Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej pn. Trakt Książęcy - Ośrodek Sportowo Rekreacyjny przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 przy ul. Niedziałkowskiego w Słupsku
otwarcie ofert: 30.03.2009 11:00 • Rejonowy Zarząd Inwestycji, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pokój nr10
Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku,
76-200 Słupsk, ul.Banacha 12,
działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Słupsk
O G Ł A S Z A
przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 Pzp na usługę opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej pn. Trakt Książęcy - Ośrodek Sportowo Rekreacyjny przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 przy ul. Niedziałkowskiego w Słupsku
1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie : www.rzislupsk.pl
Ponadto specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Rejonowym
Zarządzie Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pok. nr 1. Cena 30 zł
płatne w kasie lub za zaliczeniem pocztowym.
2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
71.22.10.00-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71.22.20.00-0 - - Usług architektoniczne w zakresie przestrzeni
71.24.40.00-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71.24.50.00-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71.32.00.00-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej hali wielofunkcyjnej połączonej łącznikami z istniejącymi budynkami szkół: Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego przy ul.Krasińskiego i Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4 przy ul.Niedziałkowskiego w Słupsku, z elementami remontu istniejącego budynku sali ZSP nr 4. Obiekt będzie zlokalizowany przy ul. Niedziałkowskiego w Słupsku, na działce nr 574/7 będącej w zarządzie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 4.
Projektowany budynek hali wielofunkcyjnej - zgodnie z Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego „Mickiewicza”. W hali planuje się umieścić: salę gimnastyczną z zapleczem szatniowo-sanitarnym, siłownię, salę gimnastyki korekcyjnej
z własnym zapleczem, salę nauki tańca, świetlicę środowiskową i klub seniora z zapleczem.
Istnieje możliwość adaptacji pomieszczeń istniejącej sali gimnastycznej przy ZSP nr 4
do założonej funkcji.
Szczegółowy zakres prac objętych projektowaniem zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia –
- do 31.07.2009r. komplet projektów budowlano-wykonawczych z kosztorysami oraz niezbędnymi uzgodnieniami do uzyskania pozwolenia na budowę
- do 31.08.2009r. uzyskanie pozwolenia na budowę.
6. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełniania
6.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniająwymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych
do wykonania zamówienia , tj.
- wykażą doświadczenie w wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch projektów (nie koncepcji) sal gimnastycznych, w tym min. jednego zrealizowanego, o kubaturze min.10.000 m3, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie;
- dysponują uprawnionymi projektantami w branży architektonicznej; konstrukcyjnej; sanitarnej; elektrycznej.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. spełniają wymagania określone w art. 24 ust. 1 i 2.
6.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie w systemie: spełnia-niespełnia.
6.3. Wymagane oświadczenia lub dokumenty wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
-
W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
a) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2.
b) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 złożone na załączniku nr 3.
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
d) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch projektów (nie koncepcji) sal gimnastycznych, w tym min. jednego zrealizowanego, o kubaturze min.10.000 m3, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia;
b) Dokumenty potwierdzające, że usługi o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w załączniku nr
c) Wykaz osób – uprawnionych projektantów w branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 6).
d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.
e) Kserokopie uprawnień do projektowania i ważnych zaświadczeń przynależności do Izby Budowlanej lub Architektów osób wskazanych w pkt c)
3. W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – nie wymaga się składania dokumentów.
7. Wadium – 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100)
8. Kryterium oceny ofert – najniższa cena 100%
9. Składanie ofert do godziny 10:45 dnia 30.03.2009r. w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul.Banacha 12, pok. nr 8 – sekretariat.
10. Otwarcie ofert: 30.03.2009r. o godz. 11:00 w Rejonowym Zarządzie Inwestycji
w Słupsku, ul.Banacha 12, pok. nr 10.
11. Termin związania ofertą 30 dni.
12. Zamawiający, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia, dopuszcza możliwość udzielenia wybranemu wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnego z przedmiotem zamówienia.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.
14. Ogłoszenie zostało przesłane do prezesa UZP w dniu 20.03.2009r. i opublikowane
w BZP pod nr 71516 - 2009, a następnie opublikowane na stronach internetowych: www.rzislupsk.pl i www.um.slupsk.pl oraz na tablicy ogłoszeń Rejonowego Zarządu Inwestycji w Słupsku oraz Urzędu Miasta Słupsk.
Słupsk, dnia 20.03.2009r.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Dyrektor RZI - Jacek Pawiński
- Data wytworzenia:
- 20 marca 2009
- Informację opublikował:
- Mariusz Kowalski
- Data publikacji:
- 23 marca 2009