Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Prowadzenie dyżurów interwencyjno – wspierających, psychoedukacyjnej grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy domowej oraz telefonu zaufania w zakresie rozwiązywania problemów uzależnień i przemocy w rodzinie.

składanie ofert: 18.01.2012 9:00 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 303
otwarcie ofert: 18.01.2012 9:15 • Urząd Miejski w Slupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, pok. 303
Prowadzenie dyżurów interwencyjno - wspierających, psychoedukacyjnej grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy domowej oraz telefonu zaufania w zakresie rozwiązywania problemów uzależnień i przemocy w rodzinie w Punkcie Konsultacyjno - Informacyjnym dla Osób Doświadczających Przemocy w Rodzinie TAMA w Słupsku.
Numer ogłoszenia: 9377 - 2012; data zamieszczenia: 10.01.2012

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk , Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8488414, faks 59 8488321.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie dyżurów interwencyjno - wspierających, psychoedukacyjnej grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy domowej oraz telefonu zaufania w zakresie rozwiązywania problemów uzależnień i przemocy w rodzinie w Punkcie Konsultacyjno - Informacyjnym dla Osób Doświadczających Przemocy w Rodzinie TAMA w Słupsku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dyżurów interwencyjno - wspierających, psychoedukacyjnej grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy domowej oraz telefonu zaufania w zakresie rozwiązywania problemów uzależnień i przemocy w rodzinie w Punkcie Konsultacyjno - Informacyjnym dla Osób Doświadczających Przemocy w Rodzinie TAMA w Słupsku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.30.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy Wykonawca wykaże, że: Dla Zadania Nr 1: - posiada wykształcenie wyższe (minimum licencjat) o kierunku: psychologia, pedagogika, resocjalizacja, praca socjalna lub o kierunkach pokrewnych; - ukończył Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie lub inne specjalistyczne szkolenie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie, w wymiarze co najmniej 100 godzin; - posiada co najmniej 3- letnie doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich 3 lat, w zakresie pracy z ofiarami i świadkami przemocy domowej ze szczególnym uwzględnieniem diagnozowania problemu przemocy i opracowywania indywidualnych planów pomocy oraz prowadzenia psychoedukacyjnych grup wsparcia dla osób doświadczających przemocy domowej (np. w punktach konsultacyjnych dla osób doświadczających przemocy w rodzinie, domach interwencji kryzysowej, specjalistycznych ośrodkach wsparcia dla ofiar przemocy w rodzinie), potwierdzonego odpowiednimi dokumentami. Zamawiający przez w/w 3-letnie doświadczenie rozumie trwającą nieprzerwanie przez 3 lata pracę związaną z przedmiotowym zamówieniem; Dla Zadania Nr 2: - posiada wykształcenie wyższe (minimum licencjat) o kierunku: psychologia, pedagogika, resocjalizacja, praca socjalna lub o kierunkach pokrewnych; - ukończył co najmniej jedno szkolenie specjalistyczne podnoszące kwalifikacje osób udzielających wsparcia z zakresu: motywowania do zmian lub przeciwdziałania przemocy w rodzinie lub terapii i rehabilitacji uzależnienia od alkoholu lub narkotyków; - posiada co najmniej 3- letnie doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich 3 lat, w pracy z osobami uzależnionymi, współuzależnionymi oraz doświadczającymi przemocy w rodzinie, ze szczególnym uwzględnieniem udzielania porad, motywowania do zmian i prowadzenia interwencji kryzysowej, potwierdzone odpowiednimi dokumentami. Zamawiający przez w/w 3-letnie doświadczenie rozumie trwającą nieprzerwanie przez 3 lata pracę związaną z przedmiotowym zamówieniem;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) dokumenty potwierdzające wykształcenie (np. dyplom) wraz z wykazem tych dokumentów sporządzonym według wzoru zawartego w załączniku nr 7 do SIWZ; 2)dokumenty potwierdzające ukończenie kursów i szkoleń (certyfikaty, zaświadczenia)wraz z wykazem tych dokumentów sporządzonym według wzoru zawartego w załączniku nr 7 do SIWZ; 3)dokumenty potwierdzające posiadanie doświadczenia (np. świadectwo pracy, umowa o pracę) oraz chronologicznie rozpisany przebieg pracy zawodowej w celu wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia dla danego zadania, sporządzony według wzoru zawartego w załączniku nr 6 do SIWZ;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Pzp dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 302 lub 302A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk pok. 302 lub 303.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie dyżurów interwencyjno - wspierających dla osób doświadczających przemocy domowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań realizowanych podczas dyżurów należeć będzie m. in. udzielanie wsparcia psychologicznego, diagnozowanie problemu przemocy i opracowywanie indywidualnych planów pomocy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie telefonu zaufania w zakresie rozwiązywania problemów uzależnień i przemocy w rodzinie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Telefon zaufania będzie obsługiwany przez jedną osobę w określonym czasie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.




Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
10 stycznia 2012
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
10 stycznia 2012
Informację zaktualizował:
Mariola Spierewka-Spica
Data aktualizacji:
1 lutego 2012
Nazwa pliku:
SIWZ
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
10 stycznia 2012
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
10 stycznia 2012
Nazwa pliku:
Zmiana ogłoszenia
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
10 stycznia 2012
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
16 stycznia 2012
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
1 lutego 2012
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
1 lutego 2012

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek