Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Konserwacja i naprawa kserokopiarek

składanie ofert: 23.03.2009 11:00 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 303
otwarcie ofert: 23.03.2009 11:15 • Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, pok. 110

Gmina Miejska Słupsk, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3
o g ł a s z a


przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206 000 euro

na konserwację i naprawę kserokopiarek

oraz sprzedaż materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek

na potrzeby Urzędu Miejskiego w Słupsku



1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz sprzedaż materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Słupsku

2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Wydział Administracyjny, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, pok. Nr 307

nieodpłatnie lub na stronie internetowej www.slupsk.pl

3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

6.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

7.Zamawiający nie przewiduje dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem

aukcji elektronicznej.

8.Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.

9.Termin wykonania zamówienia – 24 miesiące od dnia podpisania umowy.

10.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym

i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie

innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do

wykonania zamówienia;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

oraz załączą następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków:


a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ,

b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,

Uwaga: Jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej,

c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie bądź zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,

d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (KRK) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu,


e) aktualną informację z KRK dla podmiotów zbiorowych w zakresie wskazanym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu,

f) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu i dat wykonania (zgodnie z Zał. Nr 4) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie.

Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat, (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie minimum dwa porównywalne zamówienia, których przedmiotem były usługi konserwacji i naprawy kserokopiarek na rzecz innych podmiotów gospodarczych lub instytucji, w których ilość obsługiwanych kserokopiarek jest nie mniejsza niż 30 sztuk w każdym z w/w podmiotów.


Pozostałe wymagane dokumenty:

a) wypełniony formularz cenowy – zgodnie z Załacznikiem Nr 1 do SIWZ

b) wypełniony formularz oferty (zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ) zawierający oferowaną

cenę,

c) oświadczenie o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia złożone na druku

zgodnym z formularzem oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ).

d) oświadczenie_o przyjęciu projektu umowy stanowiącej integralną część SIWZ bez

zastrzeżeń, złożone na druku zgodnym z formularzem oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ).

Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych

przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.


11. Kryteria oceny ofert - cena - 100%

12.Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert.

13.Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami :

Tadeusz Szemryk - tel. 059 8488440

14. Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na tablicy ogłoszeń

i stronie internetowej Urzędu Miejskiego Słupsku w dniu 10 marca 2009r.


15.CPV 50313200-3 Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek

50313200-4 Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek

30125120-8 Toner do fotokopiarek


Dodano dnia 20.03.2009

W załączniku Nr 1 – wykaz kserokopiarek znajdujących się w obiektach

Urzędu Miejskiego w Słupsku

poz. 14 – stan licznika - 547.705

poz. 41 - stan licznika - 56.121

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
9 marca 2009
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
20 marca 2009
Nazwa pliku:
Konserwacja i naprawa kserokopiarek
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
2 marca 2009
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
20 marca 2009

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek