Rewitalizacja Traktu Książęcego – zagospodarowanie „podwórka kulturalnego”
otwarcie ofert: 26.03.2009 11:00 • Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku, ul.Banacha 12, pok.nr10
Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku,
76-200 Słupsk, ul.Banacha 12,
działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Słupsk
O G Ł A S Z A
przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust 8 Pzp na usługę pn.:
Rewitalizacja Traktu Książęcego – zagospodarowanie „podwórka kulturalnego”
wraz z odwodnieniem terenu.
1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie : www.rzislupsk.pl
Ponadto specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Rejonowym
Zarządzie Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pok. nr 1. Cena 30 zł
płatne w kasie lub za zaliczeniem pocztowym.
2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
71.22.10.00-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71.22.20.00-0 - - Usług architektoniczne w zakresie przestrzeni
71.24.40.00-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71.24.50.00-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71.32.00.00-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu zagospodarowania terenu wraz
z siecią deszczową, w zakresie:
-
Zagospodarowanie terenu z ciągami pieszo – jezdnymi i małą architekturą;
-
Sieć deszczowa – odwodnienie;
-
Rozbiórki;
-
Obiekty kubaturowe – komórki lokatorskie i garaże;
-
Zieleń.
Obszar objęty projektem obejmuje MPZP Mickiewicza 2 – kwartał ulic Wojska Polskiego, Krasińskiego, Mickiewicza, Niedziałkowskiego w Słupsku.
Szczegółowy zakres prac objętych projektowaniem zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia – do 15.07.2009r. (komplet projektów budowlano-wykonawczych z kosztorysami oraz niezbędnymi uzgodnieniami do uzyskania pozwolenia na budowę oraz z uzyskaniem pozwolenia na rozbiórki obiektów wskazanych do rozbiórki).
6. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełniania
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają
wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp.:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych
do wykonania zamówienia , tj.
-
wykażą doświadczenie w wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum trzech projektów kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o długości min. 500 m (każdy projekt) oraz minimum trzech projektów branży architektonicznej – zagospodarowanie terenu o powierzchni min. 3000m2 (każdy projekt) oraz minimum dwóch projektów rozbiórek obiektów budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; dopuszcza się występowanie ww. branż w jednym projekcie;
-
dysponują uprawnionymi projektantami w branży architektonicznej; konstrukcyjnej; sieci sanitarnych; elektrycznej.
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj.
- spełniają wymagania określone w art. 24 ust. 1 i 2.
6.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie w systemie: spełnia-niespełnia.
6.3. Wymagane oświadczenia lub dokumenty wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
-
W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
-
Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2.
-
Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 złożone na załączniku nr 3.
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
-
Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
-
Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum trzech projektów kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o długości min. 500 m (każdy projekt) oraz minimum trzech projektów branży architektonicznej – zagospodarowanie terenu o powierzchni min. 3000m2 (każdy projekt) oraz minimum dwóch projektów rozbiórek obiektów budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (załącznik nr 4). Dopuszcza się występowanie ww. branż projektowych w jednym projekcie.
-
Dokumenty potwierdzające, że usługi o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w załączniku nr 4.
-
Wykaz osób – uprawnionych projektantów w branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sieci sanitarnych i elektrycznych, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 6).
-
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych
do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. -
Kserokopie uprawnień do projektowania i ważnych zaświadczeń przynależności do Izby Budowlanej lub Architektów osób wskazanych w pkt c)
-
W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – nie wymaga się składania dokumentów.
7. Wadium – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
8. Kryterium oceny ofert – najniższa cena 100%
9. Składanie ofert do godziny 10:45 dnia 26.03.2009r. w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul.Banacha 12, pok. nr 8 – sekretariat.
10. Otwarcie ofert: 26.03.2009r. o godz. 11:00 w Rejonowym Zarządzie Inwestycji
w Słupsku, ul.Banacha 12, pok. nr 10.
11. Termin związania ofertą 30 dni.
12. Zamawiający, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia, dopuszcza możliwość udzielenia wybranemu wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnego z przedmiotem zamówienia.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.
14. Ogłoszenie zostało przesłane do prezesa UZP w dniu 18.03.2009r. i opublikowane
w BZP pod nr 67824 - 2009, a następnie opublikowane na stronach internetowych: www.rzislupsk.pl i www.um.slupsk.pl oraz na tablicy ogłoszeń Rejonowego Zarządu Inwestycji w Słupsku oraz Urzędu Miasta Słupsk.
Słupsk, dnia 18.03.2009r.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Dyrektor RZI Jacek Pawiński
- Data wytworzenia:
- 18 marca 2009
- Informację opublikował:
- Mariusz Kowalski
- Data publikacji:
- 18 marca 2009