Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Remont Ratusza miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3, w zakresie wydzielonych pomieszczeń na I piętrze

składanie ofert: 8.07.2004 13:00 • Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha 12, pok. nr 8 - sekretariat.
otwarcie ofert: 8.07.2004 13:30 • Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, ul. Banacha 12, pokój 9.
Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul.Banacha 12, działając na rzecz Gminy Miejskiej Słupsk,
o g ł a s z a przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 euro na wykonanie

remontu Ratusza miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3
w zakresie wydzielonych pomieszczeń na I piętrze


  1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w wydzielonych pomieszczeniach I piętra oraz Biura Obsługi Interesantów w tym roboty posadzkarskie, cykliniarskie, malarskie, wymiana instalacji elektrycznej, konserwatorskie – renowacja stolarki okiennej i witraży oraz inne roboty towarzyszące.
  2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Rejonowym Zarządzie Inwestycji w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Banacha 12, pok. nr 1. Cena 60,00 zł - płatne w kasie lub za zaliczeniem pocztowym.
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  5. Termin wykonania zamówienia do 16.08.2004 r.
  6. Warunki udziału w postępowaniu:
    1. w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
    2. wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmii i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na nie mniej niż 3 lata,
    3. wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
    4. wykonawca winien wykazać się minimum trzema zamówieniami tożsamymi, o wartościach min. 80% ceny ofertowej, wykonanymi na przestrzeni ostatnich trzech lat i poprzeć stosownymi referencjami,
    5. wykonawca winien zatrudniać kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy Prawo budowlane oraz kwalifikacje potwierdzone zaświadczeniem określonym w § 10 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 18 października 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. nr 93 poz. 1033) w sprawie zasad i trybu udzielania i cofania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich, archeologicznych i wykopaliskowych oraz warunków ich prowadzenia i kwalifikacji osób uprawnionych do wykonywania tych prac.

  7. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów określonych w SIWZ.
  8. Wymagane wadium 2.000,00 zł
  9. Kryteria oceny ofert:
    • cena 80%
    • okres gwarancji 20%

  10. Termin związania ofertą 30 dni.
  11. Uprawnieni do kontaktów z oferentami :
    • Henryk Kowalski tel. 059 / 84 88 408
    • Anna Budźko-Pituła tel. 059 / 84 33 129

  12. Ogłoszenie opublikowano na stronach internetowych i tablicach ogłoszeń Urzędu Miasta Słupska i Rejonowego Zarządu Inwestycji w Słupsku w dniu 09.06.2004r.
  13. W dniu 23.06.2004 r. zmieniono datę składania ofert oraz datę otwarcia ofert z dnia 25.06.2004 r. na 30.06.2004 r.
    Godziny i oraz miejsca składania ofert i ich otwarcia pozostały bez zmian.

  14. W dniu 29.06.2004 r. zmieniono termin składania ofert na 08.07.2004 r. (czwartek) na godzinę 13:00 oraz termin otwarcia ofert na 08.07.2004 r. (czwartek) na godzinę 13:30.
    Miejsca składania ofert i ich otwarcia pozostały bez zmian.


Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
9 czerwca 2004
Informację opublikował:
Administrator BIP
Data publikacji:
9 czerwca 2004

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek