Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Ekploatacja podczyszczalni wód opadowych przy ulicy Zielonej w Słupsku

składanie ofert: 9.01.2009 10:00 • Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 pok. 219
otwarcie ofert: 9.01.2009 10:30 • Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 pok. 219

Gmina Miejska Słupsk, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206 000 euro
na eksploatację podczyszczalni wód opadowych przy ulicy Zielonej w Słupsku


  1. Przedmiotem zamówienia jest eksploatacja podczyszczalni wód opadowych przy ulicy Zielonej w Słupsku.
  2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Wydział Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, pok. Nr 222 nieodpłatnie lub na stronie internetowej www.slupsk.pl
  3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
  6. Zamawiający nie przewiduje dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  7. Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  8. Zamówienie nie może być powierzone podwykonawcom.
  9. Termin wykonania zamówienia – do dnia 31 grudnia 2011 roku.
  10. Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
      1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

      2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.

      3. - wykażą wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat od daty wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług polegających na obsłudze i eksploatacji obiektów wyposażonych w urządzenia podczyszczające, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości (w okresie ostatnich trzech lat) nie mniejszej niż 100 tysięcy złotych brutto,

        - wykażą posiadanie sprzętu specjalistycznego tj samochodu ciśnieniowego do czyszczenia systemów kanalizacyjnych oraz samochodu wywozowego do opróżniania studzienek i zbiorników w systemach kanalizacyjnych (minimum jeden każdego rodzaju, oraz dźwig), lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

      4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

      5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

      6. przedstawią polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50.000 zł

  11. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
  12. Kryteria oceny ofert – cena 100%.
  13. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
  14. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami:
    Danuta Wojcińska tel. 059 8488443
  15. Ogłoszenie opublikowano na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznychwww.portal.uzp.gov.pl oraz natablicy ogłoszeń i stronie internetowej Urzędu Miejskiego Słupsku w dniu 30.12.2008 r.
  16. CPV 90 48 00 00 – 5 Usługi gospodarki ściekowej

____________________________________________________________________________________________________

W przetargu nieograniczonym na Eksploatację podczyszczalni wód opadowych przy ulicy Zielonej w Słupsku,
jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy:
WODOCIĄGI SŁUPSK
ul. Orzeszkowej 1
76-200 Słupsk
z ceną brutto 171.369,32 zł.



Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
29 grudnia 2008
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
29 stycznia 2009
Nazwa pliku:
SIWZ
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
29 grudnia 2008
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
29 stycznia 2009
Nazwa pliku:
Instrukcja - cz.1
Informację wytworzył:
Janusz Woronowicz
Data wytworzenia:
1 września 1994
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
29 stycznia 2009
Nazwa pliku:
Instrukcja - cz.2
Informację wytworzył:
Janusz Woronowicz
Data wytworzenia:
1 września 1994
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
29 stycznia 2009
Nazwa pliku:
Instrukcja - cz.3
Informację wytworzył:
Janusz Woronowicz
Data wytworzenia:
1 września 1994
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
29 stycznia 2009
Nazwa pliku:
Instrukcja - cz.4
Informację wytworzył:
Janusz Woronowicz
Data wytworzenia:
1 września 1994
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
29 stycznia 2009

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek