Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

I nieograniczony przetarg ustny na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej położonej w obrębie 9 miasta Słupska przy ulicy Banacha.

rozpoczęcie przetargu: 18.02.2009 10:00 • sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA

ogłasza I nieograniczony przetarg ustny na sprzedaż nieruchomości niezabudowanej, położonej w obrębie 9 miasta Słupska przy ulicy Stefana Banacha, dla której Sąd Rejonowy w Słupsku VII Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi KW nr 34359.

- nieruchomość złożona z działek nr 430/18, 430/19, 430/20, 430/24 o łącznej powierzchni 16164m²

cena wywoławcza- 3.800.000,00 zł, wadium- 380.000,00 zł, postąpienie- nie mniej niż 38.000,00 zł

Do wylicytowanej ceny za nabycie nieruchomości zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 22%.

Przedmiotowa nieruchomość znajduje się na obszarze miasta, na którym obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego „Banacha” na terenie o funkcji:

  • działka nr 430/18 przeznaczona jest pod ciąg pieszy (2KP),

  • działka nr 430/19 przeznaczona jest na parking dla około 40 samochodów osobowych- docelowo dwupoziomowy (5 KS),

  • działka nr 430/20 przeznaczona jest pod usługi nieuciążliwe z preferencją dla usług hotelarskich i administracyjnych ( 1A UM,A) i z preferencją dla usług handlu i gastronomii ( 1B UH,G),

  • działka nr 430/24 przeznaczona jest pod parking dla około 40 samochodów osobowych- docelowo dwupoziomowy (6 KS) oraz teren przeznaczony pod funkcję usług nieuciążliwych z preferencją dla handlu, gastronomii i rzemiosła ( 3 UH, G,R).

Przez działkę nr 430/20 i 430/24 przebiegają linie energetyczne wysokiego i niskiego napięcia. Ponadto zgodnie z ustaleniami MPZP ”Banacha” na działkach nr 430/20, 430/24, 430/18 projektowane są nowe linie kablowe 0,4 kV i 15 kV. Przebieg projektowanych linii oraz zagospodarowanie terenu wokół sieci należy ustalić z gestorem sieci.

Działkę nr 430/20 obciąża się koniecznością lokalizacji stacji transformatorowej wbudowanej w obiekt.

Przez całą nieruchomość przebiegają sieci infrastruktury technicznej: magistrala cieplna, wodna, linia wysokiego napięcia, kanalizacja sanitarna i deszczowa, linia telekomunikacyjna.

Na nieruchomości znajdują się pozostałości fundamentów i pojedyncze nasadzenia drzew bez wartości, nawierzchnia zadarniona.

Nieruchomość położona jest na terenie uzbrojonym.

Przetarg odbędzie się w dniu 18.02.2009r. o godzinie 10°°w sali nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 (II p.). Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium do dnia 12.02.2009r. na konto: Urząd Miejski w Słupsku Wydział Finansowy, Bank PeKaO S.A. O/Słupsk nr 76124037701111000040681904. Dowód wniesienia wadium przez uczestnika przetargu podlega przedłożeniu komisji przetargowej przed otwarciem przetargu.

Osobie, która wygra przetarg, a uchyli się od zawarcia umowy notarialnej wpłaconego wadium nie zwraca się.

Dodatkowe informacje można uzyskać w pokoju 224 tut. urzędu lub telefonicznie 059 8488330.

Prezydent Miasta Słupska zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia przetargu z uzasadnionej przyczyny w trybie właściwym dla ogłoszenia.


Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
Informację wytworzył:
Ryszard Kwiatkowski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
1 grudnia 2008
Informację opublikował:
Grażyna Pastwa
Data publikacji:
8 grudnia 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek