Zakup i wdrożenie techniczne aplikacji dzienników elektronicznych w ramach projektu „E-administracja, E-szkoła – wdrożenie interaktywnych usług administracji elektronicznej oraz dzienników elektronicznych w Mieście Słupsku”
otwarcie ofert: 27.06.2011 9:15 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 212
2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony.
3. Strona internetowa, na której umieszczono SIWZ: www.slupsk.pl
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
6. Termin wykonania zamówienia: 30 czerwca 2011r.
7. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy Pzp spełniają następujące warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniaOcena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według zasady „spełnia” lub „nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana będzie za odrzuconą.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp.
W celu potwierdzenia posiadanej wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi w swoim portfolio posiadać min 30 placówek oświatowych, w których wdrożył system dziennika elektronicznego, a które to zamieniły tradycyjną (papierową) dokumentację przebiegu nauczania na formę elektroniczną zgodną z rozporządzeniem z dnia 19 lutego 2002 r. wraz z późniejszymi zmianami z dnia (16 lipca 2009 r. oraz 24 sierpnia 2010 r.) W podanej liczbie muszą być min. dwie szkoły podstawowe, dwa gimnazja i min. dwie szkoły ponad gimnazjalne, które pracują dłużej niż jeden rok szkolny tylko na elektronicznym dzienniku
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest również wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej 2 wdrożenia, o których mowa w pkt. 3.1 i 3.2 ( po jednym z każdego rodzaju) o następującej charakterystyce:
1. Wdrożył platformę dzienników elektronicznych w co najmniej 3 miastach, gdzie w każdym z nich uruchomił system dziennika elektronicznego w minimum 30 placówkach oświatowych podległych pod ten sam organ prowadzący w ramach jednostki samorządu terytorialnego, z której korzysta co najmniej 25000 osób oraz:
-
wszyscy użytkownicy będący pracownikami placówek oświatowych zostali przeszkoleni z zakresu obsługi i użytkowania platformy dziennika elektronicznego
-
wdrożone rozwiązanie jest skalowalne do obsługi co najmniej 10000 połączeń jednoczesnych przy 50000 kont zarejestrowanych
-
wdrożona platforma dziennika elektronicznego była serwisowana przez Wykonawcę przez co najmniej 12 miesięcy.
2. Wdrożył platformę dzienników elektronicznych w rozproszonej geograficznie organizacji w co najmniej dwóch jednostkach samorządu terytorialnego, w ramach którego objęte wdrożeniem platformy dziennika zostało przynajmniej 80 % placówek oświatowych oraz:
-
wszyscy użytkownicy będący pracownikami placówek oświatowych zostali przeszkoleni z zakresu obsługi i użytkowania platformy dziennika elektronicznego
-
wdrożona platforma dziennika elektronicznego była serwisowana przez Wykonawcę przez co najmniej 12 miesięcy.
Ponadto Wykonawca musi dysponować własnymi zasobami serwerowymi i centrum kolokacyjnego lub mieć stosowną umowę dzierżawny oraz mieć możliwość wsparcia Zamawiającego zasobami w sytuacjach wyjątkowych.
W ofercie należy przedłożyć specyfikację i cenę usługi:
- przeniesienie aplikacji oraz danych do centrum kolokacyjnego (opłata jednorazowa)
- za utrzymanie centrum dla miasta (cena za rok dla 28 placówek oraz Urzędu Miejskiego).
Wykonawca powinien także wskazać centrum kolokacyjne z adresu oraz nazwy.
Jest to usługa dodatkowa, która może (nie musi) zostać zakupiona przez Zamawiającego jako element dodatkowy, nie wchodzący w skład bieżącego zamówienia.
Wymagane parametry Centrum Danych:
Zasilanie:
- Dwa niezależne tory zasilania, z dwóch stacji transformatorowych
- Dwa niezależne agregaty prądotwórcze
Łączność:
- Łącze do sieci - minimum 1 Gbps, dwa niezależne trakty światłowodowe
- Pełna protekcja dostępu do wszystkich operatorów telekomunikacyjnych
- Sieć wykonana zgodnie z zasadą "No Single Point of Failure"
Bezpieczeństwo i ochrona:
- Dwa niezależne systemy detekcji dymu i ognia
- Automatyczny system gaszenia
- Biometryczny systemu kontroli dostępu
- System sygnalizacji alarmowej włamania i napadu.
- Monitoring CCTV
Serwery
- 2 maszyny www
- procesor obslugujacy 8 wątkow z taktowaniem wyzszym niz 2Ghz
- 4GB ram
- sprzętowy kontroler raid
- 2 dyski twarde conajmniej 250GB
- karta dostępu OOB zapewniająca zdalny dostęp KVMoIP do maszyn fizycznych
- 2 maszyny bazodanowe
- procesor obsługujący 8 watkow z taktowaniem wyższym niż 2Ghz
- 16GB RAM
- sprzętowy kontroler raid z cache podtrzymywanym bateryjnie
- 2 dyski twarde SAS 15 000 RPM conajmniej 146GB
- karta dostępu OOB zapewniająca zdalny dostęp KVMoIP do maszyn fizycznych
Oprogramowanie:
wielodostępny klaster 2 serwerów www
2 serwery bazodanowe skonfigurowane jako podstawowa baza danych oraz jej replikacja pełniąca funkcje backupu
Zdalny, ciągły monitoring serwera oraz poszczególnych usług (WWW, SQL, etc.) pozwalający na błyskawiczną reakcję administratora w przypadku destabilizacji ich działania
W celu potwierdzenia posiadanej wiedzy i doświadczenia Wykonawca dołączy do oferty wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że wymienione w tym załączniku wdrożenia zostały wykonane należycie.
W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do realizacji kompletnego zamówienia Wykonawca przystępujący do postępowania wykaże że:
1. Jest producentem albo autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego rozwiązania (dzienniki elektroniczne, e-sekretariat, świadectwa)
Potwierdzenie powyższego warunku stanowić będzie dołączenie przez Wykonawcę stosownego dokumentu do oferty w formie np. zaświadczenia, oświadczenia, certyfikatu lub innego dokumentu o równoważnej wartości.
2. Dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu, które w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie pracowały na wskazanych stanowiskach realizując zadania:
Kierownik projektu o kwalifikacjach co najmniej jak poniżej:
-
realizacja dwóch projektów na stanowisku kierownika projektu, polegających na uruchomieniu internetowych systemów dla oświaty w architekturze wieloserwerowej
-
przynajmniej jedna aplikacja musi działać pod dużym obciążeniem w tym jednego dla co najmniej 30 lokalizacji z którego korzysta minimum 25000 użytkowników z czego min 5000 jednocześnie, drugiego dla minimum 5 lokalizacji
-
realizacja jednego projektu na stanowisku kierownika projektu polegającego na uruchomieniu analitycznej aplikacji online w strukturze wieloserwerowej, pracującej pod dużym obciążeniem o minimalnej funkcjonalności zgodnej z wymogami obligatoryjnymi przedmiotu zamówienia oraz integracji tego systemu z elektronicznym dziennikiem
-
wykształcenie wyższe: Informatyczne i/lub Menadżerskie
-
doświadczenie zawodowe - minimum 2 lata
Programiści (minimum dwie osoby) o kwalifikacjach co najmniej jak poniżej:
-
współpraca przy tworzeniu minimum dwóch aplikacji internetowych działających pod dużym obciążeniem na wieloserwerowej strukturze
-
przynajmniej jedna z tych aplikacji powinna być narzędziem analitycznym przedstawiającym graficzne wizualizację wyników
-
stworzenie przynajmniej jednego projektu w modelu MVC
-
doświadczenie zawodowe - minimum 2 lata
Specjalista ds. integracji systemów o kwalifikacjach co najmniej jak poniżej:
-
realizacja min. 2 projektów na stanowisku specjalisty ds. integracji, polegających na integracji dziennika elektronicznego z innym systemem internetowym dla oświaty wyprodukowanym przez innego producenta, w tym także producenta obcego kraju
-
przynajmniej jeden z projektów musi zawierać integrację elektronicznego dziennika z platformą e-learingową
-
doświadczenie zawodowe - minimum 2 lata
-
wykształcenie wyższe: Informatyczne
Specjalista ds. szkoleń z zakresu administracji i obsługi merytorycznej systemu dziennik elektroniczny o kwalifikacjach co najmniej jak poniżej:
-
realizacja minimów trzydziestu szkoleń na stanowisku specjalisty ds. szkoleń, polegających na przeprowadzaniu szkoleń z obsługi elektronicznego dziennika
-
wdrożył min. 2 szkoły które zamieniły formę papierową dziennika na elektroniczną i min. 1 rok pracują tylko na dzienniku elektronicznym
-
posiada doświadczenie i niezbędną wiedzę z zakresu prowadzenia elektronicznej formy dziennika.
-
doświadczenie zawodowe minimum 4 lata
-
wykształcenie: techniczne, informatyczne
Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i zakresu czynności realizowanych przy projekcie. Informacje te należy przedłożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
Dodatkowo Wykonawca dołącza do oferty informacje o podstawie dysponowania tymi osobami oraz dokumenty potwierdzające ich kwalifikacje.
W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy, Wykonawca musi wykazać, że:
1. Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową lub łącznie środki finansowe i zdolność kredytową w wysokości 400000 PLN (słownie: czterysta tysięcy PLN).
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą informację banku w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500000 PLN (słownie: pięćset tysięcy PLN).
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą opłaconą polisę OC (wraz z dokumentem potwierdzającym zapłatę) lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom postawionym przez Zamawiającego Zamawiający wymaga:
Pełnej dokumentacji systemu e-dziennik o którym mowa w załączniku Nr 1 - Materiały Edukacyjne.
Dokumentację należy dołączyć do oferty w formie papierowej bądź w postaci plików elektronicznych na płycie lub innym nośniku w języku polskim.
Wypełnienia i podpisania przez Wykonawcę formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ i na żądanie Zamawiającego przedstawienie przez Wykonawcę (w siedzibie Zamawiającego) wszystkich funkcjonalności zaoferowanych rozwiązań, w terminie związania ofertą, nie później jednak, niż do dnia wyboru oferty. Prezentacja funkcjonalności zostanie przeprowadzona w oparciu o rzeczywiste aplikacje zaoferowane w ofercie przez Wykonawcę.
8. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 15.000 PLN.
9. Kryteria oceny ofert:
Cena - 50%
Ocena materiałów edukacyjnych - 10%
Ocena funkcjonalności oferowanych rozwiązań - 35%
10. Termin związania ofertą: 60 dni.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
- Data wytworzenia:
- 12 kwietnia 2011
- Informację opublikował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data publikacji:
- 2 czerwca 2011
- Informację zaktualizował:
- Halina Subocz
- Data aktualizacji:
- 8 lipca 2011
- Nazwa pliku:
- SIWZ
- Informację wytworzył:
- Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
- Data wytworzenia:
- 12 kwietnia 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 2 czerwca 2011
- Nazwa pliku:
- Pytanie i odpowiedź z dnia 20.04.2011
- Informację wytworzył:
- Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
- Data wytworzenia:
- 20 kwietnia 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 2 czerwca 2011
- Nazwa pliku:
- Pytania i odpowiedzi z 20.04.2011
- Informację wytworzył:
- Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
- Data wytworzenia:
- 20 kwietnia 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 2 czerwca 2011
- Nazwa pliku:
- Pytanie i odpowiedź z 21.04.2011
- Informację wytworzył:
- Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
- Data wytworzenia:
- 21 kwietnia 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 2 czerwca 2011
- Nazwa pliku:
- Zmiana SIWZ
- Informację wytworzył:
- Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
- Data wytworzenia:
- 27 kwietnia 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 2 czerwca 2011
- Nazwa pliku:
- Pytania i odpowiedzi z dnia 22.04.2011
- Informację wytworzył:
- Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
- Data wytworzenia:
- 29 kwietnia 2011
- Informację opublikował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data publikacji:
- 2 czerwca 2011
- Nazwa pliku:
- Pytania z dnia 28.04.2011 i odpowiedzi
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
- Data wytworzenia:
- 4 maja 2011
- Informację opublikował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data publikacji:
- 2 czerwca 2011
- Nazwa pliku:
- Pytania i odpowiedzi z dnia 12.05.2011
- Informację wytworzył:
- Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
- Data wytworzenia:
- 12 maja 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 2 czerwca 2011
- Nazwa pliku:
- Zmiana ogłoszenia o zamówieniu
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 20 maja 2011
- Informację opublikował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data publikacji:
- 2 czerwca 2011
- Nazwa pliku:
- Ogłoszenie w UE
- Informację wytworzył:
- Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
- Data wytworzenia:
- 24 maja 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 2 czerwca 2011
- Nazwa pliku:
- Pytanie i odpowiedź z 26.05.2011
- Informację wytworzył:
- Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
- Data wytworzenia:
- 26 maja 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 2 czerwca 2011
- Nazwa pliku:
- Zmiana SIWZ
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
- Data wytworzenia:
- 1 czerwca 2011
- Informację opublikował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data publikacji:
- 2 czerwca 2011
- Nazwa pliku:
- Zmiana ogłoszenia o zamówieniu
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
- Data wytworzenia:
- 1 czerwca 2011
- Informację opublikował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data publikacji:
- 2 czerwca 2011
- Nazwa pliku:
- Zmiana SIWZ z 20.05.2011
- Informację wytworzył:
- Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
- Data wytworzenia:
- 20 maja 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 2 czerwca 2011
- Nazwa pliku:
- Zmiana SIWZ
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
- Data wytworzenia:
- 27 czerwca 2011
- Informację opublikował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data publikacji:
- 2 czerwca 2011
- Nazwa pliku:
- Zmiana ogłoszenia o zamówieniu 020611
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta
- Data wytworzenia:
- 27 czerwca 2011
- Informację opublikował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data publikacji:
- 2 czerwca 2011
- Nazwa pliku:
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
- Informację wytworzył:
- Halina Subocz
- Data wytworzenia:
- 8 lipca 2011
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 8 lipca 2011