Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Świadczenie usług telefonii komórkowej dla Urzędu Miejskiego w Słupsku

składanie ofert: 14.05.2012 11:00 • Urząd Miejski w Słupsku, Wydział Administracyjny, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, p. 302a
otwarcie ofert: 14.05.2012 11:15 • Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, sala 212

Słupsk: Świadczenie usług telefonii komórkowej dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
Numer ogłoszenia: 124522 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk , Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8488414, faks 59 8488321.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonii komórkowej dla Urzędu Miejskiego w Słupsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług telefonii komórkowej dla Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz dostarczenie 66 kart SIM, 62 fabrycznie nowych telefonów komórkowych (w cenie 1 zł netto) dla użytkowników w UM Słupsk (w podziale na typy A i B) oraz 2 fabrycznie nowych modemów do laptopów posiadających interfejs USB (w cenie 1 zł netto). Usługi telefonii komórkowej będą świadczone na terenie całego kraju, jak również UE i poza nią przez okres 24 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do dnia wykorzystania maksymalnej wartości brutto umowy. Realizacja umowy będzie polegała na: 1. przejęciu aktualnie wykorzystywanych przez Zamawiającego numerów telefonii komórkowej 2. zachowaniu wszystkich obecnie używanych przez Zamawiającego numerów telefonicznych (w tym bramki i modemy) od dotychczasowego operatora, przy czym koszty przeniesienia numeru od obecnego Operatora do sieci Wykonawcy pokrywa Wykonawca. 3. świadczenia usług telefonii komórkowej dla nowych numerów w przypadku zwiększenia liczby numerów (możliwość złożenia zamówienia uzupełniającego na dodatkowe numery) 4. dostarczenia aparatów telefonicznych oraz modemów wraz z akcesoriami wymienionymi jako elementy dodatkowe, fabrycznie nowych tzn. nieużywanych przed dniem dostawy, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje na podstawie art. 67 ust. 1 ustawy Pzp możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w sytuacji, gdy wykonanie zamówienia uzupełniającego stanie się niezbędne.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.20.00-5, 32.25.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że został wpisany do prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, co upoważnia go do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności telekomunikacyjnej, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2010 r. Nr 86, poz. 554 z późn. zm.). W tym celu przedstawi aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Pzp dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 2. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminu realizacji zamówienia Wykonawca winien niezwłocznie poinformować Zamawiającego pisemnie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku Wydział Administracyjny Plac Zwyciętwa 3 76-200 Słupsk p. 302.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku Wydział Administracyjny Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk p. 302a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupsk
Data wytworzenia:
19 kwietnia 2012
Informację opublikował:
Agnieszka Klimczak
Data publikacji:
16 maja 2012
Nazwa pliku:
SIWZ z załącznikami
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupsk
Data wytworzenia:
19 kwietnia 2012
Informację opublikował:
Agnieszka Klimczak
Data publikacji:
16 maja 2012
Nazwa pliku:
Zał_5_wykaz
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupsk
Data wytworzenia:
19 kwietnia 2012
Informację opublikował:
Agnieszka Klimczak
Data publikacji:
16 maja 2012
Nazwa pliku:
pytania i odpowiedzi Nr 1
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupsk
Data wytworzenia:
2 maja 2012
Informację opublikował:
Agnieszka Klimczak
Data publikacji:
16 maja 2012
Nazwa pliku:
pytania i odpowiedzi Nr 2
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupsk
Data wytworzenia:
2 maja 2012
Informację opublikował:
Agnieszka Klimczak
Data publikacji:
16 maja 2012
Nazwa pliku:
pytania i odpowiedzi Nr 3
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupsk
Data wytworzenia:
2 maja 2012
Informację opublikował:
Agnieszka Klimczak
Data publikacji:
16 maja 2012
Nazwa pliku:
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu (ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT)
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupsk
Data wytworzenia:
2 maja 2012
Informację opublikował:
Mariola Spierewka-Spica
Data publikacji:
16 maja 2012
Nazwa pliku:
Unieważnienie postępowania
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupsk
Data wytworzenia:
16 maja 2012
Informację opublikował:
Agnieszka Klimczak
Data publikacji:
16 maja 2012

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek