Ubezpieczenie nieruchomości i pojazdów służbowych Urzędu Miejskiego w Słupsku
otwarcie ofert: 9.02.2012 11:15 • Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, sala nr 211
Słupsk: Ubezpieczenie nieruchomości i pojazdów służbowych Urzędu Miejskiego w Słupsku
Numer ogłoszenia: 25220 - 2012; data zamieszczenia: 26.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk , Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8488414, faks 59 8488321.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie nieruchomości i pojazdów służbowych Urzędu Miejskiego w Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie nieruchomości i pojazdów służbowych Urzędu Miejskiego w Słupsku zgodnie z załącznikiem nr 1 i nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.64.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.54.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże posiadanie zezwolenia na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej wydawane przez organ nadzoru (zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej Dz.U. z 2010 r. nr 11, poz.66 ze zm.)
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na ubezpieczeniu majątku o wartości powyżej 15.000.000 pln każde.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
koncesję, zezwolenie lub licencję
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Pzp dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody z znacznych rozmiarach. 2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 3) w przypadku wcześniejszej sprzedaży pojazdu służbowego Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu zamówienia poprzez niezawarcie polisy na sprzedany pojazd . O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminu realizacji zamówienia Wykonawca winien niezwłocznie poinformować Zamawiającego pisemnie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wydział Administracyjny - Referat Zamówień Publicznych (pok. nr 302 i 302A) Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski Wydział Administracyjny (pokój 303) Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 26 stycznia 2012
- Informację opublikował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data publikacji:
- 26 stycznia 2012
- Informację zaktualizował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data aktualizacji:
- 15 lutego 2012
- Nazwa pliku:
- SIWZ
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 26 stycznia 2012
- Informację opublikował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data publikacji:
- 26 stycznia 2012
- Nazwa pliku:
- Załącznik Nr 7 do SIWZ
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 26 stycznia 2012
- Informację opublikował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data publikacji:
- 26 stycznia 2012
- Nazwa pliku:
- Załącznik Nr 8 do SIWZ
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 26 stycznia 2012
- Informację opublikował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data publikacji:
- 26 stycznia 2012
- Nazwa pliku:
- Zmiana SIWZ Nr 1/30.01.12
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 30 stycznia 2012
- Informację opublikował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data publikacji:
- 31 stycznia 2012
- Nazwa pliku:
- Pytania i odpowiedzi 01.02.12
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 1 lutego 2012
- Informację opublikował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data publikacji:
- 1 lutego 2012
- Nazwa pliku:
- Pytania i odpowiedzi 06.02.12
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 6 lutego 2012
- Informację opublikował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data publikacji:
- 6 lutego 2012
- Nazwa pliku:
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 15 lutego 2012
- Informację opublikował:
- Mariola Spierewka-Spica
- Data publikacji:
- 15 lutego 2012