Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zakup i wdrożenie techniczne aplikacji Platforma e-learning dla Urzędu Miejskiego w Słupsku, jednostek podległych oraz 28 placówek oświatowych w ramach projektu „E-administracja, E-szkoła – wdrożenie interaktywnych usług administracji elektronicznej

składanie ofert: 24.06.2011 11:00 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 303
otwarcie ofert: 24.06.2011 11:15 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 212
1. Zamawiający: Gmina Miejska Słupsk, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3.
2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony.
3. Strona internetowa, na której umieszczono SIWZ: www.slupsk.pl
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
6. Termin wykonania zamówienia: 30 czerwca 2011r.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy PZP spełniają warunki dotyczące
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według zasady „spełnia” lub „nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana będzie za odrzuconą.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust.1 ustawy PZP.

W celu potwierdzenia posiadanej wiedzy i doświadczenia Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej trzy zamówienia o następującej charakterystyce:
1. Pierwsze zamówienie polegające na wdrożeniu platformy e-learning
w rozproszonej geograficznie organizacji (minimum 30 lokalizacji) do projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej powyżej 3200000 PLN, z której korzysta co najmniej 25000 osób z zarejestrowanymi danymi PEFS, w tym co najmniej 5000 osób jednocześnie oraz:
      • w systemie zostało zamieszczonych co najmniej 40 kursów e-learning w tym co najmniej 5 z zakresu przedmiotów szkolnych

      • wszyscy użytkownicy zostali przeszkoleni z zakresu obsługi i użytkowania platformy e-learning na sprzęcie wykonawcy

      • wdrożone rozwiązanie jest skalowalne do obsługi co najmniej 10000 połączeń jednoczesnych przy 50000 kont zarejestrowanych

      • o minimalnej funkcjonalności zgodnej z wymogami obligatoryjnymi przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ)

      • wdrożona platforma e-learning była serwisowana przez Wykonawcę przez co najmniej 24 miesiące.

2. Drugie zamówienie polegające na wdrożeniu platformy e-learning w rozproszonej geograficznie organizacji o wartości co najmniej 500000 PLN, obsługującej co najmniej 25000 osób, w tym co najmniej 5000 osób jednocześnie, skalowalnej do obsługi co najmniej 10000 połączeń jednoczesnych przy 50000 kont zarejestrowanych oraz dostawie co najmniej 10 licencji narzędzi do tworzenia szkoleń e-learning. Wdrożona platforma i narzędzia do tworzenia szkoleń były serwisowe przez Wykonawcę przez co najmniej przez 24 miesiące. Dodatkowo w ramach realizacji zamówienia Wykonawca przeprowadził również szkolenia

      • dla co najmniej 5-cio osobowej grupy administratorów systemu e-learning

      • dla grupy powyżej 15 autorów szkoleń e-learning

3. Trzecie zamówienie polegające na wdrożeniu systemu prowadzenia wideokonferencji i lekcji on-line dla szkoły lub uczelni wyższej działającej w rozproszonej geograficznie organizacji (filie zamiejscowe) o wartości przekraczającej 100000 PLN, z którego korzysta ponad 900 osób w tym co najmniej 90 jednocześnie oraz:
      • zintegrowanego z platformą e-learning (z poziomu platformy można organizować spotkania online i uruchamiać wideokonferencje bez potrzeby logowania się czy też uruchamiania oddzielnie systemu prowadzenia wideokonferencji i lekcji on-line)

      • o minimalnej funkcjonalności zgodnej z wymogami obligatoryjnymi przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ)

      • wdrożony system do prowadzenia wideokonferencji i lekcji on-line był serwisowany powyżej 12 miesięcy przez Wykonawcę

W celu potwierdzenia posiadanej wiedzy i doświadczenia Wykonawca dołączy do oferty wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że wymienione w tym załączniku wdrożenia zostały wykonane należycie. Dodatkowo Wykonawca na wezwanie Zamawiającego musi udowodnić, że baza osób z danymi PEFS o której mowa w punkcie 3.1 istnieje we wdrożonym systemie e-learning.

W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do realizacji kompletnego zamówienia Wykonawca przystępujący do postępowania wykaże że: Jest producentem albo autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego rozwiązania (system e-learning, narzędzie do tworzenia kontentu e-learning, system do prowadzenia wideokonferencji i lekcji on-line)

Potwierdzenie powyższego warunku stanowić będzie dołączenie przez Wykonawcę stosownego dokumentu do oferty w formie np. zaświadczenia, oświadczenia, certyfikatu lub innego dokumentu o równoważnej wartości.

Proponowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie parametry, o których mowa w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

Potwierdzeniem powyższego warunku będzie wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ i na żądanie Zamawiającego przedstawienie przez Wykonawcę (w siedzibie Zamawiającego) wszystkich funkcjonalności zaoferowanych rozwiązań, w terminie związania ofertą nie później jednak niż do dnia wyboru oferty. Prezentacja funkcjonalności zostanie przeprowadzona w oparciu o rzeczywiste aplikacje zaoferowane w ofercie przez Wykonawcę.

Dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu, które w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie pracowały na wskazanych stanowiskach realizując zadania:

Kierownik projektu o kwalifikacjach co najmniej jak poniżej:

      • realizacja dwóch projektów na stanowisku kierownika projektu, polegających na uruchomieniu systemów e-learning w architekturze wieloserwerowej (w tym jednego dla co najmniej 30 lokalizacji z którego korzysta minimum 25000 użytkowników z czego 5000 jednocześnie, drugiego dla minimum 5 lokalizacji).

      • realizacja jednego projektu na stanowisku kierownika projektu, polegającego na uruchomieniu systemu do prowadzenia wideokonferencji online o minimalnej funkcjonalności zgodnej z wymogami obligatoryjnymi przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz integracji tego systemu z platformą e-learning (możliwość organizacji prywatnych wideokonferencji i lekcji z poziomu LMS, w tym mechanizm zaproszeń online)

      • średnia wartość realizowanego projektu wyniosła nie mniej niż 500000 PLN

      • wykształcenie wyższe: Informatyczne lub Menadżerskie

      • doświadczenie zawodowe - minimum 4 lata

Specjalista ds. wdrożeń i integracji o kwalifikacjach co najmniej jak poniżej:
      • realizacja dwóch projektów na stanowisku specjalisty ds. wdrożeń i integracji, polegających na wdrożeniu systemów e-learning w architekturze wieloserwerowej (jednego dla co najmniej 30 lokalizacji z którego korzysta minimum 25000 użytkowników z czego 5000 jednocześnie, drugiego dla minimum 5 lokalizacji)

      • realizacja jednego projektu na stanowisku specjalisty ds. wdrożeń i integracji, polegającego na wdrażaniu systemu do prowadzenia wideokonferencji online o minimalnej funkcjonalności zgodnej z wymogami obligatoryjnymi przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz integracji tego systemu z platformą e-learning (możliwość organizacji prywatnych wideokonferencji z poziomu LMS w tym mechanizm zaproszeń online)

      • średnia wartość realizowanego projektu wyniosła nie mniej niż 500000 PLN

      • wykształcenie wyższe: Informatyczne

      • doświadczenie zawodowe - minimum 4 lata

Specjalista ds. przygotowywania identyfikacji graficznych o kwalifikacjach co najmniej jak poniżej:

      • realizacja minimów dziesięciu projektów na stanowisku specjalisty ds. przygotowywania identyfikacji graficznych, polegających na kompletnym wykonaniu szablonów graficznych gotowych do użycia w systemie e-learning i systemie wideokonferencji online, w tym co najmniej:

      • jednego dla urzędu miasta

      • jednego dla szkoły lub uczelni wyższej

      • dwóch z oznakowaniem Unii Europejskiej informującym, że projekt był finansowany ze środków unii europejskiej

      • doświadczenie zawodowe minimum 4 lata

Specjalista ds. szkoleń z zakresu administracji i obsługi merytorycznej systemu e-learning o kwalifikacjach co najmniej jak poniżej:

      • realizacja minimów dziesięciu szkoleń na stanowisku specjalisty ds. szkoleń, polegających na przeprowadzaniu szkoleń z obsługi platformy e-learning w tym co najmniej trzech dla kadry naukowej szkoły lub uczelni wyższych

      • jest autoryzowanym trenerem certyfikowanym przez producenta platformy (Uwaga! Należy dołączyć do oferty dokument potwierdzający certyfikację trenera przez producenta systemu e-learning)

      • doświadczenie zawodowe minimum 4 lata

Specjalista ds. szkoleń z zakresu metodologii i technik budowania edukacyjnych kontentów e-learning w oparciu o zaoferowane narzędzie i o kwalifikacjach co najmniej jak poniżej:

      • realizacja minimów dziesięciu szkoleń na stanowisku specjalisty ds. szkoleń, polegających na przeprowadzaniu szkoleń z zakres metodologii i technik budowania edukacyjnych kontentów e-learning, w tym co najmniej trzech dla kadry naukowej szkoły lub uczelni wyższych.

      • jest autoryzowanym trenerem certyfikowanym przez producenta narzędzia do tworzenia kontentu e-learning

(Uwaga! Należy dołączyć do oferty dokument potwierdzający certyfikację trenera przez producenta zaoferowanego narzędzia do tworzenia kontentu e-learning)

      • doświadczenie zawodowe minimum 4 lata

Specjalista ds. szkoleń z zakresu administracji systemem do prowadzenia wideokonferencji on-line o kwalifikacjach co najmniej jak poniżej

      • realizacja minimów pięciu szkoleń na stanowisku specjalisty ds. szkoleń, polegających na przeprowadzaniu szkoleń z obsługi systemów do prowadzenia wideokonferencji online lub pokrewnych, w tym co najmniej jednego dla kadry naukowej szkoły lub uczelni wyższych.

      • jest autoryzowanym trenerem certyfikowanym przez producenta systemu do prowadzenia widoekonferencji i lekcji on-line

(Uwaga! Należy dołączyć do oferty dokument potwierdzający certyfikację trenera przez producenta zaoferowanego systemu do prowadzenia wideokonferencji online)

      • doświadczenie zawodowe minimum 4 lata

Specjalista ds. serwisu o kwalifikacjach co najmniej jak poniżej:

      • realizacja jednego serwisu dla platformy e-learning w architekturze wieloserwerowej (minimum 30 lokalizacji) przez okres co najmniej 24 miesięcy

      • realizacji jednego serwisu dla systemu do prowadzenia wideokonferencji i lekcji online przez co najmniej 12 miesięcy

      • realizacja jednego serwisu dla narzędzi do tworzenia szkoleń

      • doświadczenie zawodowe minimum 4 lata


W celu potwierdzenia spełniania warunków wymienionych w punkcie 4.3. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i zakresu czynności realizowanych przy projekcie. Informacje te należy przedłożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowo Wykonawca dołącza do oferty informacje o podstawie dysponowania tymi osobami oraz dokumenty potwierdzające certyfikacje trenerskie.

W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy, Wykonawca musi wykazać, że:

Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową lub łącznie środki finansowe i zdolność kredytową w wysokości 500000 PLN (słownie: pięćset tysięcy PLN).

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą informację banku w których posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500000 PLN (słownie: pięćset tysięcy PLN).

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą opłaconą polisę OC (wraz z dokumentem potwierdzającym zapłatę) lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom postawionym przez Zamawiającego Zamawiający wymaga:

Certyfikatu, zaświadczenia lub dokumentu równoważnego, wystawionego przez międzynarodowy niezależny podmiot uprawniony do certyfikacji standardu SCORM, potwierdzającego, że zaoferowane przez Wykonawcę narzędzie do tworzenia kontentu spełnia ten standard.

W celu potwierdzenia należy dołączyć do oferty odpowiedni dokument potwierdzający certyfikację SCORM.

Pełnej dokumentacji systemu e-learning, systemu do prowadzenia wideokonferencji online i narzędzia do tworzenia szkoleń o której mowa w załączniku nr1 - Materiały Edukacyjne.

Dokumentację należy dołączyć do oferty w formie papierowej bądź w postaci plików elektronicznych na płycie CD/DVD w języku polskim.

8. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 10.000 PLN.

9. Kryteria oceny ofert:

Cena - 50%

Ocena materiałów edukacyjnych - 10%

Ocena funkcjonalności oferowanych rozwiązań - 35%

Ocena wstępnej propozycji szaty graficznej platformy edukacyjnej - 5%
10. Termin związania ofertą; 60 dni.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
7 kwietnia 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
31 maja 2011
Informację zaktualizował:
Halina Subocz
Data aktualizacji:
8 lipca 2011
Nazwa pliku:
SIWZ
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
6 kwietnia 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
31 maja 2011
Nazwa pliku:
Zmiana SIWZ
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
27 kwietnia 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
31 maja 2011
Nazwa pliku:
Zmiana SIWZ z dnia 18.05.2011
Informację wytworzył:
Maciej Kobyliński - Prezydent Miasta Słupska
Data wytworzenia:
18 maja 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
31 maja 2011
Nazwa pliku:
Zmiana SIWZ
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
27 maja 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
31 maja 2011
Nazwa pliku:
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
27 maja 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
31 maja 2011
Nazwa pliku:
Zmiana SIWZ
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
31 maja 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
31 maja 2011
Nazwa pliku:
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
31 maja 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
31 maja 2011
Nazwa pliku:
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu - sprostowanie
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
31 maja 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
31 maja 2011
Nazwa pliku:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Halina Subocz
Data wytworzenia:
8 lipca 2011
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
8 lipca 2011

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek