Opracowanie numerycznej mapy zasadniczej dla obrębów ewidencyjnych od nr 1 do 9 miasta Słupska
otwarcie ofert: 8.07.2010 11:15 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 313
Opracowanie numerycznej obiektowej mapy zasadniczej metodą wektoryzacji rastrów dla obrębów ewidencyjnych od nr 1 do 9 miasta Słupska wraz z utworzeniem i konfiguracją w systemie Ewid2007 mapy rastrowej w PUWG 2000s6.
Numer ogłoszenia: 189366 - 2010; data zamieszczenia: 30.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Słupsk , Plac Zwycięstwa 3/219, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8423236, faks 059 8424297.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie numerycznej obiektowej mapy zasadniczej metodą wektoryzacji rastrów dla obrębów ewidencyjnych od nr 1 do 9 miasta Słupska wraz z utworzeniem i konfiguracją w systemie Ewid2007 mapy rastrowej w PUWG 2000s6..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie numerycznej obiektowej mapy zasadniczej metodą wektoryzacji rastrów dla obrębów ewidencyjnych od nr 1 do 9 miasta Słupska wraz z utworzeniem i konfiguracją w systemie Ewid2007 mapy rastrowej w PUWG 2000s6..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
1. Oświadczenie (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ), że Wykonawca posiada niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, (oświadczenie obejmuje również uprawnienie do załączenia do oferty pisemnego zobowiązania innych podmiot do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia). 2.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
1. Oświadczenie (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ), że Wykonawca posiada niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, (oświadczenie obejmuje również uprawnienie do załączenia do oferty pisemnego zobowiązania innych podmiot do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia). 2. Zrealizowanie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od daty otwarcia ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, najmniej 2 podobnych zamówień odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców załączając odpowiednie referencje.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
1. Oświadczenie (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ), że Wykonawca posiada niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, (oświadczenie obejmuje również uprawnienie do załączenia do oferty pisemnego zobowiązania innych podmiot do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia).
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
1. Oświadczenie (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ), że Wykonawca posiada niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, (oświadczenie obejmuje również uprawnienie do załączenia do oferty pisemnego zobowiązania innych podmiot do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia). 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadania uprawnień (kserokopie w załączeniu), doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ).
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ), że Wykonawca posiada niezbędne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, (oświadczenie obejmuje również uprawnienie do załączenia do oferty pisemnego zobowiązania innych podmiot do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia).
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-
inne dokumenty
1. Oświadczenie, że Wykonawca zrealizował z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od daty otwarcia ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 podobnych zamówień odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem nazwy zamówienia, dat wykonania i odbiorcy oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie. 2. Wykaz sprzętu komputerowego i oprogramowania, przy pomocy którego Wykonawca wykona zamówienie według wzoru zawartego w załączniku nr 7 do SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego do oprogramowania, w którym Zamawiający prowadzi bazy zasobu geodezyjnego (system Ewid2007) zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania testów wskazanego oprogramowania równoważnego po otwarciu ofert. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z oprogramowaniem posiadanym przez Zamawiającego, o parametrach takich samych bądź lepszych, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w SIWZ. Zamawiający wymaga, by wynik wprowadzenia zmian do bazy danych systemu Zamawiającego, po przeprowadzeniu przez Zamawiającego testów oprogramowania był identyczny z wynikiem wprowadzenia zmian przez oprogramowanie obecnie użytkowane przez Zamawiającego. Uwzględniając zapis art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawcy, oferujący oprogramowanie równoważne winni w celu przygotowania oferty, odebrać od Zamawiającego próbkę danych do testów (wydany plik numerycznej mapy zasadniczej do modyfikacji w formacie kcd obejmujący obszar 3 ha mapy zasadniczej w układzie 2000 strefa 6 oraz plik stanowiący zeskanowany fragment analogowej matrycy mapy zasadniczej tego obszaru) i dołączyć do oferty opracowanie danego obszaru (plik), zgodnie z warunkami technicznymi stanowiącymi załącznik do SIWZ wraz z informacją o sposobie załadowania opracowania wykonanego oprogramowaniem równoważnym do kopii bazy danych Zamawiającego. Ładowanie zgodnie z załączoną przez Wykonawcę informacją wykona Zamawiający na kopii bazy i przeprowadzi kontrolę poprawności struktury danych i ich ilości w systemie Ewid2007 po załadowaniu. Jeżeli okaże się, że wynik wprowadzenia zmian do bazy danych systemu Zamawiającego, opisany wyżej, nie będzie identyczny z wynikiem wprowadzenia zmian przez oprogramowanie posiadane przez Zamawiającego, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 313.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 313.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
- Podmiot publikujący:
- Wydział Geodezji i Katastru
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyki - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 28 czerwca 2010
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 30 czerwca 2010
- Nazwa pliku:
- SIWZ
- Podmiot publikujący:
- Wydział Geodezji i Katastru
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyki - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 28 czerwca 2010
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 30 czerwca 2010