Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Ochrona imprez masowych organizowanych przez Gminę Miiejską Słupsk

składanie ofert: 28.12.2009 11:00 • Urząd Miejski w Słupsku - Wydział Administracyjny, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk
otwarcie ofert: 28.12.2009 11:15 • Urząd Miejski, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, sala 110

Gmina Miejska Słupsk, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206 000 euro

na ochronę imprez masowych organizowanych przez Gminę Miejską Słupsk


1. Przedmiotem zamówienia przedmiotem zamówienia jest ochrona imprez masowych

organizowanych przez Gminę Miejską Słupsk w okresie od 08.01.2010 do 31.12.2010

2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim

w Słupsku, Wydział Administracyjny, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, pok. nr 307

lub nr 309 nieodpłatnie lub na stronie internetowej www.slupsk.pl

3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

6.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

7.Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty

z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

8.Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.

9.Termin wykonania zamówienia – 08.01.-31.12.2010 roku.

10.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

    1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

    2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

    3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

    4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;

      oraz załączą następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków:

a) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (art. 24 ustawy Pzp), zgodne z załącznikiem nr Nr 3 do SIWZ;

b) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie

z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ;

c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie

do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub

zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż

6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

Uwaga: Jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej

do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej.

Pozostałe wymagane dokumenty:

a) wypełniony formularz oferty (Załącznik Nr 2 do SIWZ);

b) oświadczenie o zgodności przedmiotu z ofertą z przedmiotem zamówienia złożone

na druku zgodnym z formularzem oferty (Załącznik Nr 2);

c) oświadczenie o przyjęciu projektu umowy stanowiącej integralną część SIWZ

bez zastrzeżeń, złożone na druku zgodnym z formularzem oferty (Załącznik Nr 2);

d) aktualny dokument uprawniający do prowadzenia działalności ochroniarskiej

– koncesja Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;

e) wykaz imprez chronionych w ostatnich trzech latach oraz rekomendacje instytucji

współpracujących z agencją ochrony w ostatnich trzech latach.

11.Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie

    przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ, wg formuły

    spełnia – nie spełnia.

12.Kryteria oceny ofert – cena 100%.

13.Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert.

14.Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami:

Mariola Spierewka-Spica tel. 59 84-88-223

Arkadiusz Mięczewski tel. 59 84-88-325

15.Ogłoszenie opublikowano na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych

www.portal.uzp.gov.pl oraz na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Urzędu Miejskiego

Słupsku w dniu 18 grudnia 2009 r.

  1. CPV - 75241000-7 Usługi w zakresie bezpieczeństwa publicznego


Termin składania ofert: 28.12.2009r. do godz. 11.00.

w siedzibie Zamawiającego, Plac Zwycięstwa 3, pok. 303

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.12.2009r. o godz. 11:15

w siedzibie Zamawiającego, Plac Zwycięstwa 3 w pok. 110

Dodano w dniu 22.12.2009

Dot. zmiany w FORMULARZU CENOWYM:


W rubryce przewidywana liczba uczestników wprowadza się następujące zmiany:

poz. Nr 1 było 2500 – jest 1400

poz. Nr 2 było 2000 - jest 1400

poz. Nr 3 było 500 - jest 300

poz. Nr 10 było 2000 - jest 300


Wybór najkorzystniejszej oferty poniżej w załączeniu.

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
18 grudnia 2009
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
6 stycznia 2010
Nazwa pliku:
Ochrona imprez masowych organizowanych przez Gminę Miiejską Słupsk
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
18 grudnia 2009
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
6 stycznia 2010
Nazwa pliku:
Wybór najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
30 grudnia 2009
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
6 stycznia 2010

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek