Utworzenie banku osnów, przeliczenie współrzędnych punktów osnów poziomych, konwersja struktury bazy danych GEMATICUS do układu PUWG2000s6 dla Miasta Słupska
otwarcie ofert: 31.07.2009 11:15 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk, pok. nr 313
Prezydent Miasta Słupska 76-200 Słupsk, Pl. Zwycięstwa 3 wykonujący zadania z zakresu administracji rządowej ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206.000 euro na utworzenie banku osnów, wykonanie przeliczenia współrzędnych punktów poziomej osnowy szczegółowej III klasy, osnów pomiarowych i współrzędnych osnowy wysokościowej do układu PUWG2000s6 oraz konwersji struktury bazy danych GEOMATICUS wraz z transformacją wszystkich geometrycznych danych w niej zawartych do układu PUWG2000s6 dla jednostki ewidencyjnej Miasto Słupsk
1. Zakres prac:
1) Utworzenie banku osnów, wykonanie przeliczenia współrzędnych punktów poziomej osnowy
szczegółowej III klasy, osnów pomiarowych oraz współrzędnych płaskich osnowy
wysokościowej do układu PUWG2000s6 oraz konwersji struktury bazy danych
GEOMATICUS wraz z transformacją wszystkich geometrycznych danych w niej zawartych do
układu PUWG2000s6 dla jednostki ewidencyjnej Miasto Słupsk
2) Celem zamówienia jest dostosowanie funkcjonującego w Wydziale Dokumentacji Geodezyjno-
Kartograficznej i Katastru układu współrzędnych płaskich prostokątnych
oznaczonych symbolem „1965” do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 sierpnia 2000 roku
w sprawie państwowego systemu odniesień przestrzennych (Dz.U. z 2000 r Nr 70, poz. 821).
2. Termin realizacji zamówienia:
Zamówienie wykonywane będzie w dwóch etapach. Wymagany termin realizacji:
ETAP I: 4 m-ce od daty zawarcia umowy
ETAP II: 5 m-cy od daty zawarcia umowy
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych oraz nie przewiduje się zamówień
uzupełniających.
4. Warunki udziału w postępowaniu.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22, ust. 1 pkt 1 ustawy) oraz
udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do
wykonywania działalności zwiazanej z przedmiotem zamówienia publicznego
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują/lub będą dysponować
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób
zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy)
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych
przez wykonawcę dokumentów:
1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych na formularzu
oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia.
Uwaga: Jeżeli wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej.
Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą lecz potwierdzony przez organ wydający, że jego dane sa aktualne w wymaganym terminie.
3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (KRK) w zakresie wskazanym w art. 24
ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu.
4) Wypełniony formularz oferty (zgodny z załącznikiem nr 2) sporządzony wg załączonego
wzoru.
5) Oświadczenie złożone na druku zgodnym z formularzem oferty (załącznik nr 2) o zgodności
przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia.
6) Oświadczenie złożone na druku zgodnym z formularzem oferty (załącznik nr 2), o przyjęciu
projektu umowy (załącznik nr 6) stanowiącej integralną część specyfikacji istotnych
warunków zamówienia bez zastrzeżeń.
7) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca zdolnych do
wykonania przedmiotu zamówienia wraz z kopiami poświadczonymi „za zgodność
z oryginałem” uprawnień zawodowych w zakresie 1 i 2.
8) Informacja o podwykonawcach, w przypadku gdy wykonawca zamierza
zrealizować zamówienie przy udziale podwykonawców – załącznik nr 5.
-
Dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacji do administrowania Powiatową Bazą
Danych zorganizowaną w hurtowni danych GEOMATICUS systemu EWID 2007.
10) Wykaz osób ( minimum jedna ), którymi dysponuje Wykonawca posiadających
certyfikat potwierdzający kwalifikacje do administrowania Powiatową Bazą Danych
zorganizowaną w hurtowni danych GEOMATICUS systemu EWID2007, lub przedstawi
pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania
zamówienia.
6. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej
Zamawiającego pod adresem: www.slupsk.pl oraz w Wydziale Dokumentacji
Geodezyjno – Kartograficznej i Katastru Urzędu Miejskiego w Słupsku, 76 - 200 Słupsk,
Plac Zwycięstwa 3, pok. Nr 313.
7. Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.
8. Kryterium oceny ofert – waga 100%.
9. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, Plac Zwycięstwa 3 pok. 313 –
sekretariat Wydziału DGKiK, w terminie do 31 lipca 2007 r. do godz. 11:00
10. Termin związania ofertą - 30 dni od terminu składania ofert.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.
14. Słownik CPV – 7135.41.00-5 Usługi odwzorowania cyfrowego
Ogłoszenie opublikowano na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych www.portal.uzp.gov.pl oraz na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Urzędu Miejskiego Słupsku w dniu 22 lipca 2009r.
Dodano dnia 27 lipca 2009r.
Zamawiający wprowadza zmianę treści Załącznika Nr 1 do SIWZ w pkt. V.2.1), który przyjmuje brzmienie:
"V.2.1) Dokonać inwentaryzacji punktów istniejących przewidzianych do pomiaru metodą satelitarną GPS."
- Podmiot publikujący:
- Wydział Geodezji i Katastru
- Informację wytworzył:
- Ryszard Kwiatkowski Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 22 lipca 2009
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 27 lipca 2009
- Nazwa pliku:
- SIWZ
- Podmiot publikujący:
- Wydział Geodezji i Katastru
- Informację wytworzył:
- Ryszard Kwiatkowski Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 22 lipca 2009
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 27 lipca 2009