Przetarg nieograniczony na zakup i montaż systemu kompleksowej obsługi sesji
otwarcie ofert: 13.08.2008 11:15 • Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 (III piętro), pokój 303
Gmina Miejska Słupsk, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206 000 euro na
zakup i montaż systemu kompleksowej obsługi sesji /prowadzenie i liczenie głosów/ wraz z nagłośnieniem sali 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku.
-
Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Miejska Słupsk, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3.
-
Tryb zamówienia - przetarg nieograniczony.
-
Przedmiotem zamówienia jest zakup systemu kompleksowej obsługi sesji /prowadzenie i liczenie głosów/ wraz z nagłośnieneim sali 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku.
-
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://bip.um.slupsk.pl/przetargi/ oraz w Wydziale Administracyjnym Urzędu Miejskiego w Słupsku, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, pok. Nr 307.
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
-
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
-
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
-
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej. -
Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości 3.000 zł.
-
Termin wykonania zamówienia – 7 dni od dnia podpisania umowy.
-
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tych warunków - do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy
spełniają następujące warunki:-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
-
wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
minimum dwóch zrealizowanych przez siebie zamówień w zakresie tożsamym lub o zbliżonym zakresie funkcjonalnym instalacji, każde o wartości minimum 180 000 zł brutto wraz z załączeniem referencji potwierdzających należyte wykonanie tych zamówień;
-
przedstawią referencje potwierdzające należyte wykonanie zamówień wykazanych przez Wykonawcę, o których mowa w pkt 12e. Przedstawione referencje muszą dotyczyć zamówień realizowanych dla jednostek samorządowych oraz zawierać informację o wartości oraz terminie ich realizacji.
-
-
Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych
przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ. -
Kryteria oceny ofert – cena 100%.
-
Termin związania ofertą - 30 dni od terminu składania ofert.
-
Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami : Tadeusz Szemryk – tel. 059 8488440, Halina
Subocz – tel. 059 8488408. -
CPV 31710000-6 – sprzęt elektroniczny,
30200000-1 – urządzenia komputerowe,
32342400-6 – sprzęt nagłaśniający.
-
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, 76-200 Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, pok. 303 – sekretariat Wydziału Administracyjnego, w terminie do 13.08.2008 r. do godz. 11:00
-
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, 76-200 Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, pok. 303 – Wydziału Administracyjnego, w dniu 13.08.2008 r. do godz. 11:15
-
Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie
internetowej i tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego Słupsku w dniu 05.08.2008r.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Tadeusz Szemryk
- Data wytworzenia:
- 5 sierpnia 2008
- Informację opublikował:
- Administrator BIP
- Data publikacji:
- 5 sierpnia 2008