Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

przetarg nieograniczony o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na: “ Wykonanie inwentaryzacji i wycen nieruchomości na potrzeby Miasta Słupska w 2009r.“

składanie ofert: 30.01.2009 9:30 • pok. 217 Urzędu Miejskiego w Słupsku
otwarcie ofert: 30.01.2009 10:00 • sala 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Prezydent Miasta Słupska


Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na:
“ Wykonanie inwentaryzacji i wycen nieruchomości na potrzeby Miasta Słupska

w 2009r.“


1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji i wycen nieruchomości na

potrzeby Urzędu Miejskiego w Słupsku.

2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim
w Słupsku, Wydział Geodezji, Gospodarki Gruntami i Rolnictwa, 76-200 Słupsk,
Plac Zwycięstwa 3, pok. Nr 224 nieodpłatnie lub na stronie internetowej www.um.slupsk.pl

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

6. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

7. Zamawiający nie przewiduje dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem

aukcji elektronicznej.

8. Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł.

9. Termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do 31.12.2009r.

10.Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni Wykonawcy, którzy spełniają warunki

określone w SIWZ (m.in.: posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu

zamówienia, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny,

dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji

ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają

wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia).

11.Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych
przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.

12. Kryteria oceny ofert – cena 80%, termin wykonania 20%.

13. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert.

14. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami :
Grażyna Pastwa tel. 059 8488330.

15. Ogłoszenie opublikowano na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych
oraz na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Słupsku.

16. CPV: 71319000-7 Usługi biegłych.


Oferty należy składać do dnia 30 stycznia 2009r. do godz. 9.30 w sekretariacie Wydziału Geodezji, Gospodarki Gruntami i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Słupsku,
Plac Zwycięstwa 3, pokój nr 217.


Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.01.2009r. o godz. 10.00 w sali 211 tut. urzędu.



Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
Informację wytworzył:
Ryszard Kwiatkowski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
15 stycznia 2009
Informację opublikował:
Grażyna Pastwa
Data publikacji:
19 stycznia 2009
Nazwa pliku:
SIWZ
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
Informację wytworzył:
Ryszard Kwiatkowski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
15 stycznia 2009
Informację opublikował:
Grażyna Pastwa
Data publikacji:
19 stycznia 2009

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek