Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul. Grottgera w Słupsku - modernizacja instalacji wewnętrznej c.o. i docieplenie stropodachów.

składanie ofert: 29.07.2004 8:00 • Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, pokój nr 8 - sekretariat
otwarcie ofert: 29.07.2004 8:30 • Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, pokój 210
Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul.Banacha 12, działając na rzecz Gminy Miejskiej Słupsk,
o g ł a s z a przetarg nieograniczony o wartości powyżej 60 000 EURO na wykonanie

Termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 8 przy ul.Grottgera w Słupsku –
modernizacja instalacji wewnętrznej c.o. i docieplenie stropodachów.


1.Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie :
- modernizacji wewnętrznej c.o. w zakresie:
a) montaż grzejnikowych zaworów termostatycznych łącznie z regulacją systemu grzewczego
b) modernizacja wentylacji mechanicznej polegająca na przeglądzie instalacji oraz naprawie i regulacji niesprawnych urządzeń.
c) modernizacja instalacji c.o. Małej Szkoły polegająca na płukaniu instalacji i demontażu centralnego odpowietrzenia i montażu automatycznych odpowietrzników oraz usunięciu zbędnych obecnie osłon grzejników
- docieplenie stropodachów – segment A i B (bez stołówki i sali gimnastycznej) oraz Małej Szkoły:
a) wdmuchanie granulatu styropianowego w przestrzeni stropodachu wentylowanego o średniej grubości 22 cm wraz z robotami towarzyszącymi wg przedmiaru – 2 054,01 m2
b) docieplenie dachu klatek schodowych za pomocą płyt styropianowych z papą, przyklejonych do wierzchu konstrukcji z dwukrotnym pokryciem papą termozgrzewalną łącznie z obróbkami – 123,02 m2
2.Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pok. nr 1. Cena 60,00 zł – płatne w kasie lub za zaliczeniem pocztowym.
3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.Termin wykonania zamówienia do 27.08.2004 r.
6.Warunki udziału w postępowaniu:
1)w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
2)wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmii i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na nie mniej niż 3 lata
3)wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
4)Wykonawca winien wykazać się minimum dwoma zamówieniami branży sanitarnej i dwoma zamówieniami branży budowlanej, o wartościach min. 80% ceny ofertowej każdej branży, wykonanymi na przestrzeni ostatnich trzech lat i poprzeć stosownymi referencjami
7.Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
8.Wymagane wadium 5.000,00 zł
9.Kryterium oceny ofert – najniższa cena.
10.Składanie ofert: do godziny 8:00 dnia 29.07.2004 r. w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, pok. nr 8 – sekretariat.
11.Termin związania ofertą 60 dni.
12.Otwarcie ofert: 29.07.2004r., godz. 8:30 w Urzędzie Miejskim w Słupsku, pl.Zwycięstwa 3, pok. nr 210.
13.Uprawnieni do kontaktów z oferentami : Ewa Weitmann tel. 059 / 84 88 333
Anna Budźko-Pituła tel. 059 / 84 33 129
14.Ogłoszenie zostanie opublikowane w BZP nr 94 z dnia 15.06.2004r.pod pozycją 28293
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
9 czerwca 2004
Informację opublikował:
Mariusz Kowalski
Data publikacji:
9 czerwca 2004

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek