Remont Ratusza miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3, w zakresie wydzielonych pomieszczeń na I piętrze
otwarcie ofert: 8.07.2004 13:30 • Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha 12, pokój 9.
o g ł a s z a przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 euro na wykonanie
remontu Ratusza miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3
w zakresie wydzielonych pomieszczeń na I piętrze
- Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w wydzielonych pomieszczeniach I piętra oraz Biura Obsługi Interesantów w tym roboty posadzkarskie, cykliniarskie, malarskie, wymiana instalacji elektrycznej, konserwatorskie – renowacja stolarki okiennej i witraży oraz inne roboty towarzyszące.
- Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pok. nr 1. Cena 60,00 zł - płatne w kasie lub za zaliczeniem pocztowym.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Termin wykonania zamówienia do 16.08.2004 r.
- Warunki udziału w postępowaniu:
- w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
- wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmii i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na nie mniej niż 3 lata,
- wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
- wykonawca winien wykazać się minimum trzema zamówieniami tożsamymi, o wartościach min. 80% ceny ofertowej, wykonanymi na przestrzeni ostatnich trzech lat i poprzeć stosownymi referencjami,
- wykonawca winien zatrudniać kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy Prawo budowlane oraz kwalifikacje potwierdzone zaświadczeniem określonym w § 10 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 18 października 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. nr 93 poz. 1033) w sprawie zasad i trybu udzielania i cofania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich, archeologicznych i wykopaliskowych oraz warunków ich prowadzenia i kwalifikacji osób uprawnionych do wykonywania tych prac.
- w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
- Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
- Wymagane wadium 2.000,00 zł
- Kryteria oceny ofert:
- cena 80%
- okres gwarancji 20%
- cena 80%
- Termin związania ofertą 30 dni.
- Uprawnieni do kontaktów z oferentami :
- Henryk Kowalski tel. 059 / 84 88 408
- Anna Budźko-Pituła tel. 059 / 84 33 129
- Henryk Kowalski tel. 059 / 84 88 408
- Ogłoszenie opublikowano na stronach internetowych i tablicach ogłoszeń Urzędu Miasta Słupska i Rejonowego Zarządu Inwestycji w Słupsku w dniu 09.06.2004r.
- W dniu 23.06.2004 r. zmieniono datę składania ofert oraz datę otwarcia ofert z dnia 25.06.2004 r. na 30.06.2004 r.
Godziny i oraz miejsca składania ofert i ich otwarcia pozostały bez zmian. - W dniu 29.06.2004 r. zmieniono termin składania ofert na 08.07.2004 r. (czwartek) na godzinę 13:00 oraz termin otwarcia ofert na 08.07.2004 r. (czwartek) na godzinę 13:30.
Miejsca składania ofert i ich otwarcia pozostały bez zmian.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 9 czerwca 2004
- Informację opublikował:
- Administrator BIP
- Data publikacji:
- 9 czerwca 2004