Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Dostawa nowych pochodzących z bieżącej produkcji, profesjonalnych instrumentów muzycznych

składanie ofert: 5.07.2011 11:00 • Polska Filharmonia Sinfonia Baltica 76-200 Słupsk ul, Jana Pawła II 3
otwarcie ofert: 5.07.2011 11:15 • Polska Filharmonia Sinfonia Baltica 76-200 Słupsk ul, Jana Pawła II 3

Dostawa nowych pochodzących z bieżącej produkcji, profesjonalnych instrumentów muzycznych.
Numer ogłoszenia w BZP: 171782 - 2011; data zamieszczenia: 24.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Słupsk , Plac Zwycięstwa 3/219, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8423236, faks 059 8424297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowych pochodzących z bieżącej produkcji, profesjonalnych instrumentów muzycznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nowych pochodzących z bieżącej produkcji, profesjonalnych instrumentów muzycznych: 1.Klarnet basowy - szt. 1 2.Dzwony rurowe do stojaka Yamaha CHS - 520 - 1 zestaw 3.Gran casa (wielki bęben) - szt. 1. 4.Tam-tamy - 1 zestaw. 5.Talerze koncertowe ze stojakiem (piatti a due) - 1 zestaw..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert



III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Pzp dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2) z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez Wykonawcę, robót, 3) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludz i lub grożącego powstaniem s zkody w znacznych rozmiarach, 4) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy. Strony z powodów, jakie mogą wpływać na zmiany terminów wykonania robót, wyłączają niedogodności związane z pogodą, typową dla okresu wykonywania robót w miejscu budowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok.307.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Polska Filharmonia Sinfonia Baltica w Słupsku ul. Jana Pawła II 3 76-200 Słupsk pok.5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienia zostało opublikowane przez Urząd Miejski w Słupsku. zamawiającym jest: Polska Filharmonia Sinfonia Baltica w Słupsku ul. Jana Pawła II 3 76-200 Słupsk.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Klarnet basowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buffet Crampon Prestige BC 1193 lub równoważny - profesjonalny model drewniany z wyselekcjonowanego drewna niemielonego, strój B 442, skala rozszerzona do dolnego C, korpus dwuczęściowy, posrebrzana mechanika, dźwignia es/as, klapa dźwiękowa niskie G, klapka podwójne D, klapka potrójne D, czysta intonacja, lekkość wydobycia dźwięków, niezawodna mechanika, ustnik Vandoren B 45 lub równoważny - 2 szt., ligatura i kapturek, futerał wraz z pokrowcem, wycior, oliwki do drewna i mechanizmu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dzwony rurowe do stojaka Yamaha CHS - 520.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rury mosiądz - chromowane, 1 ½ oktawy c2-g3, strój A - 442 Hz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Gran casa (wielki bęben).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Firmy Adams lub równoważny z naciągiem plastikowym rozmiar 101 cm/46 cm wraz z pałkami i statywem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Tam-tamy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Firmy Paiste lub równoważne. 1 szt. Ø 61, 1 szt.Ø 92 wraz ze stojakami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Talerze koncertowe ze stojakiem (piatti a due).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Firmy Paiste lub równoważny, model koncertowy, Ø 18 cali/ 46 cm, uchwyty na dłonie, pokrowiec..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.







Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Bohdan Jarmołowicz - Dyrektor Polskiej Filharmonii Sinfonia Baltica w Słupsku
Data wytworzenia:
24 czerwca 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
24 czerwca 2011
Informację zaktualizował:
Tadeusz Szemryk
Data aktualizacji:
13 lipca 2011
Nazwa pliku:
SIWZ
Informację wytworzył:
Bohdan Jarmołowicz - Dyrektor Polskiej Filharmonii Sinfonia Baltica w Słupsku
Data wytworzenia:
24 czerwca 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
24 czerwca 2011
Nazwa pliku:
Pytania i odpowiedzi z dnia 28.06.2011r.
Informację wytworzył:
Bohdan Jarmołowicz - Dyrektor Polskiej Filharmonii Sinfonia Baltica w Słupsku
Data wytworzenia:
28 czerwca 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
28 czerwca 2011
Nazwa pliku:
Pytania i odpowiedź z dnia 30.06.2011r.
Informację wytworzył:
Bohdan Jarmołowicz - Dyrektor Polskiej Filharmonii Sinfonia Baltica w Słupsku
Data wytworzenia:
30 czerwca 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
30 czerwca 2011
Nazwa pliku:
Rozstrzygnięcie postępowania
Informację wytworzył:
Bohdan Jarmołowicz - Dyrektor Polskiej Filharmonii Sinfonia Baltica w Słupsku
Data wytworzenia:
12 lipca 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
13 lipca 2011

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek