Zakup samochodu osobowego dla Straży Miejskiej w Słupsku
otwarcie ofert: 11.09.2009 11:15 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 110
Gmina Miejska Słupsk, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206 000 euro
na zakup samochodu osobowego dla Straży Miejskiej w Słupsku
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego dla Straży Miejskiej w Słupsku.
2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Wydział Administracyjny, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, pok. Nr 307
nieodpłatnie lub na stronie internetowej www.slupsk.pl
3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
6.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
7.Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej.
8.Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości 2.000 zł.
9.Termin wykonania zamówienia – 14 dni od dnia podpisania umowy.
10.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do
wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
oraz załączą następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie tych warunków:
a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z Zał. Nr 2 do SIWZ,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga: Jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej,
c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie bądź zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (KRK) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e) aktualną informację z KRK dla podmiotów zbiorowych w zakresie wskazanym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Pozostałe wymagane dokumenty:
f) opis przedmiotu zamówienia uwzględniający wymagane parametry techniczne zawarte
w pkt.II SIWZ (przy opisie przedmiotu zamówienia nie należy posługiwać się drukami
Zamawiającego),
g) wypełniony formularz oferty (zgodny z załącznikiem nr 1) zawierający oferowaną cenę
sporządzony wg załączonego wzoru,
h) oświadczenie o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia złożone na druku
zgodnym z formularzem oferty (załącznik nr 1),
i) oświadczenie_o przyjęciu projektu umowy stanowiącej integralną część SIWZ bez
zastrzeżeń, złożone na druku zgodnym z formularzem oferty (załącznik nr 1),
j) dowód wniesienia wadium (oryginał dołączony do oferty) w wysokości i formie
akceptowalnej przez Zamawiającego.
Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych
przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
11. Kryteria oceny ofert - cena - 100%
12.Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
13.Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami :
Tomasz Szymański - tel. 059 8488202
Tadeusz Szemryk - tel. 059 8488440
14. Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na tablicy ogłoszeń
i stronie internetowej Urzędu Miejskiego Słupsku w dniu 2 września 2009r.
15.CPV - 34110000-1 Samochody osobowe
Termin składania ofert: 11września 2009r. do godz.11.00
w siedzibie Zamawiającego, Plac Zwycięstwa 3 pok. 303
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11 września 2009r. o godz. 11.15
w siedzibie Zamawiającego, Plac Zwycięstwa 3 pok. 110
Dodano dnia 3 września 2009r.
Dnia 3.09.2009r. wpłynęło następujące zapytanie przetargowe:
Pyt. – Zamawiający w pkt.4, gdzie zostały opisane parametry zabudowy wymaga belki świetlnej z dwoma punktami koloru pomarańczowego z napisem po środku – Straż Miejska z urządzeniem dźwiękowo-rozgłoszeniowym.
Proszę o potwierdzenie czy wszystkie opisane parametry belki są zgodne z Państwa oczekiwaniem?
Odp. - Zamawiający zmienia treść pkt. II.4 SIWZ (przedostatni podpunkt), który przyjmuje brzmienie:
"Belka świetlna z dwoma punktami koloru niebieskiego z napisem po środku – STRAŻ
MIEJSKA - z urządzeniem dźwiękowo-rozgłoszeniowym.”
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
- Data wytworzenia:
- 1 września 2009
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 3 września 2009
- Nazwa pliku:
- SIWZ
- Informację wytworzył:
- Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
- Data wytworzenia:
- 1 września 2009
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 3 września 2009