Zakup sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
otwarcie ofert: 3.08.2009 11:15 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk, pok. nr 110
Gmina Miejska Słupsk, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206 000 euro
na zakup sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego
w Słupsku.
2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Wydział Administracyjny, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, pok. Nr 307
nieodpłatnie lub na stronie internetowej www.slupsk.pl
3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
6.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
7.Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej.
8.Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.
9.Termin wykonania zamówienia – 21 dni od dnia podpisania umowy.
10. .O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do
wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
oraz załączą następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków:
a) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24
ustawy - Prawa zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik
nr 5 do SIWZ.
b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 złożone na
załączniku nr 6 do SIWZ wraz z aktualnym dokumentem (przyjmuje się do sześciu miesięcy
od daty wystawienia przez organ wystawiający) dopuszczającym Wykonawcę do obrotu
prawnego w zakresie objętym zamówieniem.
Uwaga: Jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej
do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej.
c) Wypełniony formularz oferty (zgodny z załącznikiem nr 4) zawierający oferowaną cenę,
d) Oświadczenie o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia złożone na druku
zgodnym z formularzem oferty (załącznik nr 4),
e) Oświadczenie o przyjęciu projektu umowy stanowiącej integralną część SIWZ bez
zastrzeżeń, złożone na druku zgodnym z formularzem oferty (załącznik nr 4),
f) Oświadczenie o udzielonej gwarancji na poszczególne rodzaje sprzętu będące przedmiotem
oferty,
g) Opis oferowanego sprzętu wraz z wymaganymi certyfikatami. Do opisu oferowanego sprzętu
nie należy wykorzystywać druków Zamawiającego zawartych w Załącznikach Nr, Nr 2 i Nr 3.
Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych
przez Wykonawcę dokumentów.
11. Kryteria oceny ofert - cena - 100%
12. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
13. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami :
Tadeusz Szemryk - tel. 059 8488440
14. Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na tablicy ogłoszeń
i stronie internetowej Urzędu Miejskiego Słupsku w dniu ....... lipca 2009r.
15.CPV - 30200000 – urządzenia komputerowe.
Dodano dnia 28 lipca 2009r.
Zamawiający wprowadza następujące zmiany treści SIWZ:
1. Zmienia się treść Załącznika Nr 2 do SIWZ, który przyjmuje brzmienie jak w załączeniu.
2. Zmienia się treść Załącznika Nr 7 do SIWZ (Umowa sprzedaży) w następujący sposób:
1. Uprawnienia Kupującego z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru wygasają po upływie 18 miesięcy, licząc od dnia, kiedy towar został Kupującemu wydany.
Zmienia się treść § 9 ust.3, który przyjmuje brzmienie:
3. Sprzedawca jest zobowiązany do usunięcia wady lub awarii towaru w ramach rękojmi za wady lub gwarancji jakości w terminie 14 dni od otrzymania zawiadomienia o wadzie lub awarii.
Jednocześnie Zamawiający zmienia termin składania ofert na dzień 3 sierpnia 2009r. do godz. 11.00 oraz
termin otwarcia ofert na dzień 3 sierpnia 2009r. na godz. 11.15..
Miejsca składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 20 lipca 2009
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 28 lipca 2009
- Nazwa pliku:
- SIWZ
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 17 lipca 2009
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 28 lipca 2009
- Nazwa pliku:
- Załącznik Nr 1
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 17 lipca 2009
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 28 lipca 2009
- Nazwa pliku:
- Załącznik Nr 3
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 17 lipca 2009
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 28 lipca 2009
- Nazwa pliku:
- Załącznik Nr 2 po zmianach
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 17 lipca 2009
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 28 lipca 2009