Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Publikacja ogłoszeń prasowych w tytule o zasięgu lokalnym i krajowym

składanie ofert: 9.07.2010 11:00 • Urząd Miejski w Słupsku - Wydział Administracyjny, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 303
otwarcie ofert: 9.07.2010 11:15 • Urząd Miejski, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, sala 212

Słupsk: Publikacja ogłoszeń prasowych w tytule o zasięgu lokalnym i krajowym
Numer ogłoszenia: 163197 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Słupsk , Plac Zwycięstwa 3/219, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8423236, faks 059 8424297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Publikacja ogłoszeń prasowych w tytule o zasięgu lokalnym i krajowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Publikacja ogłoszeń prasowych w tytule o zasięgu lokalnym i krajowym.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Publikacja ogłoszeń prasowych w tytule o zasięgu lokalnym i krajowym, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie zawierające informacje o spełnieniu wymagań związanych z tytułem prasowym w jakim będzie następowała publikacja - zgodnie z załącznikiem nr 4 A lub 4 B do SIWZ, tj.: dla Zadania Nr 1: a) lokalny zasięg ukazywania się tj. w województwie pomorskim w tym przynajmniej na terenie całego powiatu słupskiego (tytuł główny bądź dodatek do tego tytułu), b) posiadający średnią dzienną sprzedaż w 2009 roku w wysokości minimum 10 tys. egzemplarzy, c) ukazujący się codziennie od poniedziałku do piątku, d) zawierający strony tematyczne o charakterze gospodarczo-finansowym dotyczące miasta Słupska i województwa pomorskiego,- wg załączonego wzoru - załącznik nr 4 A do SIWZ. dla Zadania Nr 2: a) krajowy zasięg ukazywania się, b) posiadający średnią dzienną sprzedaż w 2009 roku w wysokości minimum 120 tys. egzemplarzy, c) ukazujący się codziennie od poniedziałku do piątku, d) zawierający strony tematyczne o charakterze gospodarczo-finansowym. - wg załączonego wzoru - załącznik nr 4 B do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Umowa może zostać rozwiązana w trybie natychmiastowym, w przypadku: a) nieterminowego świadczenia usług, b) świadczenia usług niskiej jakości powtarzających się, co najmniej 3 razy w okresie kwartału. 2.Wystąpienie okoliczności uzasadniających rozwiązanie umowy w trybie natychmiastowym winno być stwierdzone protokołami sporządzonymi z udziałem obu Stron, chyba że Wykonawca odmówi udziału w czynnościach sporządzenia protokołu. 3.W przypadku nie uchwalenia środków finansowych w Uchwale budżetowej na 2011 rok, na cel określony w umowie, umowa ulega rozwiązaniu. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe z tytułu rozwiązania umowy. O terminie rozwiązania umowy Zamawiający zawiadomi Wykonawcę na piśmie w ciągu 30 dni od uchwalenia planu budżetu na rok 2011. 4.Oprócz przypadków określonych w Kodeksie cywilnym Zamawiający może od umowy odstąpić w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku odstąpienie od umowy może nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 5.W przypadku odstąpienia od umowy lub rozwiązania jej w sposób określony w niniejszym paragrafie Wykonawca może żądać wynagrodzenia jedynie za część umowy wykonaną do dnia ustania obowiązywania umowy. 6.W przypadku gdy umowa ulegnie rozwiązaniu z upływem okresu na jaki została zawarta, a wartość zrealizowanych usług nie wyczerpie kwoty brutto określonej § 2 ust. 1 Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy wartością sprzedaży usług a kwotą brutto wynikającą z § 2 ust. 1 niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wydział Administracyjny (pok. 307 lub 309) Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski Wydział Administracyjny pok. 303 Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Osobami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami od poniedziałku do piątku, w godz. 900 - 1500 w Urzędzie Miejskim w Słupsku są: Tadeusz Szemryk - tel. 59 84-88-440 Mariola Spierewka-Spica - tel. 59 84-88-223.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Dodano dnia 29 czerwca 2010r.

A.RZP.IV.341-13/6/2010 Słupsk, 29.06.2010r.

Treść zapytań oraz wyjaśnienia dotyczące zapisów

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

dotyczy postępowania na publikację ogłoszeń prasowych w tytule o zasięgu lokalnym i krajowym

Pytanie nr 1

(.............) zwraca się z prośbą o naniesienie zmian w treści SIWZ dotyczących spełnienia warunku średniej dziennej sprzedaży tytułu w 2009 roku na poziomie 120 000 egzemplarzy dla Zadania 2. Wymóg ten spełnia tylko jeden tytuł ogólnopolski, co jest jednoznaczne z naruszeniem przez Zamawiającego przepisów ustawy:

  • art. 22 ust. 2 – Zamawiający nie może określać warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób , który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję,

  • art. 7 ust. 1 – Zamawiający nie może prowadzić postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w sposób ograniczający konkurencję.


Mając powyższe na uwadze prosimy o obniżenie wymogu dot. średniej dziennej sprzedaży do poziomu 85 000 egzemplarzy za rok 2009 i uwzględnienie go w SIWZ. Wówczas w myśl wymienionych artykułów ustawy o PZP do przetargu będzie mógł przystąpić więcej niż 1 tytuł prasowy o zasięgu krajowym.


Zamawiający zmienia treść:


1) ogłoszenia o przetargu w pkt. III.3.2) Wiedza i doświadczenie.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - w części dotyczącej Zadania Nr 2 w pkt.b, który przyjmuje brzmienie:

"b) posiadający średnią dzienną sprzedaż w 2009 roku w wysokości minimum 85 tys. egzemplarzy."



2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

* w pkt. III. Opis przedmiotu zamówienia, ppkt 2, który przyjmuje brzmienie:

"III. Opis przedmiotu zamówienia:

2. Zamawiający wymaga, aby tytuł prasowy, w którym będą publikowane ogłoszenia, spełniał

następujące wymagania:

Zadanie Nr 2:

a) krajowy zasięg ukazywania się,

b) posiadający średnią dzienną sprzedaż w 2009 roku w wysokości minimum 85 tys.

egzemplarzy,

c) ukazujący się codziennie od poniedziałku do piątku,

d) zawierający strony tematyczne o charakterze gospodarczo-finansowym."



* w pkt V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków, ppkt 1.1.1 - Dla Zadania Nr 2, który przyjmuje brzmienie:



"pkt V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

    1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,

    dotyczące:

    a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

    przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Dla Zadania Nr 2 warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada

tytuł prasowy, w którym będą publikowane ogłoszenia, spełniający łącznie następujące wymagania:

- krajowy zasięg ukazywania się,

- średnia dzienna sprzedaż w 2009 roku w wysokości minimum 85 tys. egzemplarzy,

- codzienna edycja od poniedziałku do piątku,

- posiadanie stron tematycznych o charakterze gospodarczo-finansowym.

b) posiadania wiedzy i doświadczenia,

c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi

do wykonania zamówienia,

d) sytuacji ekonomicznej i finansowej."




* w pkt. VI Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (dla Zadania Nr 2), który przyjmuje brzmienie:


"VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu

potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu,

o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, należy przedłożyć:


dla Zadania Nr 2:

a) krajowy zasięg ukazywania się,

b) posiadający średnią dzienną sprzedaż w 2009 roku w wysokości minimum 85 tys.

egzemplarzy,

c) ukazujący się codziennie od poniedziałku do piątku,

d) zawierający strony tematyczne o charakterze gospodarczo-finansowym.

- wg załączonego wzoru – załącznik nr 4 B do SIWZ."



* w pkt. XI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert, pkt 1, który przyjmuje brzmienie:


"XI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

1) Oferty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3

w sekretariacie Wydziału Administracyjnego, pokój nr 303, do dnia 9 lipca 2010r.

do godz. 11:00.

W przypadku składania ofert drogą pocztową (przesyłka polecona lub poczta kurierska)

za termin jej złożenia przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez

Zamawiającego."



* w pkt. XI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert, pkt B1, który przyjmuje brzmienie:


"XI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

B. 1) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy Plac Zwycięstwa 3,

76-200 Słupsk, w sali nr 212, w dniu 9 lipca 2010 r. o godz. 11.15."



* w Załączniku Nr 2B do SIWZ OFERTA ZADANIE NR 2

na Publikację ogłoszeń prasowych w tytule o zasięgu krajowym, który przyjmuje

brzmienie:


"OFERTA ZADANIE NR 2

na: Publikację ogłoszeń prasowych w tytule o zasięgu krajowym

…………………………………………………………………………….………………………

nazwa firmy

…………………………………………………………………………………………………………………

adres

………………………………………………………………………………………………….……………

Regon

………………………………………………………………………………………………………………..

telefon, faks, e-mail

1. W odpowiedzi na ogłoszenie o przetargu z dnia 5 lipca 2010 roku oferuję wykonania

przedmiotu zamówienia (5.000 cm2 powierzchni ogłoszeniowej) za cenę:

netto ............................................. zł

.....% VAT - ................................. zł

brutto - ........................................ zł

Słownie: .........................................................................................................................................

Cena 1 cm2 wynosi .............brutto (słownie: ....................................................................................)"






Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
23 czerwca 2010
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
2 lipca 2010
Informację zaktualizował:
Mariola Spierewka-Spica
Data aktualizacji:
19 lipca 2010
Nazwa pliku:
SIWZ
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
23 czerwca 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
2 lipca 2010
Nazwa pliku:
Zapytanie nr 2 i 3 i odpowiedź
Informację wytworzył:
Dyrektor Wydziału Administracyjnego - Ryszard Załupka
Data wytworzenia:
2 lipca 2010
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
2 lipca 2010
Nazwa pliku:
Zapytanie nr 4 i odpowiedź
Informację wytworzył:
Dyrektor Wydziału Administracyjnego - Ryszard Załupka
Data wytworzenia:
6 lipca 2010
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
7 lipca 2010
Nazwa pliku:
Zapytanie nr 5 i 6 oraz odpowiedzi
Informację wytworzył:
Dyrektor Wydziału Administracyjnego - Ryszard Załupka
Data wytworzenia:
8 lipca 2010
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
8 lipca 2010
Nazwa pliku:
Wybór najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Ryszard Kwiatkowski - Z-ca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
15 lipca 2010
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
15 lipca 2010
Nazwa pliku:
Wybór najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Ryszard Kwiatkowski - Z-ca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
15 lipca 2010
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
19 lipca 2010

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek