Ubezpieczenie majątkowe, komunikacyjne i osobowe Urzędu Miejskiego w Słupsku
otwarcie ofert: 11.02.2013 11:30 • Urząd Miejski w Słupsku, Wydział Administracyjny, Referat Zamówień Publicznych, p. 302A, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk
Słupsk: Ubezpieczenie majątkowe, komunikacyjne i osobowe Urzędu Miejskiego w Słupsku
Numer ogłoszenia: 15565 - 2013; data zamieszczenia: 29.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk , Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8488414, faks 59 8488321.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątkowe, komunikacyjne i osobowe Urzędu Miejskiego w Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie majątkowe, komunikacyjne i osobowe Urzędu Miejskiego w Słupsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1, 2 i 3 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w sytuacji, gdy wykonanie zamówienia uzupełniającego stanie się niezbędne
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.64.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.54.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna posiadanie zezwolenia na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej wydawane przez organ nadzoru (zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej Dz. U. z 2010 r. nr 11, poz. 66 ze zm.)
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna udokumentowanie wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dwóch podobnych zamówień polegających na: dla części 1 - ubezpieczeniu majątku o wartości powyżej 15.000.000,00 pln każde oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje); dla części 2 - ubezpieczenia pojazdów o wartości powyżej 125.000,00 każde oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje)
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
na podstawie oświadczenia
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
na podstawie oświadczenia
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
na podstawie oświadczenia
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika, poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umów ubezpieczeniowych na samochody służbowe w różnych terminach w zależności od zawartych dotychczas polis ubezpieczeniowych. W przypadku wcześniejszej sprzedaży pojazdu służbowego Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu zamówienia poprzez niezawarcie polisy na sprzedany pojazd .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku, Wydział Administracyjny Referat Zamówień Publicznych, p. 302 i 302A Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku Wydział Administracyjny p. 303 Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenie nieruchomości Urzędu Miejskiego w Słupsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie nieruchomości Urzędu Miejskiego w Słupsku.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.64.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.54.00-4.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenia pojazdów służbowych Urzędu Miejskiego w Słupsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia pojazdów służbowych Urzędu Miejskiego w Słupsku.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.64.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.54.00-4.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubezpieczenie osobowe 6 pracowników Referatu Egzekucji Urzędu Miejskiego w Słupsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie osobowe 6 pracowników Referatu Egzekucji Urzędu Miejskiego w Słupsku.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.64.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.54.00-4.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 29 stycznia 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 7 lutego 2013
- Informację zaktualizował:
- Agnieszka Klimczak
- Data aktualizacji:
- 6 marca 2013
- Nazwa pliku:
- SIWZ z załącznikami
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 30 stycznia 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 7 lutego 2013
- Nazwa pliku:
- Zaświadczenie o szkodowości
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 30 stycznia 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 7 lutego 2013
- Nazwa pliku:
- Zaświadczenie o szkodowości
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 30 stycznia 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 7 lutego 2013
- Nazwa pliku:
- Zaświadczenie o szkodowości
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 30 stycznia 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 7 lutego 2013
- Nazwa pliku:
- Zmiana ogłoszenia
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 31 stycznia 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 7 lutego 2013
- Nazwa pliku:
- ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 6 lutego 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 7 lutego 2013
- Nazwa pliku:
- Zmiana SIWZ
- Informację wytworzył:
- Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego
- Data wytworzenia:
- 7 lutego 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 7 lutego 2013
- Nazwa pliku:
- Pytania i odpowiedzi Nr 1
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 7 lutego 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 7 lutego 2013
- Nazwa pliku:
- Zmiana SIWZ z dnia 07.02.2013 r.
- Informację wytworzył:
- Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego
- Data wytworzenia:
- 7 lutego 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 7 lutego 2013
- Nazwa pliku:
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 4 marca 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 4 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Unieważnienie części II postępowania
- Informację wytworzył:
- Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 6 marca 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 6 marca 2013