Świadczenie usług telefonii komórkowej dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
otwarcie ofert: 13.06.2012 11:15 • Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, sala 212
Słupsk: Świadczenie usług telefonii komórkowej dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
Numer ogłoszenia: 170378 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk , Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8488414, faks 59 8488321.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telefonii komórkowej dla Urzędu Miejskiego w Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług telefonii komórkowej dla Urzędu Miejskiego w Słupsku.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.20.00-5, 32.25.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
1) Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że został wpisany do prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, co upoważnia go do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności telekomunikacyjnej, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2010 r. Nr 86, poz. 554 z późn. zm.). W tym celu przedstawi aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej;
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na podstawie oświadczenia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Pzp dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminu realizacji zamówienia Wykonawca winien niezwłocznie poinformować Zamawiającego pisemnie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku Wydział Administracyjny Referat Zamówień Publicznych, p. 302, 302a Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku Wydział Administracyjny Referat Zamówień Publicznych, p. 302a Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupsk
- Data wytworzenia:
- 24 maja 2012
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 20 czerwca 2012
- Nazwa pliku:
- SIWZ z załącznikami
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupsk
- Data wytworzenia:
- 24 maja 2012
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 20 czerwca 2012
- Nazwa pliku:
- Zał_5_wykaz
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupsk
- Data wytworzenia:
- 24 maja 2012
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 20 czerwca 2012
- Nazwa pliku:
- zmiana terminu składania ofert
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupsk
- Data wytworzenia:
- 31 maja 2012
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 20 czerwca 2012
- Nazwa pliku:
- pytania i odpowiedzi Nr 1
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupsk
- Data wytworzenia:
- 31 maja 2012
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 20 czerwca 2012
- Nazwa pliku:
- pytania i odpowiedzi Nr 2
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupsk
- Data wytworzenia:
- 31 maja 2012
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 20 czerwca 2012
- Nazwa pliku:
- pytania i odpowiedzi Nr 3
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupsk
- Data wytworzenia:
- 31 maja 2012
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 20 czerwca 2012
- Nazwa pliku:
- zmiana SIWZ
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupsk
- Data wytworzenia:
- 4 czerwca 2012
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 20 czerwca 2012
- Nazwa pliku:
- zmiana SIWZ
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupsk
- Data wytworzenia:
- 4 czerwca 2012
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 20 czerwca 2012
- Nazwa pliku:
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupsk
- Data wytworzenia:
- 20 czerwca 2012
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 20 czerwca 2012