Konserwacja i naprawa kserokopiarek
otwarcie ofert: 23.03.2009 11:15 • Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, pok. 110
Gmina Miejska Słupsk, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206 000 euro
na konserwację i naprawę kserokopiarek
oraz sprzedaż materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek
na potrzeby Urzędu Miejskiego w Słupsku
1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa kserokopiarek oraz sprzedaż materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Słupsku
2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Wydział Administracyjny, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, pok. Nr 307
nieodpłatnie lub na stronie internetowej www.slupsk.pl
3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
6.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
7.Zamawiający nie przewiduje dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej.
8.Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.
9.Termin wykonania zamówienia – 24 miesiące od dnia podpisania umowy.
10.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do
wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
oraz załączą następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków:
a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
Uwaga: Jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej,
c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie bądź zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (KRK) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu,
e) aktualną informację z KRK dla podmiotów zbiorowych w zakresie wskazanym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu,
f) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu i dat wykonania (zgodnie z Zał. Nr 4) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat, (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie minimum dwa porównywalne zamówienia, których przedmiotem były usługi konserwacji i naprawy kserokopiarek na rzecz innych podmiotów gospodarczych lub instytucji, w których ilość obsługiwanych kserokopiarek jest nie mniejsza niż 30 sztuk w każdym z w/w podmiotów.
Pozostałe wymagane dokumenty:
a) wypełniony formularz cenowy – zgodnie z Załacznikiem Nr 1 do SIWZ
b) wypełniony formularz oferty (zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ) zawierający oferowaną
cenę,
c) oświadczenie o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia złożone na druku
zgodnym z formularzem oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ).
d) oświadczenie_o przyjęciu projektu umowy stanowiącej integralną część SIWZ bez
zastrzeżeń, złożone na druku zgodnym z formularzem oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ).
Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych
przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
11. Kryteria oceny ofert - cena - 100%
12.Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
13.Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami :
Tadeusz Szemryk - tel. 059 8488440
14. Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na tablicy ogłoszeń
i stronie internetowej Urzędu Miejskiego Słupsku w dniu 10 marca 2009r.
15.CPV 50313200-3 Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek
50313200-4 Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek
30125120-8 Toner do fotokopiarek
Dodano dnia 20.03.2009
W załączniku Nr 1 – wykaz kserokopiarek znajdujących się w obiektach
Urzędu Miejskiego w Słupsku
poz. 14 – stan licznika - 547.705
poz. 41 - stan licznika - 56.121
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
- Data wytworzenia:
- 9 marca 2009
- Informację opublikował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data publikacji:
- 20 marca 2009
- Nazwa pliku:
- Konserwacja i naprawa kserokopiarek
- Informację wytworzył:
- Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
- Data wytworzenia:
- 2 marca 2009
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 20 marca 2009