Ochrona imprez masowych organizowanych przez Gminę Miiejską Słupsk
otwarcie ofert: 28.12.2009 11:15 • Urząd Miejski, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, sala 110
Gmina Miejska Słupsk, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206 000 euro
na ochronę imprez masowych organizowanych przez Gminę Miejską Słupsk
1. Przedmiotem zamówienia przedmiotem zamówienia jest ochrona imprez masowych
organizowanych przez Gminę Miejską Słupsk w okresie od 08.01.2010 do 31.12.2010
2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim
w Słupsku, Wydział Administracyjny, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, pok. nr 307
lub nr 309 nieodpłatnie lub na stronie internetowej www.slupsk.pl
3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
6.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
7.Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty
z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8.Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.
9.Termin wykonania zamówienia – 08.01.-31.12.2010 roku.
10.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
-
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
-
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
oraz załączą następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków:
a) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (art. 24 ustawy Pzp), zgodne z załącznikiem nr Nr 3 do SIWZ;
b) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie
z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ;
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Uwaga: Jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej
do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej.
Pozostałe wymagane dokumenty:
a) wypełniony formularz oferty (Załącznik Nr 2 do SIWZ);
b) oświadczenie o zgodności przedmiotu z ofertą z przedmiotem zamówienia złożone
na druku zgodnym z formularzem oferty (Załącznik Nr 2);
c) oświadczenie o przyjęciu projektu umowy stanowiącej integralną część SIWZ
bez zastrzeżeń, złożone na druku zgodnym z formularzem oferty (Załącznik Nr 2);
d) aktualny dokument uprawniający do prowadzenia działalności ochroniarskiej
– koncesja Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji;
e) wykaz imprez chronionych w ostatnich trzech latach oraz rekomendacje instytucji
współpracujących z agencją ochrony w ostatnich trzech latach.
11.Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie
przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ, wg formuły
spełnia – nie spełnia.
12.Kryteria oceny ofert – cena 100%.
13.Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert.
14.Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami:
Mariola Spierewka-Spica tel. 59 84-88-223
Arkadiusz Mięczewski tel. 59 84-88-325
15.Ogłoszenie opublikowano na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych
www.portal.uzp.gov.pl oraz na tablicy ogłoszeń i stronie internetowej Urzędu Miejskiego
Słupsku w dniu 18 grudnia 2009 r.
-
CPV - 75241000-7 Usługi w zakresie bezpieczeństwa publicznego
Termin składania ofert: 28.12.2009r. do godz. 11.00.
w siedzibie Zamawiającego, Plac Zwycięstwa 3, pok. 303
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.12.2009r. o godz. 11:15
w siedzibie Zamawiającego, Plac Zwycięstwa 3 w pok. 110
Dodano w dniu 22.12.2009
Dot. zmiany w FORMULARZU CENOWYM:
W rubryce przewidywana liczba uczestników wprowadza się następujące zmiany:
poz. Nr 1 było 2500 – jest 1400
poz. Nr 2 było 2000 - jest 1400
poz. Nr 3 było 500 - jest 300
poz. Nr 10 było 2000 - jest 300
Wybór najkorzystniejszej oferty poniżej w załączeniu.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
- Data wytworzenia:
- 18 grudnia 2009
- Informację opublikował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data publikacji:
- 6 stycznia 2010
- Nazwa pliku:
- Ochrona imprez masowych organizowanych przez Gminę Miiejską Słupsk
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
- Data wytworzenia:
- 18 grudnia 2009
- Informację opublikował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data publikacji:
- 6 stycznia 2010
- Nazwa pliku:
- Wybór najkorzystniejszej oferty
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
- Data wytworzenia:
- 30 grudnia 2009
- Informację opublikował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data publikacji:
- 6 stycznia 2010