Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Prowadzenie doradztwa indywidualnego i grupowego w ramach podstawowego wsparcia szkoleniowo-doradczego przez Doradcę zawodowego z funkcją Specjalisty do spraw obsługi grupy docelowej w ramach projektu pt. Własna firma po 50 roku życia.

składanie ofert: 1.02.2013 9:00 • Urząd Miejski, Wydział Administracyjny, p. 303, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk
otwarcie ofert: 1.02.2013 9:30 • Urząd Miejski w Słupsku, Wydział Administracyjny, p. 302A, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk

Słupsk: Prowadzenia doradztwa indywidualnego i grupowego w ramach podstawowego wsparcia szkoleniowo-doradczego przez Doradcę zawodowego z funkcją Specjalisty do spraw obsługi grupy docelowej w ramach Projektu pt. Własna firma po 50 roku życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działania 6.2. Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Numer ogłoszenia: 30412 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk , Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8488414, faks 59 8488321.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenia doradztwa indywidualnego i grupowego w ramach podstawowego wsparcia szkoleniowo-doradczego przez Doradcę zawodowego z funkcją Specjalisty do spraw obsługi grupy docelowej w ramach Projektu pt. Własna firma po 50 roku życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działania 6.2. Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenia doradztwa indywidualnego i grupowego w ramach podstawowego wsparcia szkoleniowo-doradczego przez Doradcę zawodowego z funkcją Specjalisty do spraw obsługi grupy docelowej w ramach Projektu pt. Własna firma po 50 roku życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działania 6.2. Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Szacunkowo zadanie będzie realizowane przez 84 godziny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8, 80.53.00.00-8, 80.40.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna udokumentowanie posiadania licencji doradcy zawodowego I lub II stopnia zgodnie z zapisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 roku Nr 69 poz. 415 ze zm.);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku Zamawiający uzna: a) posiadanie wykształcenia wyższego w zakresie psychologii lub pedagogiki lub poradnictwa zawodowego, b) udokumentowanie wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jednego podobnego zamówienia, odpowiadającego swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. z zakresu prowadzenia w ramach projektów POKL doradztwa indywidualnego i grupowego przygotowującego do otwarcia własnej działalności gospodarczej (w grupie wiekowej powyżej 35 lat) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, protokół zdawczo - odbiorczy).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie psychologii lub pedagogiki lub poradnictwa zawodowego, 2) oświadczenie o zatrudnieniu/braku zatrudnienia w innych projektach podlegających pod Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia, 3) oświadczenie, iż Wykonawca zobowiązuje się, najpóźniej w dniu złożenia rachunku/faktury, do złożenia pisemnego oświadczenia, iż w trakcie wykonywania usługi objętej niniejszym zleceniem nie zaszły okoliczności stanowiące złamanie zakazu podwójnego finansowania określonego w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz, iż Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ewidencje godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów podlegających pod Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia w formie Miesięcznej karty pracy oraz comiesięcznie przedstawiać ją Kierownikowi Projektu 4) w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników - pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zleceniodawca zgodnie z zapisem art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy, w zakresie zmiany: 1) terminu realizacji zamówienia a) Zleceniodawca przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia określonego w § 2. Zmiana taka będzie w szczególności uzasadniona w sytuacji zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w momencie wyboru Zleceniobiorcy. W nawiązaniu do powyższego, termin realizacji zamówienia może zostać wydłużony jeśli ze względu na wyjątkową sytuację zmianie ulegnie harmonogram realizacji Projektu zawarty we Wniosku o dofinansowanie. Ewentualna zmiana terminu będzie podyktowana zapewnieniem realizacji celów Projektu, których wypełnienie jest obowiązkiem Zleceniodawcy, oraz zapewnieniem kwalifikowalności wydatków w ramach Projektu; b) w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Zleceniobiorcę prac na skutek okoliczności, za które Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności (w tym wyłączna wina Zleceniodawcy, wyłączna wina osoby trzeciej, siła wyższa), Zleceniodawca udzieli Zleceniobiorcy dodatkowego terminu na realizację prac objętych niniejszą umową; c) z przyczyn zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 2) osób wskazanych w umowie zarówno po stronie Zleceniodawcy i po stronie Zleceniobiorcy, z zastrzeżeniem, ze proponowane osoby spełniają wymagania określone w SIWZ; 3) zakresu usług, które Zleceniobiorca będzie wykonywał sam i przy pomocy podwykonawców.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku, Wydział Administracyjny (pokój 303), Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Własna firma po 50 roku życia współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działania 6.2. Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
22 stycznia 2013
Informację opublikował:
Agnieszka_off Szeligowska_off
Data publikacji:
28 stycznia 2013
Informację zaktualizował:
Agnieszka_off Szeligowska_off
Data aktualizacji:
21 lutego 2013
Nazwa pliku:
SIWZ z załącznikami
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
22 stycznia 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Klimczak
Data publikacji:
28 stycznia 2013
Nazwa pliku:
Pytanie z dnia 25.01.2013 r.
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk Zastępca Prezydenta
Data wytworzenia:
25 stycznia 2013
Informację opublikował:
Agnieszka_off Szeligowska_off
Data publikacji:
28 stycznia 2013
Nazwa pliku:
zmiana SIWZ z 25.01.2013 r.
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk Zastępca Prezydenta
Data wytworzenia:
25 stycznia 2013
Informację opublikował:
Agnieszka_off Szeligowska_off
Data publikacji:
28 stycznia 2013
Nazwa pliku:
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk Zastępca Prezydenta
Data wytworzenia:
28 stycznia 2013
Informację opublikował:
Agnieszka_off Szeligowska_off
Data publikacji:
28 stycznia 2013
Nazwa pliku:
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk Zastępca Prezydenta
Data wytworzenia:
7 lutego 2013
Informację opublikował:
Agnieszka_off Szeligowska_off
Data publikacji:
7 lutego 2013
Nazwa pliku:
ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
21 lutego 2013
Informację opublikował:
Agnieszka_off Szeligowska_off
Data publikacji:
21 lutego 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek