Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

III nieogranicziny przetarg ustny na najem na okres trzech lat, lokali użytkowych o funkcji biurowej, usytuowanych na nieruchomości zabudowanej, położonej przy ul. Jana Pawła II 1 w Słupsku

rozpoczęcie przetargu: 30.05.2011 9:00 • Urząd Miejski w Słupsku - sala 211



PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA

Ogłasza III nieograniczony przetarg ustny na najem na okres trzech lat, lokali użytkowych o funkcji biurowej, usytuowanych na nieruchomości zabudowanej, stanowiącej własność Skarbu Państwa położonej w Słupsku przy ul. Jana Pawła II 1.
Nieruchomość ujawniona jest w Księdze wieczystej nr 55939 i oznaczona w ewidencji gruntów jako działka
nr 482/2 o powierzchni 0,6629 ha w 13 obrębie miasta Słupska.


Nr lokalu

Powierzchnia użytkowa

Wywoławcza wysokość czynszu miesięcznego (zł)

Wadium

(zł)

Postąpienie
(nie mniej niż zł)

P3a (parter)

38,92

584,00

58,00

6,00

225 (II piętro)

19,67

295,00

30,00

3,00

229

23,69

355,00

36,00

4,00

241

31,82

477,00

48,00

5,00

242

31,98

480,00

48,00

5,00

243

30,51

458,00

46,00

5,00

711 (VII piętro)

20,29

304,00

30,00

3,00

713

22,54

338,00

34,00

3,00

714

20,16

302,00

30,00

3,00

717

19,80

297,00

30,00

3,00

718

19,63

294,00

30,00

3,00

719

19,88

298,00

30,00

3,00

743

31,93

479,00

48,00

5,00

744

30,60

459,00

46,00

5,00

745

29,69

445,00

45,00

5,00

746

29,97

450,00

45,00

5,00

747

40,66

610,00

61,00

6,00

747a

3,71

56,00

6,00

1,00

Wejście do lokalu nr 241 jest przez lokal przechodni nr 242.
Wejście do lokalu nr 747a jest przez lokal przechodni nr 747.


- cena wywoławcza z tytułu najmu 1 m²powierzchni użytkowej wynosi 15,00 złotych

- do wylicytowanej ceny czynszu z tytułu najmu lokalu zostanie doliczony obowiązujący w dniu podpisania
umowy podatek VAT

- najemca ponosić będzie koszty mediów proporcjonalnie do powierzchni użytkowej zajmowanego lokalu

  • powierzchnia użytkowa lokali obejmuje powierzchnię lokalu i powierzchnię wspólną

Przetarg odbędzie się w dniu 30.05.2011 r. o godz. 900 w sali nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 (II p.). Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium z oznaczeniem nr lokalu, do dnia 24.05.2011 r. na konto: Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o. o. w Słupsku
Bank PKO S.A. O/Słupsk nr 96 1020 4649 0000 7302 0130 4963. Dowód wniesienia wadium przez uczestnika przetargu podlega przedłożeniu komisji przetargowej przed otwarciem przetargu.

Wadium wpłacone przez uczestnika, który przetarg wygrał, zalicza się na poczet wylicytowanej ceny pierwszej opłaty czynszu najmu lokalu.

Osobie, która wygra przetarg a uchyli się od zawarcia umowy najmu, wpłaconego wadium nie zwraca się.

Osoby, przystępujące do przetargu, reprezentujące firmy, powinny posiadać pełnomocnictwo do zawarcia umowy.

Osoby, przystępujące do przetargu reprezentujące oferentów powinny posiadać notarialne pełnomocnictwo.

Osoby przystępujące do przetargu posiadające zarejestrowaną działalność gospodarczą winne okazać kserokopię aktualnego wpisu do ewidencji działalności gospodarczej oraz nr REGON.

Osoby fizyczne zobowiązane będą przedstawić komisji przetargowej dokument stwierdzający ich tożsamość.

Dodatkowe informacje można uzyskać w pokoju 213 tut. Urzędu lub telefonicznie 059 84 88 376.

    Prezydent Miasta Słupska zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyn.

Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
Informację wytworzył:
Krzysztof Sikorskii Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
28 kwietnia 2011
Informację opublikował:
Magdalena Czerniak
Data publikacji:
28 kwietnia 2011

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek