Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Udzielenie kredytu w łącznej wysokości 6.835.000 zł na okres 2 lat, przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetowego Miasta Słupska w 2011 roku.

składanie ofert: 2.12.2011 11:00 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 303
otwarcie ofert: 2.12.2011 11:15 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 110

Udzielenie kredytu w łącznej wysokości 6.835.000 zł na okres 2 lat, przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetowego Miasta Słupska w 2011 roku.
Numer ogłoszenia: 383902 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk , Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8488414, faks 59 8488321.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu w łącznej wysokości 6.835.000 zł na okres 2 lat, przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetowego Miasta Słupska w 2011 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytu w łącznej wysokości 6.835.000 zł na okres 2 lat, przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetowego Miasta Słupska w 2011 roku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 15000 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada status banku w rozumieniu ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 roku (tekst jednolity: Dz. U z 2002 roku, Nr 72, poz. 665 ze zm.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Status banku w rozumieniu ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 roku (tekst jednolity: Dz. U z 2002 roku, Nr 72, poz. 665 ze zm.);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Pzp dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminu realizacji zamówienia Wykonawca winien niezwłocznie poinformować Zamawiającego pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 302.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 303.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyki - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
16 listopada 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
28 listopada 2011
Informację zaktualizował:
Mariola Spierewka-Spica
Data aktualizacji:
6 grudnia 2011
Nazwa pliku:
SIWZ
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyki - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
16 listopada 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
28 listopada 2011
Nazwa pliku:
Zmiana SIWZ 181111
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta
Data wytworzenia:
18 listopada 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
28 listopada 2011
Nazwa pliku:
Załącznik Nr 2 do zmiany
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta
Data wytworzenia:
18 listopada 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
28 listopada 2011
Nazwa pliku:
Załącznik Nr 1 do zmiany
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta
Data wytworzenia:
18 listopada 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
28 listopada 2011
Nazwa pliku:
Pytania i odpowiedzi
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
28 listopada 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
28 listopada 2011
Nazwa pliku:
Pytania i odpowiedzi
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
29 listopada 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
30 listopada 2011
Nazwa pliku:
Pytanie i odpowiedź z 30.11.2011r.
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
30 listopada 2011
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
30 listopada 2011
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Prezydent Miasta Słupska - Maciej Kobyliński
Data wytworzenia:
6 grudnia 2011
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
6 grudnia 2011

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek