Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej (obiekty służby zdrowia – żłobki) - dostawa i montaż stolarki okiennej do żłobków nr 3 i nr 6 w Słupsku
otwarcie ofert: 17.08.2009 10:15 • Rejonowy Zarząd Inwestycji, 76-200 Słupsk, ul.Banacha12, pok.nr10
Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku,
76-200 Słupsk, ul.Banacha 12,
działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Słupsk
O G Ł A S Z A
przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych
na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp na dostawę pn.
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej (obiekty służby zdrowia – żłobki) - dostawa i montaż stolarki okiennej do żłobków nr 3 i nr 6 w Słupsku”
1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie : www.rzislupsk.pl
Ponadto specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Rejonowym
Zarządzie Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pok. nr 1. Cena 40,00 zł
płatne w kasie lub za zaliczeniem pocztowym.
2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia.
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
44.22.10.00-5 – Stolarka budowlana
44.22.11.00-6 – Okna, drzwi i podobne elementy
-
Przedmiotem przetargu jest dostawa i montaż okien PCV do dwóch żłobków:
- nr 3 przy ul.Łukasiewicza 4
- nr 6 przy ul.Gen.Andersa 4
wg dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do siwz. wraz z demontażem istniejącej stolarki okiennej.
-
Zakres dostawy - wymiana łącznie 202 szt. okien wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz z obrobieniem ościeży.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w siwz oraz załączonej dokumentacji projektowej.
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia – do 3 tygodni od udzielenia zamówienia
6. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełniania
6.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp.:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , tj.
-
wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 3 dostaw stolarki PCV z montażem, o łącznej wartości nie mniejszej niż 80% ceny ofertowej, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej na kwotę minimum 150.000 zł
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. spełniają wymagania określone w art. 24 ust. 1 i 2.
6.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie w systemie: spełnia-niespełnia.
6.3. Wymagane oświadczenia lub dokumenty wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
-
W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
a) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. nr 2 .
b) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 złożone na załączniku nr 3
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
d) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 3 dostaw stolarki PCV z montażem, o łącznej wartości nie mniejszej niż 80% ceny ofertowej, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 4).
b) Dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w załączniku nr 4.
3 W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia:
-
oświadczenie wg wzoru - załącznik nr 3.
-
Przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 150.000 zł
7. Wadium – 3.800,00 PLN (słownie: trzy tysiące osiemset złotych 00/100).
8. Kryterium oceny ofert – najniższa cena.100%.
9. Składanie ofert do godziny 10:00 dnia 17.08.2009r. w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul.Banacha 12, pok. nr 8 – sekretariat.
10. Termin związania ofertą 30 dni.
11. Otwarcie ofert: 17.08.2009r. o godz. 10:15 w Rejonowym Zarządzie Inwestycji
w Słupsku, ul.Banacha 12, pok. nr 10.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.
13. Zamawiający, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia, dopuszcza możliwość udzielenia
wybranemu wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20%
wartości zamówienia podstawowego i polegających rozszerzeniu dostawy, zgodnego
z przedmiotem zamówienia.
14. Ogłoszenie zostało przesłane do prezesa UZP w dniu 07.08.2009r. i opublikowane w BZP pod nr 271166 - 2009, a następnie opublikowane na stronach internetowych: www.rzislupsk.pl, www.um.slupsk.pl oraz na tablicy ogłoszeń RZI w Słupsku ul.Banacha 12 oraz Urzędu Miasta Słupska.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Jacek Pawiński
- Data wytworzenia:
- 7 sierpnia 2009
- Informację opublikował:
- Mariusz Kowalski
- Data publikacji:
- 7 sierpnia 2009