Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Budowa zespołu boisk i urządzeń sportowych z modułowym systemowym budynkiem zaplecza boisk ORLIK 2012

składanie ofert: 12.11.2008 12:00 • Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha 12, pokój nr8 - sekretariat
otwarcie ofert: 12.11.2008 12:15 • Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pokój nr10

Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku,

76-200 Słupsk, ul.Banacha 12,

działający na rzecz Gminy Miejskiej Słupsk


o g ł a s z a przetarg nieograniczony o wartości poniżej 5.150.000 euro na roboty budowlane p.n. Budowa zespołu boisk i urządzeń sportowych z modułowym systemowym budynkiem zaplecza boisk ORLIK 2012
w Słupsku przy ul. Krzywoustego działka 1/3



1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie : www.rzislupsk.pl

Ponadto specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Rejonowym

Zarządzie Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pok. nr 1. Cena 50,00 zł

płatne w kasie lub za zaliczeniem pocztowym.


2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia.

CPV 45.21.22.00-8 Roboty budowlane w zakresie

budowy obiektów sportowych.

45.21.22.24-2 Roboty budowlane związane ze stadionami.


Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zespołu boisk i urządzeń sportowych z
modułowym systemowym budynkiem zaplecza boisk ORLIK 2012 w Słupsku przy ul.
Krzywoustego działka 1/3 , w zakresie:

- budowa boiska do piłki nożnej – nawierzchnia syntetyczna,

- budowa boiska do koszykówki i siatkówki – nawierzchnia syntetyczna,

- budowa zaplecza systemowego, modułowego,

- budowa ciągu komunikacyjnego,

- budowa oświetlenia boisk z naświetlaczami i instalacją odgromową,

- budowa ogrodzenia terenu z bramą wjazdową i furtką wejściową,

- budowa infrastruktury technicznej podziemnej – kanalizacji wod-kan., kanalizacji deszczowej, energetycznej

- budowa placyku gospodarczego.

Szczegółowy zakres prac – wg projektu wykonawczego


  1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5. Termin wykonania zamówienia – 10.04.2009r.

6. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełniania


6.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają

wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp.:


  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.

- wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego

postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,

minimum trzech obiektów sportowych - stadionów lub boisk zewnętrznych, każdy o wartości min. 80% całkowitej ceny ofertowej odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

- dysponują kierownikiem budowy branży budowlanej i kierownikami robót branży sanitarnej, elektrycznej i drogowej posiadającymi stosowne uprawnienia.


  1. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia :

- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

gospodarczej na kwotę minimum 100.000 zł.


  1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj.

- spełniają wymagania określone w art. 24 ust. 1 i 2.


6.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie w systemie: spełnia-niespełnia.



6.3. Wymagane oświadczenia lub dokumenty wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

1) W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:


a) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania
na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych


b) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1


c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.


d) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.


e) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.


2) W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:


a) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego
postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, minimum trzech obiektów sportowych - stadionów lub boisk
zewnętrznych, każdy o wartości min. 80% całkowitej ceny ofertowej
odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym
przedmiot zamówienia, stanowiącym przedmiot zamówienia ( załącznik nr 4);

b) Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa wyżej zostały wykonane

należycie.


c) Wykaz osób (kadry technicznej- kierownik budowy branży budowlanej i kierownicy

robót branży sanitarnej, elektrycznej i drogowej), które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności


d) Kserokopie uprawnień budowlanych i aktualnych zaświadczeń przynależności
do Izby Budowlanej osób wskazanych w pkt c)


3) W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia:


a) Przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł


7. Wadium – 25.000,00 (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100.)


8. Kryterium oceny ofert – najniższa cena.100%


9. Składanie ofert do godziny 12:00 dnia 12.11.2008r. w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul.Banacha 12, pok. nr 8 – sekretariat.


10. Termin związania ofertą 30 dni.


11. Otwarcie ofert: 12.11.2008r. o godz. 12:15 w Rejonowym Zarządzie Inwestycji
w Słupsku, ul.Banacha 12, pok. nr 10.


12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.


13. Ogłoszenie zostało przesłane do prezesa UZP w dniu 21.10.2008r. i opublikowane w BZP pod nr 277345-2008 a następnie opublikowane na stronach internetowych: www.rzislupsk.pl, www.um.slupsk.pl oraz na tablicy ogłoszeń RZI w Słupsku
ul.Banacha 12 oraz Urzędu Miasta Słupska.

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Kowalski Mariusz
Data wytworzenia:
21 października 2008
Informację opublikował:
Mariusz Kowalski
Data publikacji:
21 października 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek