Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej – LO nr 2 ul. Mickiewicza – budynek główny
otwarcie ofert: 5.06.2009 11:45 • Rejonowy Zarząd Inwestycji, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pokój nr10
Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku,
76-200 Słupsk, ul.Banacha 12,
działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Słupsk
O G Ł A S Z A
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 5.150.000 euro na roboty budowlane
„Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej – LO nr 2 ul. Mickiewicza – budynek główny.”
1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie : www.rzislupsk.pl
Ponadto specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Rejonowym
Zarządzie Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pok. nr 1. Cena 100,00 zł
płatne w kasie lub za zaliczeniem pocztowym.
2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia.
45.26.19.10-6 Naprawa dachów
45.26.00.00-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych
i inne podobne roboty specjalistyczne
45.31.23.11-0 Montaż instalacji piorunochronnej
45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku głównego Liceum Ogólnokształcącego nr 2 w Słupsku , w zakresie:
-
wymiana pokrycia dachowego i części elementów konstrukcji dachu budynku dydaktycznego,
-
wymiana instalacji odgromowej,
-
remont elewacji,
-
wykonanie izolacji ścian fundamentowych,
-
remont podestu i schodów zewnętrznych,
-
wywiezienie i utylizacja gruzu i papy,
wraz z robotami towarzyszącymi.
Szczegółowy zakres prac należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym, przedmiarami i STWiOR stanowiącymi załączniki do siwz.
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia – 60 dni od przekazania placu budowy.
6. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełniania
6.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp.:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
- wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch robót dekarskich polegających na wykonaniu pokrycia dachu blachą lub blachodachówką, każdy o powierzchni minimum 600m2, oraz minimum jednej roboty polegającej na renowacji elewacji obiektu wpisanego do rejestru lub ewidencji zabytków, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
- dysponują kierownikiem budowy branży budowlanej, posiadającym odpowiednie uprawnienia oraz kierownikiem robót branży elektrycznej posiadającym odpowiednie uprawnienia lub elektrykiem posiadającym uprawnienia SEP w eksploatacji do 1 kV.
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia :
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej na kwotę minimum 200.000,00 zł.
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj.
- spełniają wymagania określone w art. 24 ust. 1 i 2.
6.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie w systemie: spełnia-niespełnia.
6.3. Wymagane oświadczenia lub dokumenty wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1) W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
a)Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania
na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych
b)Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
d) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2) W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch robót dekarskich polegających na wykonaniu pokrycia dachu blachą lub blachodachówką, każdy o powierzchni minimum 600m2, oraz minimum jednej roboty polegającej na renowacji elewacji obiektu wpisanego do rejestru lub ewidencji zabytków – załącznik nr 4.
b) Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w załączniku nr 4.
c)Wykaz osób - kierownik budowy branży budowlanej oraz kierownik robót elektrycznych lub uprawniony elektryk, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i którzy będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, załącznik nr 6;
d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.
e) Kserokopie uprawnień budowlanych i ważnych zaświadczeń o przynależności do Izby Budowlanej (w przypadku elektryka - uprawnienia SEP w eksploatacji do 1 kV) - osób wskazanych w pkt c).
3) W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200.000 zł.
7. Wadium – 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy PLN).
8. Kryterium oceny ofert – najniższa cena.100%.
9. Składanie ofert do godziny 11:30 dnia 05.06.2009r. w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul.Banacha 12, pok. nr 8 – sekretariat.
10. Termin związania ofertą 30 dni.
11. Otwarcie ofert: 05.06.2009r. o godz. 11:45 w Rejonowym Zarządzie Inwestycji
w Słupsku, ul.Banacha 12, pok. nr 10.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.
13. Ogłoszenie zostało przesłane do prezesa UZP w dniu 15.05.2009r. i opublikowane w BZP pod nr 151796-2009, a następnie opublikowane na stronach internetowych: www.rzislupsk.pl, www.um.slupsk.pl oraz na tablicy ogłoszeń RZI w Słupsku ul.Banacha 12 oraz Urzędu Miasta Słupska.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Jacek Pawiński
- Data wytworzenia:
- 15 maja 2009
- Informację opublikował:
- Mariusz Kowalski
- Data publikacji:
- 18 maja 2009