Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zakup i wdrożenie techniczne aplikacji dzienników elektronicznych w ramach projektu „E-administracja, E-szkoła – wdrożenie interaktywnych usług administracji elektronicznej oraz dzienników elektronicznych w Mieście Słupsku”

składanie ofert: 27.06.2011 9:00 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 303
otwarcie ofert: 27.06.2011 9:15 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 212
1. Zamawiający: Gmina Miejska Słupsk, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 3.
2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony.
3. Strona internetowa, na której umieszczono SIWZ: www.slupsk.pl
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
6. Termin wykonania zamówienia: 30 czerwca 2011r.
7. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy Pzp spełniają następujące warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według zasady „spełnia” lub „nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana będzie za odrzuconą.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp.

W celu potwierdzenia posiadanej wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi w swoim portfolio posiadać min 30 placówek oświatowych, w których wdrożył system dziennika elektronicznego, a które to zamieniły tradycyjną (papierową) dokumentację przebiegu nauczania na formę elektroniczną zgodną z rozporządzeniem z dnia 19 lutego 2002 r. wraz z późniejszymi zmianami z dnia (16 lipca 2009 r. oraz 24 sierpnia 2010 r.) W podanej liczbie muszą być min. dwie szkoły podstawowe, dwa gimnazja i min. dwie szkoły ponad gimnazjalne, które pracują dłużej niż jeden rok szkolny tylko na elektronicznym dzienniku

Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest również wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej 2 wdrożenia, o których mowa w pkt. 3.1 i 3.2 ( po jednym z każdego rodzaju) o następującej charakterystyce:

1. Wdrożył platformę dzienników elektronicznych w co najmniej 3 miastach, gdzie w każdym z nich uruchomił system dziennika elektronicznego w minimum 30 placówkach oświatowych podległych pod ten sam organ prowadzący w ramach jednostki samorządu terytorialnego, z której korzysta co najmniej 25000 osób oraz:

      • wszyscy użytkownicy będący pracownikami placówek oświatowych zostali przeszkoleni z zakresu obsługi i użytkowania platformy dziennika elektronicznego

      • wdrożone rozwiązanie jest skalowalne do obsługi co najmniej 10000 połączeń jednoczesnych przy 50000 kont zarejestrowanych

      • wdrożona platforma dziennika elektronicznego była serwisowana przez Wykonawcę przez co najmniej 12 miesięcy.

2. Wdrożył platformę dzienników elektronicznych w rozproszonej geograficznie organizacji w co najmniej dwóch jednostkach samorządu terytorialnego, w ramach którego objęte wdrożeniem platformy dziennika zostało przynajmniej 80 % placówek oświatowych oraz:

      • wszyscy użytkownicy będący pracownikami placówek oświatowych zostali przeszkoleni z zakresu obsługi i użytkowania platformy dziennika elektronicznego

      • wdrożona platforma dziennika elektronicznego była serwisowana przez Wykonawcę przez co najmniej 12 miesięcy.

Ponadto Wykonawca musi dysponować własnymi zasobami serwerowymi i centrum kolokacyjnego lub mieć stosowną umowę dzierżawny oraz mieć możliwość wsparcia Zamawiającego zasobami w sytuacjach wyjątkowych.

W ofercie należy przedłożyć specyfikację i cenę usługi:

- przeniesienie aplikacji oraz danych do centrum kolokacyjnego (opłata jednorazowa)

- za utrzymanie centrum dla miasta (cena za rok dla 28 placówek oraz Urzędu Miejskiego).

Wykonawca powinien także wskazać centrum kolokacyjne z adresu oraz nazwy.

Jest to usługa dodatkowa, która może (nie musi) zostać zakupiona przez Zamawiającego jako element dodatkowy, nie wchodzący w skład bieżącego zamówienia.

Wymagane parametry Centrum Danych:

Zasilanie:

- Dwa niezależne tory zasilania, z dwóch stacji transformatorowych

- Dwa niezależne agregaty prądotwórcze

Łączność:

- Łącze do sieci - minimum 1 Gbps, dwa niezależne trakty światłowodowe

- Pełna protekcja dostępu do wszystkich operatorów telekomunikacyjnych

- Sieć wykonana zgodnie z zasadą "No Single Point of Failure"

Bezpieczeństwo i ochrona:

- Dwa niezależne systemy detekcji dymu i ognia

- Automatyczny system gaszenia

- Biometryczny systemu kontroli dostępu

- System sygnalizacji alarmowej włamania i napadu.

- Monitoring CCTV

Serwery

- 2 maszyny www

- procesor obslugujacy 8 wątkow z taktowaniem wyzszym niz 2Ghz

- 4GB ram

- sprzętowy kontroler raid

- 2 dyski twarde conajmniej 250GB

- karta dostępu OOB zapewniająca zdalny dostęp KVMoIP do maszyn fizycznych

- 2 maszyny bazodanowe

- procesor obsługujący 8 watkow z taktowaniem wyższym niż 2Ghz

- 16GB RAM

- sprzętowy kontroler raid z cache podtrzymywanym bateryjnie

- 2 dyski twarde SAS 15 000 RPM conajmniej 146GB

- karta dostępu OOB zapewniająca zdalny dostęp KVMoIP do maszyn fizycznych

Oprogramowanie:

wielodostępny klaster 2 serwerów www

2 serwery bazodanowe skonfigurowane jako podstawowa baza danych oraz jej replikacja pełniąca funkcje backupu

Zdalny, ciągły monitoring serwera oraz poszczególnych usług (WWW, SQL, etc.) pozwalający na błyskawiczną reakcję administratora w przypadku destabilizacji ich działania

W celu potwierdzenia posiadanej wiedzy i doświadczenia Wykonawca dołączy do oferty wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że wymienione w tym załączniku wdrożenia zostały wykonane należycie.

W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do realizacji kompletnego zamówienia Wykonawca przystępujący do postępowania wykaże że:

1. Jest producentem albo autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego rozwiązania (dzienniki elektroniczne, e-sekretariat, świadectwa)

Potwierdzenie powyższego warunku stanowić będzie dołączenie przez Wykonawcę stosownego dokumentu do oferty w formie np. zaświadczenia, oświadczenia, certyfikatu lub innego dokumentu o równoważnej wartości.

2. Dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu, które w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie pracowały na wskazanych stanowiskach realizując zadania:

Kierownik projektu o kwalifikacjach co najmniej jak poniżej:

        • realizacja dwóch projektów na stanowisku kierownika projektu, polegających na uruchomieniu internetowych systemów dla oświaty w architekturze wieloserwerowej

        • przynajmniej jedna aplikacja musi działać pod dużym obciążeniem w tym jednego dla co najmniej 30 lokalizacji z którego korzysta minimum 25000 użytkowników z czego min 5000 jednocześnie, drugiego dla minimum 5 lokalizacji

        • realizacja jednego projektu na stanowisku kierownika projektu polegającego na uruchomieniu analitycznej aplikacji online w strukturze wieloserwerowej, pracującej pod dużym obciążeniem o minimalnej funkcjonalności zgodnej z wymogami obligatoryjnymi przedmiotu zamówienia oraz integracji tego systemu z elektronicznym dziennikiem

        • wykształcenie wyższe: Informatyczne i/lub Menadżerskie

        • doświadczenie zawodowe - minimum 2 lata

Programiści (minimum dwie osoby) o kwalifikacjach co najmniej jak poniżej:

        • współpraca przy tworzeniu minimum dwóch aplikacji internetowych działających pod dużym obciążeniem na wieloserwerowej strukturze

        • przynajmniej jedna z tych aplikacji powinna być narzędziem analitycznym przedstawiającym graficzne wizualizację wyników

        • stworzenie przynajmniej jednego projektu w modelu MVC

        • doświadczenie zawodowe - minimum 2 lata

Specjalista ds. integracji systemów o kwalifikacjach co najmniej jak poniżej:

        • realizacja min. 2 projektów na stanowisku specjalisty ds. integracji, polegających na integracji dziennika elektronicznego z innym systemem internetowym dla oświaty wyprodukowanym przez innego producenta, w tym także producenta obcego kraju

        • przynajmniej jeden z projektów musi zawierać integrację elektronicznego dziennika z platformą e-learingową

        • doświadczenie zawodowe - minimum 2 lata

        • wykształcenie wyższe: Informatyczne

Specjalista ds. szkoleń z zakresu administracji i obsługi merytorycznej systemu dziennik elektroniczny o kwalifikacjach co najmniej jak poniżej:

        • realizacja minimów trzydziestu szkoleń na stanowisku specjalisty ds. szkoleń, polegających na przeprowadzaniu szkoleń z obsługi elektronicznego dziennika

        • wdrożył min. 2 szkoły które zamieniły formę papierową dziennika na elektroniczną i min. 1 rok pracują tylko na dzienniku elektronicznym

        • posiada doświadczenie i niezbędną wiedzę z zakresu prowadzenia elektronicznej formy dziennika.

        • doświadczenie zawodowe minimum 4 lata

        • wykształcenie: techniczne, informatyczne

Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i zakresu czynności realizowanych przy projekcie. Informacje te należy przedłożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowo Wykonawca dołącza do oferty informacje o podstawie dysponowania tymi osobami oraz dokumenty potwierdzające ich kwalifikacje.

W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy, Wykonawca musi wykazać, że:

1. Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową lub łącznie środki finansowe i zdolność kredytową w wysokości 400000 PLN (słownie: czterysta tysięcy PLN).

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą informację banku w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500000 PLN (słownie: pięćset tysięcy PLN).

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą opłaconą polisę OC (wraz z dokumentem potwierdzającym zapłatę) lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom postawionym przez Zamawiającego Zamawiający wymaga:

Pełnej dokumentacji systemu e-dziennik o którym mowa w załączniku Nr 1 - Materiały Edukacyjne.

Dokumentację należy dołączyć do oferty w formie papierowej bądź w postaci plików elektronicznych na płycie lub innym nośniku w języku polskim.

Wypełnienia i podpisania przez Wykonawcę formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ i na żądanie Zamawiającego przedstawienie przez Wykonawcę (w siedzibie Zamawiającego) wszystkich funkcjonalności zaoferowanych rozwiązań, w terminie związania ofertą, nie później jednak, niż do dnia wyboru oferty. Prezentacja funkcjonalności zostanie przeprowadzona w oparciu o rzeczywiste aplikacje zaoferowane w ofercie przez Wykonawcę.

8. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 15.000 PLN.

9. Kryteria oceny ofert:

Cena - 50%

Ocena materiałów edukacyjnych - 10%

Ocena funkcjonalności oferowanych rozwiązań - 35%

Ocena wstępnej propozycji szaty graficznej platformy edukacyjnej - 5%
10. Termin związania ofertą: 60 dni.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.




Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
12 kwietnia 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
2 czerwca 2011
Informację zaktualizował:
Halina Subocz
Data aktualizacji:
8 lipca 2011
Nazwa pliku:
SIWZ
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
12 kwietnia 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
2 czerwca 2011
Nazwa pliku:
Pytanie i odpowiedź z dnia 20.04.2011
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
20 kwietnia 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
2 czerwca 2011
Nazwa pliku:
Pytania i odpowiedzi z 20.04.2011
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
20 kwietnia 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
2 czerwca 2011
Nazwa pliku:
Pytanie i odpowiedź z 21.04.2011
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
21 kwietnia 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
2 czerwca 2011
Nazwa pliku:
Zmiana SIWZ
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
27 kwietnia 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
2 czerwca 2011
Nazwa pliku:
Pytania i odpowiedzi z dnia 22.04.2011
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
29 kwietnia 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
2 czerwca 2011
Nazwa pliku:
Pytania z dnia 28.04.2011 i odpowiedzi
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
4 maja 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
2 czerwca 2011
Nazwa pliku:
Pytania i odpowiedzi z dnia 12.05.2011
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
12 maja 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
2 czerwca 2011
Nazwa pliku:
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta
Data wytworzenia:
20 maja 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
2 czerwca 2011
Nazwa pliku:
Ogłoszenie w UE
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
24 maja 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
2 czerwca 2011
Nazwa pliku:
Pytanie i odpowiedź z 26.05.2011
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
26 maja 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
2 czerwca 2011
Nazwa pliku:
Zmiana SIWZ
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
1 czerwca 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
2 czerwca 2011
Nazwa pliku:
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
1 czerwca 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
2 czerwca 2011
Nazwa pliku:
Zmiana SIWZ z 20.05.2011
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
20 maja 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
2 czerwca 2011
Nazwa pliku:
Zmiana SIWZ
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
27 czerwca 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
2 czerwca 2011
Nazwa pliku:
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu 020611
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
Data wytworzenia:
27 czerwca 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
2 czerwca 2011
Nazwa pliku:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Halina Subocz
Data wytworzenia:
8 lipca 2011
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
8 lipca 2011

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek