Budowa ogródka jordanowskiego na terenie osiedla mieszkaniowego wielorodzinnego w rejonie ulic Sołdka-Herbsta w Słupsku – opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja
otwarcie ofert: 9.10.2009 11:00 • Rejonowy Zarząd Inwestycji, 76-200 Słupsk, ul.Banacha 12, pok.nr10
Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku,
76-200 Słupsk, ul.Banacha 12,
działający w imieniu i na rzecz Gminy Miejskiej Słupsk
Budowa ogródka jordanowskiego na terenie osiedla mieszkaniowego
wielorodzinnego w rejonie ulic Sołdka-Herbsta w Słupsku –
opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja
1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie : www.rzislupsk.pl
Ponadto specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pok. nr 1. Cena 30,00 zł płatne w kasie lub za zaliczeniem pocztowym.
2. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia.
Wspólny Słownik Zamówień - CPV:
71.32.00.00-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
37.53.52.00-9 Wyposażenie placów zabaw
45.11.27.23-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45.23.62.10-5 Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci
45.22.38.00-4 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano-wykonawczego i wykonanie ogródka jordanowskiego (plac zabaw dla dzieci) wraz z pieszym ciągiem komunikacyjnym (chodnik) na terenie osiedla mieszkaniowego wielorodzinnego w rejonie ulic Sołdka-Herbsta w Słupsku, zgodnie z załączonym programem funkcjonalno-użytkowym.
Powierzchnia ogródka jordanowskiego wynosi ok. 311 m2 (wg planu zagospodarowania terenu).
Powierzchnia ciągu pieszego wynosi około 56 m2 – 28 m długości x 2 m szerokości.
Teren lokalizacji inwestycji znajduje się w zachodniej części Słupska w rejonie ulic Sołdka-Herbsta, na terenie działki 15/67, na obszarze realizowanego wielorodzinnego osiedla mieszkaniowego (budynki w trakcie budowy, jak również zamieszkałe).
Zamówienie obejmuje:
-
opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oraz uzyskaniu dla niego opinii i uzgodnień w wynikających z obowiązujących przepisów,
-
sporządzenie informacji Bioz,
-
sporządzenie planu BiOZ;
-
wykonanie robót budowlanych wraz z montażem urządzeń zabawowych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych
Zamawiający jest w posiadaniu decyzji zatwierdzającej projekt zagospodarowania terenu osiedla wraz pozwoleniem na budowę nr 134/207 z dnia 26.04.2007r. obejmującej również budowę budynku wielorodzinnego nr 6.
Szczegółowy zakres robót – wg programu funkcjonalno – użytkowego.
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia – 5 tygodni od daty zawarcia umowy.
6. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonania oceny ich spełniania
6.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp.:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , tj.
- wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum trzech ogródków jordanowskich (placów zabaw) oraz jednego obiektu zewnętrznego z nawierzchnią syntetyczną (np. ogródek jordanowski, plac zabaw, boisko itp.), nawierzchnia syntetyczna może dotyczyć jednego z wykazanych ogródków , wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
- dysponują kierownikiem budowy branży budowlanej posiadającym odpowiednie uprawnienia,
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia :
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł.
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj.
- spełniają wymagania określone w art. 24 ust. 1 i 2.
6.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych w ofercie w systemie: spełnia-niespełnia.
6.3. Wymagane oświadczenia lub dokumenty wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
-
W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:
a) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 .
b) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 złożone na załączniku nr 3
c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
d) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e) Oświadczenie Wykonawcy lub aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum trzech ogródków jordanowskich (placów zabaw) oraz jednego obiektu zewnętrznego z nawierzchnią syntetyczną (np. ogródek jordanowski, plac zabaw, boisko itp.), nawierzchnia syntetyczna może dotyczyć jednego z wykazanych ogródków.
b) Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa wyżej zostały wykonane
należycie. Dokumenty muszą dotyczyć pozycji ujętych w załączniku nr 4.
c) Wskazanie osoby – kierownika budowy branży budowlanej którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat jej kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności.
d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.
e) Kserokopie uprawnień budowlanych i ważnego zaświadczenia o przynależności do Izby Budowlanej osoby wskazanej w pkt c)
3) W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (rozdz. V. pkt 1 ppkt 3):
a) Przedstawienie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum100.000,00 zł
7. Wadium – 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
8. Kryterium oceny ofert – najniższa cena.100%.
9. Składanie ofert do godziny 10:45 dnia 09.10.2009r. w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul.Banacha 12, pok. nr 8 – sekretariat.
10. Termin związania ofertą 30 dni.
11. Otwarcie ofert: 09.10.2009r. o godz. 11:00 w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul.Banacha 12, pok. nr 10.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.
13. Zamawiający, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia, dopuszcza możliwość udzielenia wybranemu wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnego z przedmiotem zamówienia.
14. Ogłoszenie zostało przesłane do prezesa UZP w dniu 17.09.2009r. i opublikowane w BZP pod nr 321944- 2009, a następnie opublikowane na stronach internetowych: www.rzislupsk.pl, www.um.slupsk.pl oraz na tablicy ogłoszeń RZI w Słupsku ul.Banacha 12 oraz Urzędu Miasta Słupska.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Pawiński Jacek
- Data wytworzenia:
- 17 września 2009
- Informację opublikował:
- Mariusz Kowalski
- Data publikacji:
- 18 września 2009
- Informację zaktualizował:
- Mariusz Kowalski
- Data aktualizacji:
- 29 września 2009