawierzchnie dróg przebiegać będą w istniejących (ulica Pułaskiego i część ulicy Sułkowskiego) i nowoprojektowanych pasach drogowych.
Informacja:
Woda opadowa z nawierzchni dróg odprowadzona jest do kanalizacji deszczowej przez już wykonane wpusty deszczowe i podłączone przykanalikami do wykonanych kolektorów deszczowych. W ulicy Pułaskiego - 6 wpustów deszczowych. W ulicy nowoprojektowanej
- 7 wpustów deszczowych. Wpusty deszczowe usytuowano zgodnie z projektem na rzędnych projektowanych oraz przy krawężnikach projektowanych dróg.
Nadmiar gruntu z wykopów należy wywieźć na odległość ok. 10 km.
Szczegółowy zakres prac należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym stanowiącym załącznik do siwz.
3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.Termin wykonania zamówienia – 30.11.2008r.
6.Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełniania
6.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp.:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
- wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum trzech robót branży drogowej o łącznej wartości nie mniejszej niż cena ofertowa wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
- dysponują kierownikiem budowy branży drogowej i kierownikiem robót branży sanitarnej posiadającymi odpowiednie uprawnienia.
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł.
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. -spełniają wymagania określone w art. 24 ust. 1 i 2.
6.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie w systemie: spełnia-niespełnia.
6.3. Wymagane oświadczenia lub dokumenty wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1) W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
a)Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
b)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1.
c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
d)Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e)Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2)W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum trzech robót branży drogowej o łącznej wartości nie mniejszej niż cena ofertowa.
b)Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa wyżej zostały wykonane należycie.
c)Wykaz osób - kierownik budowy, kierownik robót - które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
d)Kserokopie uprawnień budowlanych i ważnych zaświadczeń o przynależności do Izby Budowlanej ww. osób.
3)W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł
7. Wadium – 22.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100 PLN).
8. Kryterium oceny ofert – najniższa cena.100%.
9. Składanie ofert do godziny 10:45 dnia 29.07.2008r. w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul.Banacha 12, pok. nr 8 – sekretariat.
10. Termin związania ofertą 30 dni.
11. Otwarcie ofert: 29.07.2008r. o godz. 11:00 w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul.Banacha 12, pok. nr 10.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.
13. Ogłoszenie zostało przesłane do prezesa UZP w dniu 08.07.2008r. i opublikowane w BZP pod nr 153732-2008, a następnie opublikowane na stronach internetowych: www.rzislupsk.pl, www.um.slupsk.pl oraz na tablicy ogłoszeń RZI w Słupsku ul.Banacha 12 oraz Urzędu Miasta Słupska.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 9 lipca 2008
- Informację opublikował:
- Mariusz Kowalski
- Data publikacji:
- 9 lipca 2008