Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Wynajem świątecznej dekoracji w postaci stożka choinkowego z iluminacją wraz z montażem

składanie ofert: 26.11.2009 11:00 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 303
otwarcie ofert: 26.11.2009 11:15 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 218

Gmina Miejska Słupsk, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3
o g ł a s z a


przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206 000 euro

na wynajem świątecznej dekoracji w postaci stożka choinkowego z iluminacją wraz z montażem


1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem świątecznej dekoracji w postaci stożka choinkowego z iluminacją wraz z montażem

2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Wydział Administracyjny, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, pok. Nr 307

nieodpłatnie lub na stronie internetowej www.slupsk.pl

3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

6.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

7.Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem

aukcji elektronicznej.

8.Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości 4.000 zł.

9.Termin wykonania zamówienia –

a) od dnia 04.12.2009 r. do dnia 15.02.2010 r.

b) od dnia 04.12.2010 r. do dnia 15.02.2011 r.

c) od dnia 04.12.2011 r. do dnia 15.02.2012 r.

10.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych

podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania

zamówienia;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.


oraz załączą następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków:


a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z Zał. Nr 2 do SIWZ,

b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Uwaga: Jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej,


Pozostałe wymagane dokumenty:

a) opis przedmiotu zamówienia uwzględniający wymagane parametry techniczne zawarte

w pkt.II SIWZ,


b) wypełniony formularz oferty (zgodny z załącznikiem nr 1) zawierający oferowaną cenę

sporządzony wg załączonego wzoru,


c) oświadczenie o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia złożone na druku

zgodnym z formularzem oferty (załącznik nr 1),


d) oświadczenie_o przyjęciu projektu umowy stanowiącej integralną część SIWZ bez

zastrzeżeń, złożone na druku zgodnym z formularzem oferty (załącznik nr 1),


e) dowód wniesienia wadium (oryginał dołączony do oferty) w wysokości i formie

akceptowalnej przez Zamawiającego.

Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych

przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.


11. Kryteria oceny ofert - cena - 60%

- ocena wizualna przedmiotu zamówienia – 40%

12.Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert.

13.Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami :

Katarzyna Guzewska - tel. 059 8488380

Tadeusz Szemryk - tel. 059 8488440

14. Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na tablicy ogłoszeń

i stronie internetowej Urzędu Miejskiego Słupsku w dniu 18 listopada 2009r.


15.CPV - 70220000-9 Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne


Termin składania ofert: 26 listopada 2009r. do godz.11.00

w siedzibie Zamawiającego, Plac Zwycięstwa 3 pok. 303

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 listopada 2009r. o godz. 11.15

w siedzibie Zamawiającego, Plac Zwycięstwa 3 pok. 218


Dodano dnia 23.11.2009r.

Wpłynęło zapytanie przetargowe o następującej treści:

Pyt. "Prosimy o wyjaśnienie treści SIWZ dotyczącej projektu budowlanego choinki 18 metrowej, a dokładnie czy wymagane jest przedstawienie wraz z ofertą projektu budowlanego, czy samego oświadczenia uprawnionego projektanta stwierdzającego, że choinka zostanie wykonana zgodnie z art. 20 ust.4 Prawa Budowlanego?"

Odp. Zgodnie z pkt.II SIWZ "Konstrukcja choinki powinna być wykonana zgodnie z projektem budowlanym poświadczonym oświadczeniem uprawnionego projektanta zgodnie z art. 20 ust. 4 Prawa Budowlanego (Dz. U. z 2003 r., Nr 207, poz. 2016 z późniejszymi zmianami). Do oferty należy załączyć ww. oświadczenie z podpisem konstruktora, a także udokumentować doświadczenie przy montażu tego typu konstrukcji."
Powyższe wskazuje na dołączenie do oferty samego oświadczenia uprawnionego projektanta stwierdzającego zgodność konstrukcji z projektem budowlanym, zgodnie z Prawem budowlanym.





Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
17 listopada 2009
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
23 listopada 2009
Nazwa pliku:
SIWZ
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
17 listopada 2009
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
23 listopada 2009

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek