Rozbudowa Centrum Kształcenia Praktycznego- pracownie drzewne przy ul. Koszalińskiej 5 w Słupsku
otwarcie ofert: 5.08.2009 11:00 • Rejonowy Zarząd Inwestycji, 76-200 Słupsk, ul. Banacha , pokój nr10
Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku,
76-200 Słupsk, ul.Banacha 12,
działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Słupsk
O G Ł A S Z A
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 5.150.000 euro na roboty budowlane
” Rozbudowa Centrum Kształcenia Praktycznego- pracownie drzewne
przy ul. Koszalińskiej 5 w Słupsku”
1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie : www.rzislupsk.pl
Ponadto specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Rejonowym
Zarządzie Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pok. nr 1. Cena 350,00 zł
płatne w kasie lub za zaliczeniem pocztowym.
2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia.
Wspólny Słownik Zamówień - CPV: 45.00.00.00-7 Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy Centrum Kształcenia Praktycznego – pracownie drzewne wraz z przyłączami i zagospodarowaniem terenu w Słupsku przy ul. Koszalińskiej 5, poprzez wybudowanie zgodnie z projektem:
1.Zespołu Warsztatowego – jednokondygnacyjna hala maszyn
2.Zespołu Administracyjnego
3.Zespołu pomieszczeń ogólnego przeznaczenia
4.Zespołu wejściowego z pochylnią dla osób niepełnosprawnych
wraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
Budynek zostanie wyposażony w następujące instalacje:
- wodociągowa
- kanalizacyjna sanitarna i deszczowa
- centralnego ogrzewania
- elektryczna
- teleinformatyczna
- oświetlenia ewakuacyjnego
- odgromowa
- odciągu trocin i odpylania
- sygnalizacji pożaru i włamania
Powierzchnia zabudowy budynku Pz = 1883,42 m2
Kubatura budynku V = 18327 m3
Powierzchnia całkowita brutto budynku = 4098,32 m2
Powierzchnia konstrukcji budynku = 531,71 m2
Powierzchnia netto budynku = 3566,61 m2
Powierzchnia ruchu (komunikacji) = 861,4 m2
Powierzchnia pomieszczeń technicznych (usługowa) = 56,46 m2
Powierzchnia użytkowa budynku = 2648,75 m2
Roboty należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową, stanowiącą załącznik do siwz, uwzględniając jednocześnie poniższy opis :
2.1.Wykonawca winien wykonać nowy plac manewrowy do nauki jazdy,
zgodnie projektem zagospodarowania terenu, w terminie do 30.10.2009r.
Należy przewidzieć wykonanie drogi dojazdowej do nowego placu
manewrowego z płyt drogowych, od strony istniejącego wjazdu do stacji
kontroli pojazdów. Po realizacji przedmiotu zamówienia płyty drogowe
będące własnością Wykonawcy należy zdemontować i wywieźć z terenu
budowy.
2.2. W zakres zamówienia nie wchodzi stolarka okienna i drzwiowa PCV i
aluminium .
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia – 15.08.2010r.
6. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełniania
6.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp.:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , tj.
- wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych porównywalnych do przedmiotu zamówienia tj. budowy obiektów budownictwa ogólnego, każdy o kubaturze powyżej 9.000 m3 , lub o wartości min. 4 mln zł brutto każdy ,wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
- dysponują kierownikiem budowy branży budowlanej, kierownikami robót sanitarnych i elektrycznych posiadającymi odpowiednie uprawnienia.
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia :
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej na kwotę minimum 2.000.000,00 zł.
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj.
- spełniają wymagania określone w art. 24 ust. 1 i 2.
6.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie w systemie: spełnia-niespełnia.
6.3. Wymagane oświadczenia lub dokumenty wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
-
W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
a) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 .
b) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 złożone na załączniku nr 3
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
d) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych porównywalnych z przedmiotem zamówienia, tj. budowy obiektów budownictwa ogólnego każdy o kubaturze powyżej. 9. 000 m3; lub o wartości min. 4 mln zł brutto każda
b) Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa wyżej zostały wykonane
należycie. Dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w załączniku nr 4.
c) Wykaz osób (kadry technicznej- kierownik budowy branży budowlanej, kierownicy robót sanitarnych i elektrycznych) którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.
e) Kserokopie uprawnień budowlanych i ważnych zaświadczeń o przynależności do Izby Budowlanej osób wskazanych w pkt c)
3) W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia, (rozdz. V. pkt 1 ppkt 3):
a)Przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 2.000.000,00 zł
7. Wadium – 160.000,00 PLN (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
8. Kryterium oceny ofert – najniższa cena.100%.
9. Składanie ofert do godziny 10:45 dnia 05.08.2009r. w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul.Banacha 12, pok. nr 8 – sekretariat.
10. Termin związania ofertą 30 dni.
11. Otwarcie ofert: 05.08.2009r. o godz. 11:00 w Rejonowym Zarządzie Inwestycji
w Słupsku, ul.Banacha 12, pok. nr 10.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.
13. Ogłoszenie zostało przesłane do prezesa UZP w dniu 15.07.2009r. i opublikowane w BZP pod nr 239676- 2009, a następnie opublikowane na stronach internetowych: www.rzislupsk.pl, www.um.slupsk.pl oraz na tablicy ogłoszeń RZI w Słupsku ul.Banacha 12 oraz Urzędu Miasta Słupska.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Jacek Pawiński
- Data wytworzenia:
- 15 lipca 2009
- Informację opublikował:
- Mariusz Kowalski
- Data publikacji:
- 15 lipca 2009