Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Organizacja imprezy "Majówka ze smakiem " w ramach projektu: Wzmocnienie turystyki ekologicznej poprzez promocję dziedzictwa kulturalnego i kulinarnego miast partnerskich Słupska i Flensburga – Festiwal smaków

składanie ofert: 20.04.2010 11:00 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 100
otwarcie ofert: 20.04.2010 11:15 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 100


Gmina Miejska Słupsk

Plac Zwycięstwa 3

76-200 Słupsk


o g ł a s z a


przetarg nieograniczony o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych


na organizację imprezy "Majówka ze smakiem " w ramach projektu: Wzmocnienie turystyki ekologicznej poprzez promocję dziedzictwa kulturalnego i kulinarnego miast partnerskich Słupska i Flensburga – Festiwal smaków


CPV - 74400000-3 usługi reklamowe i marketingowe


1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja imprezy "Majówka ze smakiem " w ramach projektu: Wzmocnienie turystyki ekologicznej poprzez promocję dziedzictwa kulturalnego i kulinarnego miast partnerskich Słupska i Flensburga – Festiwal smaków. (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ).


2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim

w Słupsku, Wydział Administracyjny, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, pok. Nr 307

nieodpłatnie lub na stronie internetowej www.slupsk.pl.


3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.


6. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.


7. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem

aukcji elektronicznej.


8. Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.


9. Termin wykonania zamówienia – od dnia 30.04.2010r. do dnia 2.05.2010.


10.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:


  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

  1. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do

wykonania zamówienia,

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie

zamówienia,

  1. wykażą się zrealizowaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat ( licząc

wstecz od daty otwarcia ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym

okresie, co najmniej 1 podobnego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem

i wartością ( minimum 80 tys. zł ) usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy.


2. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły „spełnia – nie spełnia”. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w niniejszej SIWZ i przedstawionych przez Wykonawcę wraz z ofertą lub uzupełnionych w trybie art. 26 ust. 3 Pzp.


11. 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:


1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp - zgodnie z Załącznikiem. Nr 3 do SIWZ.


2) oświadczenie, że wykonawca zrealizował z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od daty otwarcia ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1podobnego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością (minimum 80 tys. zł) usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie.


3) oświadczenie złożone na druku zgodnym z formularzem oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia,


4) oświadczenie złożone na druku zgodnym z formularzem oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) o przyjęciu bez zastrzeżeń projektu umowy stanowiącego integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zawartego w Załączniku nr 6 do SIWZ,


5) informacja o podwykonawcach, w przypadku gdy wykonawca zamierza zrealizować zamówienie przy udziale podwykonawców, sporządzona według wzoru zwartego w Załączniku nr 5 do SIWZ.


2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp zamawiający żąda następujących dokumentów:


1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ,


2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

12. Kryteria oceny ofert.

      Cena - 100%

13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6.

14. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert.

15. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami:

1) Dariusz Poręba – tel. 059 8488325, d.poreba@um.slupsk.pl

2) Arkadiusz Mięczewski – tel. 059 8488325 a.mieczewski@um.slupsk.pl

3) Tadeusz Szemryk – tel. 059 8488440, t.szemryk@um.slupsk.pl

16. Ogłoszenie zostało opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na tablicy ogłoszeń

i stronie internetowej Zamawiającego - Urzędu Miejskiego Słupsku w dniu 12 kwietnia 2010r.












Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Ryszard kwiatkowski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
12 kwietnia 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
12 kwietnia 2010
Informację zaktualizował:
Mariola Spierewka-Spica
Data aktualizacji:
28 kwietnia 2010
Nazwa pliku:
SIWZ
Informację wytworzył:
Ryszard kwiatkowski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
12 kwietnia 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
12 kwietnia 2010
Nazwa pliku:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Ryszard Kwiatkowski - Z-ca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
26 kwietnia 2010
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
28 kwietnia 2010

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek