Wykonanie robót budowlanych polegających na renowacji i pracach odtworzeniowych ogrodzenia Ratusza miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, od strony południowo-zachodniej I-etap.
otwarcie ofert: 15.06.2010 10:15 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 303a
Gmina Miejska Słupsk
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk
o g ł a s z a
przetarg nieograniczony o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych
na wykonanie robót budowlanych polegających na renowacji i pracach odtworzeniowych ogrodzenia Ratusza miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, od strony południowo-zachodniej I-etap.
Oznaczenie zadania – Wspólny słownik Zamówień:
CPV Przedmiot główny - 75453000-7– Roboty remontowe i renowacyjne,
Dodatkowe przedmioty - 45400000-1 – Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
1. Przedmiotem zamówienia jest na wykonanie robót budowlanych polegających na renowacji
i pracach odtworzeniowych ogrodzenia Ratusza miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3,
od strony południowo-zachodniej.
(szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ).
2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Miejskim
w Słupsku, Wydział Administracyjny, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, pok. Nr 307
lub 309 nieodpłatnie lub na stronie internetowej www.slupsk.pl.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
6. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
7. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium w wysokości 10.000 PLN.
9. Termin wykonania zamówienia – do 31 października 2010 r.
10.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
tych warunków:
1) W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
-
Wymagane jest wykazanie wykonania, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej trzech robót budowlano-konserwatorskich, o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (np. renowacja murów), w tym jedna robota wykonana została
w strukturze ceglanej o spoinowanym licu, o wartości 350 000 PLN (brutto) każda
z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona ( referencje potwierdzone przez Urząd Ochrony Zabytków właściwy dla lokalizacji zabytku).
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia.
-
Wymagane jest dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć przy realizacji zamowienia,
-
Kierownik robót powinien posiadać przygotowanie zawodowe do kierowania
i kontrolowania robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane i przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego oraz spełnaić wymogi § 8 ust.1 lub ust.2 Rozporządzenia Ministra.Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. (Dz.U. z 2004r. Nr 150 poz.1579) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych.
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
(w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
ww. warunek może być spełniony łącznie).
-
Wymagane jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, na kwotę co
najmniej 1.000 000 PLN, w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem
zamówienia. -
Wymagane jest wniesnie wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
e) w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp.
2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według zasady „spełnia” lub „nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana będzie za odrzuconą.
11. Kryteria oceny ofert.
Cena - 100%
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował kryterium ceny
brutto za realizację całego zamówienia.
2) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną (brutto), obejmującą realizację
całości zamówienia.
12. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt. 6.
13. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert.
14. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami są:
1) Tadeusz Szemryk - t.szemryk@um.slupsk.pl
2) Halina Subocz - h.subocz@um.slupsk.pl
15. Ogłoszenie zostało opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na tablicy ogłoszeń
i stronie internetowej Zamawiającego (Urząd Miejski w Słupsku) w dniu 31.05.2010 r.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyki - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 31 maja 2010
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 15 czerwca 2010
- Nazwa pliku:
- SIWZ
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyki - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 31 maja 2010
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 15 czerwca 2010
- Nazwa pliku:
- Załącznik nr 9 do SIWZ - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa
- Informację wytworzył:
- Halina Subocz
- Data wytworzenia:
- 31 maja 2010
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 15 czerwca 2010
- Nazwa pliku:
- Zał. Nr 10 do SIWZ - Wzór umowy
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyki - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 31 maja 2010
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 15 czerwca 2010
- Nazwa pliku:
- Zał. Nr 11 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyki - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 31 maja 2010
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 15 czerwca 2010