Zakup usług wsparcia psychologiczno - pedagogicznego dla dzieci i młodzieży i mieszkańców obszaru rewitalizowanego oraz zajęć sportowo-rekreacyjnych i świetlicowych.
otwarcie ofert: 12.02.2013 9:30 • Urząd Miejski w Słupsku, Wydział Administracyjny, Referat Zamówień Publicznych, p. 302A, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk
Słupsk: Zakup usług wsparcia psychologiczno -pedagogicznego dla dzieci i młodzieży i mieszkańców obszaru rewitalizowanego oraz zajęć sportowo-rekreacyjnych i świetlicowych w ramach realizacji projektu Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru Lokalnego programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015
Numer ogłoszenia: 45272 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk , Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8488414, faks 59 8488321.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług wsparcia psychologiczno -pedagogicznego dla dzieci i młodzieży i mieszkańców obszaru rewitalizowanego oraz zajęć sportowo-rekreacyjnych i świetlicowych w ramach realizacji projektu Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru Lokalnego programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup usług wsparcia psychologiczno -pedagogicznego dla dzieci i młodzieży i mieszkańców obszaru rewitalizowanego oraz zajęć sportowo-rekreacyjnych i świetlicowych w ramach realizacji projektu Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru Lokalnego programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 85.12.12.70-6, 92.00.00.00-1, 92.62.10.00-0, 92.62.20.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca spełni warunek, jeżeli: - wykaże i udokumentuje posiadanie kwalifikacji do prowadzenia odpowiednich zajęć zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U z 2009 r. Nr 50, poz. 400), potwierdzone odpowiednimi dokumentami Zamawiający ustala, że dla każdej części oddzielnie wymaga następujących kwalifikacji do wykonywania przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ 1 PEDAGOG wykształcenie wyższe - pedagogika opiekuńczo - wychowawcza, CZĘŚĆ 2 PSYCHOLOG wykształcenie wyższe psychologiczne, CZĘŚĆ 3 NAUCZYCIEL ŚWIETLICY ŚRODOWISKOWEJ wykształcenie wyższe pedagogiczne, CZĘŚĆ 4 SPECJALISTA DO SPRAW SPORTU wykształcenie wyższe AWF z przygotowaniem pedagogicznym, CZĘŚĆ 5 ANIMATOR ZAJĘĆ DLA DOROSŁYCH wykształcenie wyższe. Oświadczy, iż posiada obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, posiada co najmniej 1-roczny staż pracy odpowiadający charakterowi danej części niniejszego postępowania przetargowego, potwierdzony odpowiednimi dokumentami, b) posiada znajomość obsługi komputera (poczta internetowa, edytor tekstu).
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
na podstawie oświadczenia
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
na podstawie oświadczenia
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
na podstawie oświadczenia
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie w celu wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Do Załącznika Nr 3 do SIWZ należy dołączyć właściwe np. zaświadczenia, świadectwa pracy, dyplomy potwierdzające wykształcenie oraz staż pracy zgodnie z wymaganiami opisanymi szczegółowo dla każdej części oddzielnie w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku Wydział Administracyjny, Referat Zamówień Publicznych, p. 302 i 302A Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku, Wydział Administracyjny, p. 303, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest w Słupsku w ramach realizacji projektu Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru Lokalnego programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015. Zadania wynikające z uczestnictwa w projekcie dotyczące niniejszego postępowania przetargowego opisane zostały w Studium Wykonalności i stanowią Załącznik nr 7 do SIWZ.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PEDAGOG.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje 2 x ½ etatu - 1248 godzin (forma umowy zlecenia na 15 miesięcy) - t.j. 624 godziny dla dzieci i młodzieży (w tym codzienne dyżury popołudniowe) oraz 624 godziny dla dorosłych.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 85.12.12.70-6, 92.00.00.00-1, 92.62.10.00-0, 92.62.20.00-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PSYCHOLOG.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje 2 x ½ etatu - 1248 godzin (forma umowy zlecenia na 15 miesięcy) - tj. 624 godziny dla dzieci i młodzieży (w tym codzienne dyżury popołudniowe) oraz 624 godziny dla dorosłych.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 82.00.00.00-4, 85.12.12.70-6, 92.00.00.00-1, 92.62.10.00-0, 92.62.20.00-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: NAUCZYCIEL ŚWIETLICY ŚRODOWISKOWEJ.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje 1 etat (forma umowy zlecenia na 15 miesięcy) t.j. 1747 godzin w godzinach popołudniowych i soboty.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 85.12.12.70-6, 92.00.00.00-1, 92.62.10.00-0, 92.62.20.00-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SPECJALISTA DO SPRAW SPORTU.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje 1 etat (forma umowy zlecenia na 15 miesięcy) tj. 1747 godzin w godzinach popołudniowych, soboty i niedziele.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 85.12.12.70-6, 92.00.00.00-1, 92.62.10.00-0, 92.62.20.00-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ANIMATOR ZAJĘĆ DLA DOROSŁYCH.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje 1 etat (forma umowy zlecenia na 15 miesięcy) tj. 1747 godzin w tym w godzinach popołudniowych i soboty.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 85.12.12.70-6, 92.00.00.00-1, 92.62.10.00-0, 92.62.20.00-7.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
- Podmiot publikujący:
- Urząd Miejski w Słupsku
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 1 lutego 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 1 lutego 2013
- Informację zaktualizował:
- Agnieszka Klimczak
- Data aktualizacji:
- 20 marca 2013
- Nazwa pliku:
- SIWZ z załącznikami
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 1 lutego 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 1 lutego 2013
- Nazwa pliku:
- Studium wykonalności - załącznik nr 7 do SIWZ
- Informację wytworzył:
- Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 1 lutego 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 1 lutego 2013
- Nazwa pliku:
- Unieważnienie części V postępowania
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
- Data wytworzenia:
- 21 lutego 2013
- Informację opublikował:
- Tadeusz Szemryk
- Data publikacji:
- 22 lutego 2013
- Nazwa pliku:
- Unieważnienie części II postępowania
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 28 lutego 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 28 lutego 2013
- Nazwa pliku:
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 1 marca 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 1 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty po dokonaniu powtórzenia czynności
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 7 marca 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 7 marca 2013
- Nazwa pliku:
- Unieważnienie części III postępowania
- Informację wytworzył:
- Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 20 marca 2013
- Informację opublikował:
- Agnieszka Klimczak
- Data publikacji:
- 20 marca 2013