Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Udzielenie kredytu na termomodernizację budynków Szkoły Podstawowej nr 8, ul. Grottgera 10a

składanie ofert: 16.08.2004 11:00 • siedzibie zamawiającego, Plac Zwycięstwa 3 pok. 123 (sekretariat Wydziału Finansowego)
otwarcie ofert: 16.08.2004 11:15 • Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, pokój 110
ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miejska Słupsk,
Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie,
tel. 059 8488300, fax 059 8488321, e-mail: urzad@um.slupsk.pl, www.slupsk.pl.


Dalsze informacje oraz dokumentację przetargową można uzyskać u :
Henryka Kowalskiego, Gmina Miejska Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 302,
tel 0-59-8488408, fax 059 8488321, h.kowalski@um.slupsk.pl
Witold Domagała, Gmina Miejska Słupsk, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 127, tel 0-59-8488367, w.domagala@um.slupsk.pl

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa kredytu na realizację przedsięwzięcia pn. „Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 8, ul. Grottgera 10a w Słupsku”.

Opis przedmiotu zamówienia: Kredyt długoterminowy złotowy, okres kredytowania 7 lat.
Kwota kredytu 1.000.000 PLN (jeden milion złotych).
Spłata kapitału i odsetek nastąpi począwszy od 31.10.2004r. w ratach miesięcznych do 29.09.2011r.
Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a wykonawcą usługi będą dokonywane w polskich złotych.
Nomenklatura - Wspólny słownik zamówień (CPV): 66.13.00.00.
Nie dopuszcza się złożenia ofert częściowych.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Czas trwania zamówienia : data rozpoczęcia: 21.09.2004r.; data zakończenia: 29.09.2011 r..

INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Wymagane wadium: 5.000 PLN.

Warunki uczestnictwa :
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Wymagane dokumenty:
  • aktualny wypis z rejestru handlowego,
  • statut banku,
  • zezwolenie Prezesa NBP lub inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych,
  • zaświadczenie wykonawcy z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych,
  • zaświadczenie wykonawcy z ZUS o braku zaległości z tytułu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
  • bilans banku oraz rachunek zysków i strat za lata 2001, 2002, 2003 bądź z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 3 lata,
  • informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 19 ust. 1 pkt 4 i 5 ustawy.

Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia : dostępne do 19.07.2004, bezpłatne w formie elektronicznej, w formie drukowanej cena – 120,- PLN

Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostatecznego terminu składania ofert.

INNE INFORMACJE
Ogłoszenie zostało wysłane do Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 11.06.2004. Potwierdzenie zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych UM otrzymał w dniu 15.06.2004 r.
Ogłoszenie zostało skierowane do druku w BZP nr 97 z dnia 18.06.2004 pod pozycją 29073.
Ogłoszenie zostało wywieszone na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w dniu 15.06.2004 r.

ZMIANY
W dniu 6 sierpnia o godzinie 10:00 wprowadzono zmianę polegającą na przesunieciu terminu składania i otwarcia ofert z dnia 6 sierpnia 2004 r. na dzień 16 sierpnia 2004 r.
Godziny oraz miejsce składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie.

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
15 czerwca 2004
Informację opublikował:
Administrator BIP
Data publikacji:
15 czerwca 2004

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek