Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zakup i wdrożenie techniczne aplikacji Portal Konsultacji Społecznych w ramach projektu „E-administracja, E-szkoła – wdrożenie interaktywnych usług administracji elektronicznej oraz dzienników elektronicznych w Mieście Słupsku”

składanie ofert: 22.06.2011 11:00 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 303
otwarcie ofert: 22.06.2011 11:15 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 211
1. Zamawiający: Gmina Miejska Słupsk, 76-200 Słupsk, plac Zwycięstwa 3.
2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony.
3. Strona internetowa, na której umieszczono SIWZ: www.slupsk.pl
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
6. Termin wykonania zamówienia: 30 czerwca 2011r.
7. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy Pzp spełniają następujące warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według zasady „spełnia” lub „nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana będzie za odrzuconą.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp.

W celu potwierdzenia posiadanej wiedzy i doświadczenia
Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówień o wartości brutto min. 60 tys. zł każde polegających na budowie portalu internetowego.

W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do realizacji kompletnego zamówienia Wykonawca przystępujący do postępowania wykaże że:

1. Jest producentem albo autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego rozwiązania (portal konsultacji społecznych). Potwierdzenie powyższego warunku stanowić będzie dołączenie przez Wykonawcę stosownego dokumentu do oferty w formie np. zaświadczenia, oświadczenia, certyfikatu lub innego dokumentu o równoważnej wartości.

2. Dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu, które w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie pracowały na wskazanych stanowiskach realizując zadania:

Kierownik projektu o kwalifikacjach co najmniej jak poniżej:

·- realizacja dwóch projektów na stanowisku kierownika projektu, polegających na uruchomieniu portali internetowych opartych na bazach danych działających pod obciążeniem min 2000 odwiedzin dziennie doświadczenie zawodowe - minimum 2 lata.

Programiści (minimum dwie osoby) o kwalifikacjach co najmniej jak poniżej: -współpraca przy tworzeniu minimum dwóch portali internetowych działających pod obciążeniem min 2000 odwiedzin dziennie doświadczenie zawodowe - minimum 2 lata.

W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca musi wykazać, że:

1. Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową lub łącznie środki finansowe i zdolność kredytową w wysokości 400000 PLN (słownie: czterysta tysięcy PLN).

2. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300000 PLN (słownie: trzysta tysięcy PLN).

8. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości 1.500 PLN.

9. Kryteria oceny ofert:

Cena za przygotowanie, uruchomienie oraz wdrożenie Portalu Konsultacji Społecznych wraz z ceną szkoleń - 50%

Cena jednorocznego serwisu pogwarancyjnego - 10%

Gwarancja ( w miesiącach) – w okres gwarancji wliczany jest również nieodpłatny serwis - 10%

Ocena funkcjonalności - 20%

Ocena propozycji szaty graficznej - 10%

10. Termin związania ofertą - 60 dni.

11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

13. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.





Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
19 kwietnia 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
30 maja 2011
Informację zaktualizował:
Halina Subocz
Data aktualizacji:
8 lipca 2011
Nazwa pliku:
SIWZ
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
19 kwietnia 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
30 maja 2011
Nazwa pliku:
Zmiana SIWZ i ogłoszenia
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
20 kwietnia 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
30 maja 2011
Nazwa pliku:
Zmiana SIWZ
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
27 kwietnia 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
30 maja 2011
Nazwa pliku:
Ogłoszenie o zamówieniu
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
19 kwietnia 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
30 maja 2011
Nazwa pliku:
Zmiana SIWZ i ogłoszenia z dnia 25.05.2011
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
25 maja 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
30 maja 2011
Nazwa pliku:
Zmiana SIWZ z dnia 30.05.2011
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
30 maja 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
30 maja 2011
Nazwa pliku:
Zmiana ogłoszenia z 30.05.2011
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
30 maja 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
30 maja 2011
Nazwa pliku:
Zapytanie przetargowe i odpowiedź z dnia 21.06.2011r.
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
21 czerwca 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
21 czerwca 2011
Nazwa pliku:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Halina Subocz
Data wytworzenia:
8 lipca 2011
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
8 lipca 2011

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek