Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej do budynku mieszkalnego nr 6 przy ul. Sołdka-Herbsta w Słupsku
otwarcie ofert: 20.11.2008 12:15 • Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pokój nr10
Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku,
76-200 Słupsk, ul.Banacha 12,
działający na rzecz Gminy Miejskiej Słupsk
o g ł a s z a przetarg nieograniczony o wartości poniżej 133.000 euro na dostawy
p.n Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej do budynku mieszkalnego nr 6 przy ul. Sołdka-Herbsta w Słupsku
1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie : www.rzislupsk.pl
Ponadto specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Rejonowym
Zarządzie Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pok. nr 1. Cena 30,00 zł
płatne w kasie lub za zaliczeniem pocztowym.
2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia
Wspólny Słownik Zamówień CPV
44.22.10.00-5 – Stolarka budowlana
44.22.11.00-6 – Okna, drzwi i podobne elementy
Przedmiotem przetargu jest dostawa i montaż okien PCV (szt.161 ) i drzwi aluminiowych
zewnętrznych (szt. 6) do budowanego budynku mieszkalnego nr 6 przy ul. Sołdka-Herbsta
w Słupsku
Terminy realizacji: Okna PCV – 15.12.2008r., drzwi aluminiowe – 30.03.2009r.
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia – 30.03.2009r.
6. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełniania
6.1. . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp.:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , tj.
-
wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 3 dostaw stolarki PCV z montażem, każda o wartości nie mniejszej niż 80% ceny ofertowej, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej na kwotę minimum 150.000 zł
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. spełniają wymagania określone w art. 24 ust. 1 i 2.
6.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie w systemie: spełnia-niespełnia.
6.3. Wymagane oświadczenia lub dokumenty wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1) W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
a) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania
na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych
b) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
d) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2) W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 3 dostaw stolarki PCV z montażem, każda o wartości nie mniejszej niż 80% ceny ofertowej, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 4).
b) Dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w załączniku nr 4.
3). W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
a) oświadczenie wg wzoru - załącznik nr 3.
b) Przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 150.000 zł
7. Wadium – 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
8. Kryterium oceny ofert – najniższa cena.100%
9. Składanie ofert do godziny 12:00 dnia 20.11.2008r. w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul.Banacha 12, pok. nr 8 – sekretariat.
10. Termin związania ofertą 30 dni.
11. Otwarcie ofert: 20.11.2008r. o godz. 12:15 w Rejonowym Zarządzie Inwestycji
w Słupsku, ul.Banacha 12, pok. nr 10.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.
13. Ogłoszenie zostało przesłane do prezesa UZP w dniu 12.11.2008r. i opublikowane w BZP pod nr 309545-2008 a następnie opublikowane na stronach internetowych: www.rzislupsk.pl, www.um.slupsk.pl oraz na tablicy ogłoszeń RZI w Słupsku
ul.Banacha 12 oraz Urzędu Miasta Słupska.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Jacek Pawiński
- Data wytworzenia:
- 12 listopada 2008
- Informację opublikował:
- Mariusz Kowalski
- Data publikacji:
- 14 listopada 2008