Dostawa nowych pochodzących z bieżącej produkcji, profesjonalnych instrumentów muzycznych
otwarcie ofert: 5.07.2011 11:15 • Polska Filharmonia Sinfonia Baltica 76-200 Słupsk ul, Jana Pawła II 3
Dostawa nowych pochodzących z bieżącej produkcji, profesjonalnych instrumentów muzycznych.
Numer ogłoszenia w BZP: 171782 - 2011; data zamieszczenia: 24.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Słupsk , Plac Zwycięstwa 3/219, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8423236, faks 059 8424297.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowych pochodzących z bieżącej produkcji, profesjonalnych instrumentów muzycznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nowych pochodzących z bieżącej produkcji, profesjonalnych instrumentów muzycznych: 1.Klarnet basowy - szt. 1 2.Dzwony rurowe do stojaka Yamaha CHS - 520 - 1 zestaw 3.Gran casa (wielki bęben) - szt. 1. 4.Tam-tamy - 1 zestaw. 5.Talerze koncertowe ze stojakiem (piatti a due) - 1 zestaw..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-
próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Pzp dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2) z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez Wykonawcę, robót, 3) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludz i lub grożącego powstaniem s zkody w znacznych rozmiarach, 4) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok.307.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Polska Filharmonia Sinfonia Baltica w Słupsku ul. Jana Pawła II 3 76-200 Słupsk pok.5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienia zostało opublikowane przez Urząd Miejski w Słupsku. zamawiającym jest: Polska Filharmonia Sinfonia Baltica w Słupsku ul. Jana Pawła II 3 76-200 Słupsk.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Klarnet basowy.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buffet Crampon Prestige BC 1193 lub równoważny - profesjonalny model drewniany z wyselekcjonowanego drewna niemielonego, strój B 442, skala rozszerzona do dolnego C, korpus dwuczęściowy, posrebrzana mechanika, dźwignia es/as, klapa dźwiękowa niskie G, klapka podwójne D, klapka potrójne D, czysta intonacja, lekkość wydobycia dźwięków, niezawodna mechanika, ustnik Vandoren B 45 lub równoważny - 2 szt., ligatura i kapturek, futerał wraz z pokrowcem, wycior, oliwki do drewna i mechanizmu..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dzwony rurowe do stojaka Yamaha CHS - 520.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rury mosiądz - chromowane, 1 ½ oktawy c2-g3, strój A - 442 Hz..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Gran casa (wielki bęben).
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Firmy Adams lub równoważny z naciągiem plastikowym rozmiar 101 cm/46 cm wraz z pałkami i statywem.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Tam-tamy.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Firmy Paiste lub równoważne. 1 szt. Ø 61, 1 szt.Ø 92 wraz ze stojakami..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Talerze koncertowe ze stojakiem (piatti a due).
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Firmy Paiste lub równoważny, model koncertowy, Ø 18 cali/ 46 cm, uchwyty na dłonie, pokrowiec..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Bohdan Jarmołowicz - Dyrektor Polskiej Filharmonii Sinfonia Baltica w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 24 czerwca 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 24 czerwca 2011
- Informację zaktualizował:
- Tadeusz Szemryk
- Data aktualizacji:
- 13 lipca 2011
- Nazwa pliku:
- SIWZ
- Informację wytworzył:
- Bohdan Jarmołowicz - Dyrektor Polskiej Filharmonii Sinfonia Baltica w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 24 czerwca 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 24 czerwca 2011
- Nazwa pliku:
- Pytania i odpowiedzi z dnia 28.06.2011r.
- Informację wytworzył:
- Bohdan Jarmołowicz - Dyrektor Polskiej Filharmonii Sinfonia Baltica w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 28 czerwca 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 28 czerwca 2011
- Nazwa pliku:
- Pytania i odpowiedź z dnia 30.06.2011r.
- Informację wytworzył:
- Bohdan Jarmołowicz - Dyrektor Polskiej Filharmonii Sinfonia Baltica w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 30 czerwca 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 30 czerwca 2011
- Nazwa pliku:
- Rozstrzygnięcie postępowania
- Informację wytworzył:
- Bohdan Jarmołowicz - Dyrektor Polskiej Filharmonii Sinfonia Baltica w Słupsku
- Data wytworzenia:
- 12 lipca 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 13 lipca 2011