Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Organizacja obchodów jubileuszowych 700/745-lecia Miasta Słupska i XIV edycji Święta Ryby

Gmina Miejska Słupsk, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3

ogłasza
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego

prowadzonego w trybie dialogu konkurencyjnego na

organizację obchodów jubileuszowych 700/745-lecia Miasta Słupska

i XIV edycji Święta Ryby


I. Przedmiotem zamówienia jest organizacja obchodów jubileuszowych 700/745-lecia Miasta

Słupska i XIV edycji Święta Ryby - zgodnie z załącznikiem do Ogłoszenia.

CPV - 74422000-3 Usługi w zakresie promocji


Podstawowe założenia - zawarte w załączniku do Ogłoszenia.


II. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


III. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


IV. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.


V. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.


VI. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem

aukcji elektronicznej.


VII. Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.


VIII.Termin wykonania zamówienia:

Od dnia podpisania umowy do dnia 12 września 2010r.

IX. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy:

1. którzy spełniają warunki wymienione w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych,

2. niewykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,

3.którzy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej trzy zlecenia o podobnym charakterze (imprezy promujące lokalną tradycję i kulturę) na kwotę nie mniejszą niż 100 tysięcy PLN każde.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek szczegółowy. Ocena spełnienia powyższych warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w dialogu na zasadzie spełnia/nie spełnia. Oznacza to, że brak wykazania we wniosku spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków lub któregokolwiek z dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy. W przypadku warunku dotyczącego posiadanego doświadczenia Zamawiający będzie stosował następujące zasady przydzielania punktów:

Doświadczenie Wykonawcy: realizacja 1 zamówienia o podobnym charakterze o wartości

min. 100 tys. zł – 1 pkt;

Wartość zrealizowanego lub realizowanego zamówenia – każde 20.000 zł powyżej minimum – 1 pkt.

Zamawiający zaprosi do dialogu trzech Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie wyższa niż 3, Zamawiający zaprosi do dialogu tych Wykonawców, którzy w toku oceny złożonych wniosków otrzymają najwyższą ocenę spełniania warunku doświadczenia. Jeżeli w wyniku oceny doświadczenia Wykonawców okaże się, że kilku Wykonawców otrzymało taką samą ilość punktów, to elementem decydującym o zakwalifikowaniu do następnego etapu będzie wykonanie największej ilości prac podobnych.


X. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia:

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji

    działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku.

    Uwaga: Jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej, do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej.

2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Formularz nr 1).

3. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania (Formularz

nr 2)

3. Wykaz wykonanych / wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia

postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy

– w tym okresie, co najmniej trzech zleceń o podobnym charakterze na kwotę nie mniejszą

niż 100 tysięcy PLN wraz z dokumentami potwierdzającymi należytą realizację

wymienionych prac ( Formularz nr 3 ). Wykonawcy wspólnie ubiegający się

o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek szczegółowy.


XI. Kryteria oceny ofert - cena - 60%

- ocena projektu – 40%


XII. Opis potrzeb i wymagań Zamawiającego określonych w sposób umożliwiający

przygotowanie się Wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja

o sposobie uzyskania tego opisu – załączniki do Ogłoszenia.

XIII.Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert.


XIV. Zamawiający nie przewiduje przyznawanie Wykonawcom nagród określonych w art. 60c

ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.


XV. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami :

Tadeusz Szemryk - tel. 59 8488440

Arkadiusz Mięczewski - tel. 59 8488325


XVI. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

30 lipca 2010r., godz. 11.00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3,

Biuro Promocji i Integracji Europejskiej, pok.100 (Sekretariat).

XVII. Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na tablicy

ogłoszeń i stronie internetowej Urzędu Miejskiego Słupsku w dniu 22 lipca 2010r.




Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Ryszard kwiatkowski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
22 lipca 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
28 lipca 2010
Informację zaktualizował:
Mariola Spierewka-Spica
Data aktualizacji:
7 września 2010
Nazwa pliku:
Opis potrzeb i wymagań Zamawiającego
Informację wytworzył:
Ryszard kwiatkowski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
22 lipca 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
28 lipca 2010
Nazwa pliku:
Wniosek o dopuszczenie
Informację wytworzył:
Ryszard kwiatkowski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
22 lipca 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
28 lipca 2010
Nazwa pliku:
Formularz nr 1
Informację wytworzył:
Ryszard kwiatkowski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
22 lipca 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
28 lipca 2010
Nazwa pliku:
Formularz nr 2
Informację wytworzył:
Ryszard kwiatkowski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
22 lipca 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
28 lipca 2010
Nazwa pliku:
Formularz nr 3
Informację wytworzył:
Ryszard kwiatkowski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
22 lipca 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
28 lipca 2010
Nazwa pliku:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Ryszard Kwiatkowski - Z-ca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
25 sierpnia 2010
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
7 września 2010

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek