Zakup kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
otwarcie ofert: 5.06.2009 11:15 • Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 pok. 110
Gmina Miejska Słupsk, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206 000 euro
na zakup kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego w Słupsku.
2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Wydział Administracyjny, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, pok. Nr 307
nieodpłatnie lub na stronie internetowej www.slupsk.pl
3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
6.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
7.Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej.
8.Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości 2.500 zł.
9.Termin wykonania zamówienia – 30 dni od dnia podpisania umowy.
10.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do
wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
oraz załączą następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków:
a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z Zał. Nr 3 do SIWZ,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
Uwaga: Jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej,
c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie bądź zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (KRK) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu,
e) aktualną informację z KRK dla podmiotów zbiorowych w zakresie wskazanym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu,
Pozostałe wymagane dokumenty:
a) opis przedmiotu zamówienia uwzględniający wymagane parametry techniczne zawarte
w pkt.II SIWZ,
b) wypełniony formularz oferty (zgodny z załącznikiem nr 2 do SIWZ) zawierający oferowaną
cenę sporządzony wg załączonego wzoru,
c) oświadczenie o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia złożone na druku
zgodnym z formularzem oferty (załącznik nr 2 do SIWZ),
d) oświadczenie_o przyjęciu projektu umowy stanowiącej integralną część SIWZ bez
zastrzeżeń, złożone na druku zgodnym z formularzem oferty (załącznik nr 1 do SIWZ),
e) dowód wniesienia wadium (oryginał dołączony do oferty) w wysokości i formie
akceptowalnej przez Zamawiającego.
Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych
przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
11. Kryteria oceny ofert - cena - 100%
12.Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
13.Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami :
Tadeusz Szemryk - tel. 059 8488440
14. Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na tablicy ogłoszeń
i stronie internetowej Urzędu Miejskiego Słupsku w dniu maja 2009r.
15.CPV - 30121100-4 - Fotokopiarki
30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące
Dodano dnia 28 maja 2009r.
Wpłynęło zapytanie przetargowe o następującej treści:
"Czy Zamawiający w SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia - Część 2 dopuszcza urządzenie z 1 kasetą na papier na 250 arkuszy lub 2 kasetami po 250 arkuszy (2x250=500 arkuszy).
Uzasadnienie: Kopiarki w tej grupie segmentowej posiadają w standardzie jedną kasetę na papier o maksymalnej pojemności 250 arkuszy. Można uzyskać 500 arkuszy poprzez zastosowanie dodatkowej asety."
Odp. Zamawiający zmienia treść Załącznika Nr 1 do SIWZ - Część 2 w części Kopiarka, wiersz 5, który przyjmuje brzmienie:
"Kaseta na min. 250 ark. papieru."
Dodano dnia 01 czerwca 2009r.
Wpłynęły następujące zapytania przetargowe:
Dotyczy części 3:
1. Kopiarka: Czy Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na urządzenie z rozdzielczością kopiowania 600x600 dpi?
Odp. Tak.
2. Drukarka sieciowa: Czy Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na urządzenie z językiem opisu strony PCL5c i PCL6, bez DDST ?
Odp. Tak.
Dodano dnia 2 czerwca 2009r.
Zamawiający wprowadza do SIWZ pkt. III.10 o następującej treści:
"III.10. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, do każdej z tych części wypełnia Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy."
Zamawiający wprowadza zmianę Załacznika nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy, wprowadzając pkt 4a o następującej treści:
"4a. Oświadczamy, że udzielamy gwarancji dotyczącej części nr ...... zamówienia na okres ....................................."
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
- Data wytworzenia:
- 26 maja 2009
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 2 czerwca 2009
- Nazwa pliku:
- SIWZ
- Informację wytworzył:
- Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
- Data wytworzenia:
- 26 maja 2009
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 2 czerwca 2009