Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Wykonanie usług geodezyjnych na potrzeby miasta Słupska w 2010 roku

składanie ofert: 2.03.2010 11:00 • Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk - Wydział Geodezji, Gospodarki Gruntami i Rolnictwa - pok. 217
otwarcie ofert: 2.03.2010 11:15 • Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk - Wydział Geodezji, Gospodarki Gruntami i Rolnictwa - pok. 217

A.RZP.341-5/4/10

Gmina Miejska Słupsk

Plac Zwycięstwa 3

76-200 Słupsk


o g ł a s z a


przetarg nieograniczony o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych


na usługę „Wykonanie usług geodezyjnych na potrzeby miasta Słupska w roku 2010”


Oznaczenie zadania – Wspólny słownik Zamówień:

CPV - 71355000-1 – usługi pomiarowe


1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych na potrzeby miasta Słupska

w 2010 roku (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ).

2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim

w Słupsku, Wydział Administracyjny, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, pok. Nr 307

nieodpłatnie lub na stronie internetowej www.slupsk.pl.

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

6. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

7. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem

aukcji elektronicznej.

8. Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.

9. Termin wykonania zamówienia – od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2010 roku.

10. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

    1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy

    nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

    2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym

    i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku Wykonawców wspólnie

    ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek może być spełniony łącznie).

    3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek może być spełniony łącznie).

    4) Brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy Wykonawca musi spełniać ten warunek oddzielnie.

    5) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według zasady „spełnia” lub „nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem

Wykonawcy z postępowania. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana będzie za

odrzuconą.

    6) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.


11. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.


  1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;

  2. oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;

  3. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (do wykonania zamówienia niezbędna ilość minimum trzech geodetów mających odpowiednie uprawnienia), wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załączniku nr 4 do SIWZ;

  4. wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zadanie nr 3 w całości lub części, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia – jeżeli Wykonawca ma zamiar powierzyć wykonanie zadania nr 3 w całości lub części podwykonawcy(om).

5) każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający

ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełnić warunki, o których mowa w pkt 1, 2

i 3. Pozostałe warunki i wymagania zawarte w pkt. 4 mogą zostać spełnione

łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

6) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium

Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2

składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub

miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:

    a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

    b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

    c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

7) Dokumenty, o których mowa w pkt 6 lit. a i c , powinny być wystawione nie wcześniej

niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których mowa

w pkt 6 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem

składania ofert o udzielenie zamówienia.

8) Oświadczenie złożone na druku zgodnym z formularzem oferty (załącznik Nr 5 do SIWZ)

o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia.

9) Oświadczenie złożone na druku zgodnym z formularzem oferty (załącznik Nr 5 do SIWZ)

o przyjęciu projektu umowy stanowiącej integralną część specyfikacji istotnych warunków

zamówienia bez zastrzeżeń.

10) Wypełniony formularz oferty (zgodny z załącznikiem Nr 5 do SIWZ) sporządzony

wg załączonego wzoru.


12. Kryteria oceny ofert.

      Cena - 80%

      Termin - 20%


13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6.

14. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert.

15. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami:

1) Grażyna Pastwa - tel. 59 84-88-330

2) Tadeusz Szemryk - tel. 59 84-88-440

16. Ogłoszenie zostało opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na tablicy ogłoszeń

i stronie internetowej Zamawiającego - Urzędu Miejskiego Słupsku.

17. Termin składania ofert: 02.03.2010 roku do godz. 11.00 w siedzibie Zamawiającego:

Urząd Miejski, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 217.
18. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.03.2010 roku o godz. 11.15

w siedzibie Zamawiającego, Plac Zwycięstwa 3 pok. 217.






Słupsk, dnia, 22 lutego 2010 roku


Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Zastępca Prezydenta Miasta Słupska - Ryszard Kwiatkowski
Data wytworzenia:
22 lutego 2010
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
22 lutego 2010
Informację zaktualizował:
Mariola Spierewka-Spica
Data aktualizacji:
17 marca 2010
Nazwa pliku:
SIWZ
Informację wytworzył:
Zastępca Prezydenta Miasta Słupska - Ryszard Kwiatkowski
Data wytworzenia:
22 lutego 2010
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
22 lutego 2010
Nazwa pliku:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Zastępca Prezydenta Miasta Słupska - Ryszard Kwiatkowski
Data wytworzenia:
15 marca 2010
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
17 marca 2010

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek