Zakup i wdrożenie techniczne aplikacji Portal Konsultacji Społecznych w ramach projektu „E-administracja, E-szkoła – wdrożenie interaktywnych usług administracji elektronicznej oraz dzienników elektronicznych w Mieście Słupsku”
otwarcie ofert: 22.06.2011 11:15 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 211
2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony.
3. Strona internetowa, na której umieszczono SIWZ: www.slupsk.pl
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
6. Termin wykonania zamówienia: 30 czerwca 2011r.
7. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy Pzp spełniają następujące warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według zasady „spełnia” lub „nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana będzie za odrzuconą.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp.
W celu potwierdzenia posiadanej wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówień o wartości brutto min. 60 tys. zł każde polegających na budowie portalu internetowego.
W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do realizacji kompletnego zamówienia Wykonawca przystępujący do postępowania wykaże że:
1. Jest producentem albo autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego rozwiązania (portal konsultacji społecznych). Potwierdzenie powyższego warunku stanowić będzie dołączenie przez Wykonawcę stosownego dokumentu do oferty w formie np. zaświadczenia, oświadczenia, certyfikatu lub innego dokumentu o równoważnej wartości.
2. Dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu, które w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie pracowały na wskazanych stanowiskach realizując zadania:
Kierownik projektu o kwalifikacjach co najmniej jak poniżej:
·- realizacja dwóch projektów na stanowisku kierownika projektu, polegających na uruchomieniu portali internetowych opartych na bazach danych działających pod obciążeniem min 2000 odwiedzin dziennie doświadczenie zawodowe - minimum 2 lata.
Programiści (minimum dwie osoby) o kwalifikacjach co najmniej jak poniżej: -współpraca przy tworzeniu minimum dwóch portali internetowych działających pod obciążeniem min 2000 odwiedzin dziennie doświadczenie zawodowe - minimum 2 lata.
W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca musi wykazać, że:
1. Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową lub łącznie środki finansowe i zdolność kredytową w wysokości 400000 PLN (słownie: czterysta tysięcy PLN).
2. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300000 PLN (słownie: trzysta tysięcy PLN).
8. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 1.500 PLN.
9. Kryteria oceny ofert:
Cena za przygotowanie, uruchomienie oraz wdrożenie Portalu Konsultacji Społecznych wraz z ceną szkoleń - 50%
Cena jednorocznego serwisu pogwarancyjnego - 10%
Gwarancja ( w miesiącach) – w okres gwarancji wliczany jest również nieodpłatny serwis - 10%
Ocena funkcjonalności - 20%
Ocena propozycji szaty graficznej - 10%
10. Termin związania ofertą - 60 dni.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
- Data wytworzenia:
- 19 kwietnia 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 30 maja 2011
- Informację zaktualizował:
- Halina Subocz
- Data aktualizacji:
- 8 lipca 2011
- Nazwa pliku:
- SIWZ
- Informację wytworzył:
- Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
- Data wytworzenia:
- 19 kwietnia 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 30 maja 2011
- Nazwa pliku:
- Zmiana SIWZ i ogłoszenia
- Informację wytworzył:
- Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
- Data wytworzenia:
- 20 kwietnia 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 30 maja 2011
- Nazwa pliku:
- Zmiana SIWZ
- Informację wytworzył:
- Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
- Data wytworzenia:
- 27 kwietnia 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 30 maja 2011
- Nazwa pliku:
- Ogłoszenie o zamówieniu
- Informację wytworzył:
- Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
- Data wytworzenia:
- 19 kwietnia 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 30 maja 2011
- Nazwa pliku:
- Zmiana SIWZ i ogłoszenia z dnia 25.05.2011
- Informację wytworzył:
- Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
- Data wytworzenia:
- 25 maja 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 30 maja 2011
- Nazwa pliku:
- Zmiana SIWZ z dnia 30.05.2011
- Informację wytworzył:
- Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
- Data wytworzenia:
- 30 maja 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 30 maja 2011
- Nazwa pliku:
- Zmiana ogłoszenia z 30.05.2011
- Informację wytworzył:
- Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
- Data wytworzenia:
- 30 maja 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 30 maja 2011
- Nazwa pliku:
- Zapytanie przetargowe i odpowiedź z dnia 21.06.2011r.
- Informację wytworzył:
- Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
- Data wytworzenia:
- 21 czerwca 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 21 czerwca 2011
- Nazwa pliku:
- Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
- Informację wytworzył:
- Halina Subocz
- Data wytworzenia:
- 8 lipca 2011
- Informację opublikował:
- Halina Subocz
- Data publikacji:
- 8 lipca 2011