Publikacja ogłoszeń prasowych w tytule o zasięgu lokalnym i krajowym
otwarcie ofert: 9.07.2010 11:15 • Urząd Miejski, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, sala 212
Słupsk: Publikacja ogłoszeń prasowych w tytule o zasięgu lokalnym i krajowym
Numer ogłoszenia: 163197 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Słupsk , Plac Zwycięstwa 3/219, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8423236, faks 059 8424297.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Publikacja ogłoszeń prasowych w tytule o zasięgu lokalnym i krajowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Publikacja ogłoszeń prasowych w tytule o zasięgu lokalnym i krajowym.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Publikacja ogłoszeń prasowych w tytule o zasięgu lokalnym i krajowym, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
oświadczenie zawierające informacje o spełnieniu wymagań związanych z tytułem prasowym w jakim będzie następowała publikacja - zgodnie z załącznikiem nr 4 A lub 4 B do SIWZ, tj.: dla Zadania Nr 1: a) lokalny zasięg ukazywania się tj. w województwie pomorskim w tym przynajmniej na terenie całego powiatu słupskiego (tytuł główny bądź dodatek do tego tytułu), b) posiadający średnią dzienną sprzedaż w 2009 roku w wysokości minimum 10 tys. egzemplarzy, c) ukazujący się codziennie od poniedziałku do piątku, d) zawierający strony tematyczne o charakterze gospodarczo-finansowym dotyczące miasta Słupska i województwa pomorskiego,- wg załączonego wzoru - załącznik nr 4 A do SIWZ. dla Zadania Nr 2: a) krajowy zasięg ukazywania się, b) posiadający średnią dzienną sprzedaż w 2009 roku w wysokości minimum 120 tys. egzemplarzy, c) ukazujący się codziennie od poniedziałku do piątku, d) zawierający strony tematyczne o charakterze gospodarczo-finansowym. - wg załączonego wzoru - załącznik nr 4 B do SIWZ.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Umowa może zostać rozwiązana w trybie natychmiastowym, w przypadku: a) nieterminowego świadczenia usług, b) świadczenia usług niskiej jakości powtarzających się, co najmniej 3 razy w okresie kwartału. 2.Wystąpienie okoliczności uzasadniających rozwiązanie umowy w trybie natychmiastowym winno być stwierdzone protokołami sporządzonymi z udziałem obu Stron, chyba że Wykonawca odmówi udziału w czynnościach sporządzenia protokołu. 3.W przypadku nie uchwalenia środków finansowych w Uchwale budżetowej na 2011 rok, na cel określony w umowie, umowa ulega rozwiązaniu. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe z tytułu rozwiązania umowy. O terminie rozwiązania umowy Zamawiający zawiadomi Wykonawcę na piśmie w ciągu 30 dni od uchwalenia planu budżetu na rok 2011. 4.Oprócz przypadków określonych w Kodeksie cywilnym Zamawiający może od umowy odstąpić w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku odstąpienie od umowy może nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 5.W przypadku odstąpienia od umowy lub rozwiązania jej w sposób określony w niniejszym paragrafie Wykonawca może żądać wynagrodzenia jedynie za część umowy wykonaną do dnia ustania obowiązywania umowy. 6.W przypadku gdy umowa ulegnie rozwiązaniu z upływem okresu na jaki została zawarta, a wartość zrealizowanych usług nie wyczerpie kwoty brutto określonej § 2 ust. 1 Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy wartością sprzedaży usług a kwotą brutto wynikającą z § 2 ust. 1 niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wydział Administracyjny (pok. 307 lub 309) Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski Wydział Administracyjny pok. 303 Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Osobami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcami od poniedziałku do piątku, w godz. 900 - 1500 w Urzędzie Miejskim w Słupsku są: Tadeusz Szemryk - tel. 59 84-88-440 Mariola Spierewka-Spica - tel. 59 84-88-223.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dodano dnia 29 czerwca 2010r.
A.RZP.IV.341-13/6/2010 Słupsk, 29.06.2010r.
Treść zapytań oraz wyjaśnienia dotyczące zapisów
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
dotyczy postępowania na publikację ogłoszeń prasowych w tytule o zasięgu lokalnym i krajowym
Pytanie nr 1
(.............) zwraca się z prośbą o naniesienie zmian w treści SIWZ dotyczących spełnienia warunku średniej dziennej sprzedaży tytułu w 2009 roku na poziomie 120 000 egzemplarzy dla Zadania 2. Wymóg ten spełnia tylko jeden tytuł ogólnopolski, co jest jednoznaczne z naruszeniem przez Zamawiającego przepisów ustawy:
-
art. 22 ust. 2 – Zamawiający nie może określać warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób , który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję,
-
art. 7 ust. 1 – Zamawiający nie może prowadzić postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w sposób ograniczający konkurencję.
Mając powyższe na uwadze prosimy o obniżenie wymogu dot. średniej dziennej sprzedaży do poziomu 85 000 egzemplarzy za rok 2009 i uwzględnienie go w SIWZ. Wówczas w myśl wymienionych artykułów ustawy o PZP do przetargu będzie mógł przystąpić więcej niż 1 tytuł prasowy o zasięgu krajowym.
Zamawiający zmienia treść:
1) ogłoszenia o przetargu w pkt. III.3.2) Wiedza i doświadczenie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - w części dotyczącej Zadania Nr 2 w pkt.b, który przyjmuje brzmienie:
"b) posiadający średnią dzienną sprzedaż w 2009 roku w wysokości minimum 85 tys. egzemplarzy."
2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
* w pkt. III. Opis przedmiotu zamówienia, ppkt 2, który przyjmuje brzmienie:
"III. Opis przedmiotu zamówienia:
2. Zamawiający wymaga, aby tytuł prasowy, w którym będą publikowane ogłoszenia, spełniał
następujące wymagania:
Zadanie Nr 2:
a) krajowy zasięg ukazywania się,
b) posiadający średnią dzienną sprzedaż w 2009 roku w wysokości minimum 85 tys.
egzemplarzy,
c) ukazujący się codziennie od poniedziałku do piątku,
d) zawierający strony tematyczne o charakterze gospodarczo-finansowym."
* w pkt V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków, ppkt 1.1.1 - Dla Zadania Nr 2, który przyjmuje brzmienie:
"pkt V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,
dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Dla Zadania Nr 2 warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada
tytuł prasowy, w którym będą publikowane ogłoszenia, spełniający łącznie następujące wymagania:
- krajowy zasięg ukazywania się,
- średnia dzienna sprzedaż w 2009 roku w wysokości minimum 85 tys. egzemplarzy,
- codzienna edycja od poniedziałku do piątku,
- posiadanie stron tematycznych o charakterze gospodarczo-finansowym.
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej."
* w pkt. VI Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (dla Zadania Nr 2), który przyjmuje brzmienie:
"VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, należy przedłożyć:
dla Zadania Nr 2:
a) krajowy zasięg ukazywania się,
b) posiadający średnią dzienną sprzedaż w 2009 roku w wysokości minimum 85 tys.
egzemplarzy,
c) ukazujący się codziennie od poniedziałku do piątku,
d) zawierający strony tematyczne o charakterze gospodarczo-finansowym.
- wg załączonego wzoru – załącznik nr 4 B do SIWZ."
* w pkt. XI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert, pkt 1, który przyjmuje brzmienie:
"XI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1) Oferty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3
w sekretariacie Wydziału Administracyjnego, pokój nr 303, do dnia 9 lipca 2010r.
do godz. 11:00.
W przypadku składania ofert drogą pocztową (przesyłka polecona lub poczta kurierska)
za termin jej złożenia przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez
Zamawiającego."
* w pkt. XI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert, pkt B1, który przyjmuje brzmienie:
"XI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
B. 1) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy Plac Zwycięstwa 3,
76-200 Słupsk, w sali nr 212, w dniu 9 lipca 2010 r. o godz. 11.15."
* w Załączniku Nr 2B do SIWZ OFERTA ZADANIE NR 2
na Publikację ogłoszeń prasowych w tytule o zasięgu krajowym, który przyjmuje
brzmienie:
"OFERTA ZADANIE NR 2
na: Publikację ogłoszeń prasowych w tytule o zasięgu krajowym
…………………………………………………………………………….………………………
nazwa firmy
…………………………………………………………………………………………………………………
adres
………………………………………………………………………………………………….……………
Regon
………………………………………………………………………………………………………………..
telefon, faks, e-mail
1. W odpowiedzi na ogłoszenie o przetargu z dnia 5 lipca 2010 roku oferuję wykonania
przedmiotu zamówienia (5.000 cm2 powierzchni ogłoszeniowej) za cenę:
netto ............................................. zł
.....% VAT - ................................. zł
brutto - ........................................ zł
Słownie: .........................................................................................................................................
Cena 1 cm2 wynosi .............brutto (słownie: ....................................................................................)"
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
- Data wytworzenia:
- 23 czerwca 2010
- Informację opublikował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data publikacji:
- 2 lipca 2010
- Informację zaktualizował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data aktualizacji:
- 19 lipca 2010
- Nazwa pliku:
- SIWZ
- Informację wytworzył:
- Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
- Data wytworzenia:
- 23 czerwca 2010
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 2 lipca 2010
- Nazwa pliku:
- Zapytanie nr 2 i 3 i odpowiedź
- Informację wytworzył:
- Dyrektor Wydziału Administracyjnego - Ryszard Załupka
- Data wytworzenia:
- 2 lipca 2010
- Informację opublikował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data publikacji:
- 2 lipca 2010
- Nazwa pliku:
- Zapytanie nr 4 i odpowiedź
- Informację wytworzył:
- Dyrektor Wydziału Administracyjnego - Ryszard Załupka
- Data wytworzenia:
- 6 lipca 2010
- Informację opublikował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data publikacji:
- 7 lipca 2010
- Nazwa pliku:
- Zapytanie nr 5 i 6 oraz odpowiedzi
- Informację wytworzył:
- Dyrektor Wydziału Administracyjnego - Ryszard Załupka
- Data wytworzenia:
- 8 lipca 2010
- Informację opublikował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data publikacji:
- 8 lipca 2010
- Nazwa pliku:
- Wybór najkorzystniejszej oferty
- Informację wytworzył:
- Ryszard Kwiatkowski - Z-ca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 15 lipca 2010
- Informację opublikował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data publikacji:
- 15 lipca 2010
- Nazwa pliku:
- Wybór najkorzystniejszej oferty
- Informację wytworzył:
- Ryszard Kwiatkowski - Z-ca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 15 lipca 2010
- Informację opublikował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data publikacji:
- 19 lipca 2010