Eksploatacja podczyszczalni wód opadowych przy ulicy Zielonej w Słupsku.
otwarcie ofert: 28.11.2011 9:15 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 212
Realizacja usługi pn: Eksploatacja podczyszczalni wód opadowych przy ulicy Zielonej w Słupsku.
Numer ogłoszenia: 384268 - 2011; data zamieszczenia: 17.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk , Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8488414, faks 59 8488321.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usługi pn: Eksploatacja podczyszczalni wód opadowych przy ulicy Zielonej w Słupsku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja usługi pn: Eksploatacja podczyszczalni wód opadowych przy ulicy Zielonej w Słupsku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, polegające na obsłudze i eksploatacji obiektów wyposażonych w urządzenia podczyszczające, o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 tysięcy złotych brutto.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada sprzęt specjalistyczny, tj. samochód ciśnieniowy do czyszczenia systemów kanalizacyjnych oraz samochód wywozowy do opróżniania studzienek i zbiorników w systemach kanalizacyjnych (minimum jeden każdego rodzaju), lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 302.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 303.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyki - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 17 listopada 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 17 listopada 2011
- Informację zaktualizował:
- Tadeusz Szemryk
- Data aktualizacji:
- 2 grudnia 2011
- Nazwa pliku:
- Załacznik Nr 6/1 do SIWZ
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 17 listopada 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 17 listopada 2011
- Nazwa pliku:
- Załacznik Nr 6/2 do SIWZ
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 17 listopada 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 17 listopada 2011
- Nazwa pliku:
- Załacznik Nr 6/3 do SIWZ
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 17 listopada 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 17 listopada 2011
- Nazwa pliku:
- Załacznik Nr 6/4 do SIWZ
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 17 listopada 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 17 listopada 2011
- Nazwa pliku:
- SIWZ
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 17 listopada 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 17 listopada 2011
- Nazwa pliku:
- Zmiana SIWZ 181111
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 18 listopada 2011
- Informację opublikował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data publikacji:
- 18 listopada 2011
- Nazwa pliku:
- Załącznik Nr 1 do zmiany
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 18 listopada 2011
- Informację opublikował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data publikacji:
- 18 listopada 2011
- Nazwa pliku:
- Informacja o wyborze oferty
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyki - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 1 grudnia 2011
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 2 grudnia 2011