Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej – LO nr 2 ul. Mickiewicza – budynek główny: remont elewacji i wykonanie izolacji ścian piwnic
otwarcie ofert: 8.07.2009 10:00 • Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha 12, pok. nr810
Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku,
76-200 Słupsk, ul.Banacha 12,
działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Słupsk
O G Ł A S Z A
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 5.150.000 euro na roboty budowlane
„Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej – LO nr 2 ul. Mickiewicza – budynek główny: remont elewacji i wykonanie izolacji ścian piwnic”.
1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie : www.rzislupsk.pl
Ponadto specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Rejonowym
Zarządzie Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pok. nr 1. Cena 100,00 zł
płatne w kasie lub za zaliczeniem pocztowym.
2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia.
45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku głównego Liceum Ogólnokształcącego nr 2 w Słupsku , w zakresie:
-
remont elewacji
-
wymiana i uzupełnienie brakujących kształtek gzymsów i parapetów oraz kształtek przy zadaszeniach nad wejściami; kształtki wykonywane na zamówienie
-
czyszczenie i naprawa murów
-
wymiana i uzupełnienie spoin z zastosowaniem zapraw elastycznych
-
wykonanie nowych wypraw tynkarskich z tynków renowacyjnych wraz z 2-krotnym pomalowaniem farbą sylikatową na części elewacji
-
remont krat okiennych – czyszczenie i malowanie istniejących krat
-
demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych na elewacji
-
-
wykonanie izolacji ścian fundamentowych
-
odkopanie zewnętrznych ścian piwnic do głębokości ław fundamentowych
-
rozbiórka istniejącej ciężkiej izolacji
-
wykonanie nowej izolacji przeciw wilgociowej wraz z dociepleniem oraz zabezpieczeniem folią kubełkową (docieplenie płytami styrodur gr. 6 cm z zamkami typu L)
-
odtworzenie nawierzchni
-
-
Remont podestu i schodów zewnętrznych
-
demontaż i ułożenie ponowne schodów głównych
-
-
wywiezienie i utylizacja gruzu.
Szczegółowy zakres prac należy wykonać wg dokumentacji projektowej i przedmiaru stanowiącego załącznik do siwz. Wycenę ofertową przedmiotu zamówienia należy wykonać na podstawie przedmiaru.
Zakończenie robót: 31.10.2009r., w tym: izolacje ścian piwnic i elewacje - od strony ul.Mickiewicza i od ul.Prusa - do 07.09.2009r.
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia – 31.10.2009r., w tym: izolacje ścian piwnic i elewacje - od strony ul.Mickiewicza i od ul.Prusa - do 07.09.2009r
6. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełniania
6.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp.:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych
do wykonania zamówienia , tj.
- wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch robót polegających na wykonaniu elewacji z elementami zastosowania cegły klinkierowej (np. na ścianach, cokołach) lub zabytkowych elewacji ceglanych nie tynkowanych, odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
- dysponują kierownikiem budowy branży budowlanej oraz kierownikiem robót elektrycznych lub uprawnionym elektrykiem. posiadającym uprawnienia SEP w eksploatacji do 1 kV.
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej na kwotę minimum 200.000 zł.
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj.
- spełniają wymagania określone w art. 24 ust. 1 i 2.
6.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie w systemie: spełnia-niespełnia.
6.3. Wymagane oświadczenia lub dokumenty wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
-
W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (rozdz. V. pkt 1 ppkt 1 i 4):
a) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 .
b) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 złożone na załączniku nr 3
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
d) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
tj. (rozdz. V. pkt 1 ppkt 2):
a) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch robót polegających na wykonaniu elewacji z elementami zastosowania cegły klinkierowej (np. na ścianach, cokołach) lub zabytkowych elewacji ceglanych nie tynkowanych, odpowiadające robotom – załącznik nr 4.
b) Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w załączniku nr 4.
c) Wykaz osób - kierownik budowy branży budowlanej oraz kierownik robót elektrycznych lub uprawniony elektryk, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i którzy będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, załącznik nr 6;
d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.
e) Kserokopie uprawnień budowlanych i ważnych zaświadczeń o przynależności do Izby Budowlanej (w przypadku elektryka - uprawnienia SEP w eksploatacji do 1 kV) - osób wskazanych w pkt c). -
W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (rozdz. V. pkt 1 ppkt 3):
a) Przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200.000 zł.
7. Wadium – 8.000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).
8. Kryterium oceny ofert – najniższa cena.100%.
9. Składanie ofert do godziny 09:45 dnia 08.07.2009r. w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul.Banacha 12, pok. nr 8 – sekretariat.
10. Termin związania ofertą 30 dni.
11. Otwarcie ofert: 08.07.2009r. o godz. 10:00 w Rejonowym Zarządzie Inwestycji
w Słupsku, ul.Banacha 12, pok. nr 10.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.
13. Ogłoszenie zostało przesłane do prezesa UZP w dniu 17.06.2009r. i opublikowane w BZP pod nr 196386 - 2009, a następnie opublikowane na stronach internetowych: www.rzislupsk.pl, www.um.slupsk.pl oraz na tablicy ogłoszeń RZI w Słupsku ul.Banacha 12 oraz Urzędu Miasta Słupska.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Pawiński Jacek
- Data wytworzenia:
- 17 czerwca 2009
- Informację opublikował:
- Mariusz Kowalski
- Data publikacji:
- 22 czerwca 2009