Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zakup usług wsparcia psychologiczno - pedagogicznego dla dzieci i młodzieży i mieszkańców obszaru rewitalizowanego oraz zajęć sportowo-rekreacyjnych i świetlicowych.

składanie ofert: 12.02.2013 9:00 • Urząd Miejski, Wydział Administracyjny, p. 303, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk
otwarcie ofert: 12.02.2013 9:30 • Urząd Miejski w Słupsku, Wydział Administracyjny, Referat Zamówień Publicznych, p. 302A, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk

Słupsk: Zakup usług wsparcia psychologiczno -pedagogicznego dla dzieci i młodzieży i mieszkańców obszaru rewitalizowanego oraz zajęć sportowo-rekreacyjnych i świetlicowych w ramach realizacji projektu Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru Lokalnego programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015
Numer ogłoszenia: 45272 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk , Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8488414, faks 59 8488321.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług wsparcia psychologiczno -pedagogicznego dla dzieci i młodzieży i mieszkańców obszaru rewitalizowanego oraz zajęć sportowo-rekreacyjnych i świetlicowych w ramach realizacji projektu Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru Lokalnego programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup usług wsparcia psychologiczno -pedagogicznego dla dzieci i młodzieży i mieszkańców obszaru rewitalizowanego oraz zajęć sportowo-rekreacyjnych i świetlicowych w ramach realizacji projektu Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru Lokalnego programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 85.12.12.70-6, 92.00.00.00-1, 92.62.10.00-0, 92.62.20.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli: - wykaże i udokumentuje posiadanie kwalifikacji do prowadzenia odpowiednich zajęć zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U z 2009 r. Nr 50, poz. 400), potwierdzone odpowiednimi dokumentami Zamawiający ustala, że dla każdej części oddzielnie wymaga następujących kwalifikacji do wykonywania przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ 1 PEDAGOG wykształcenie wyższe - pedagogika opiekuńczo - wychowawcza, CZĘŚĆ 2 PSYCHOLOG wykształcenie wyższe psychologiczne, CZĘŚĆ 3 NAUCZYCIEL ŚWIETLICY ŚRODOWISKOWEJ wykształcenie wyższe pedagogiczne, CZĘŚĆ 4 SPECJALISTA DO SPRAW SPORTU wykształcenie wyższe AWF z przygotowaniem pedagogicznym, CZĘŚĆ 5 ANIMATOR ZAJĘĆ DLA DOROSŁYCH wykształcenie wyższe. Oświadczy, iż posiada obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, posiada co najmniej 1-roczny staż pracy odpowiadający charakterowi danej części niniejszego postępowania przetargowego, potwierdzony odpowiednimi dokumentami, b) posiada znajomość obsługi komputera (poczta internetowa, edytor tekstu).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie w celu wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Do Załącznika Nr 3 do SIWZ należy dołączyć właściwe np. zaświadczenia, świadectwa pracy, dyplomy potwierdzające wykształcenie oraz staż pracy zgodnie z wymaganiami opisanymi szczegółowo dla każdej części oddzielnie w Załączniku Nr 1 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku Wydział Administracyjny, Referat Zamówień Publicznych, p. 302 i 302A Plac Zwycięstwa 3 76-200 Słupsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku, Wydział Administracyjny, p. 303, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest w Słupsku w ramach realizacji projektu Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru Lokalnego programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015. Zadania wynikające z uczestnictwa w projekcie dotyczące niniejszego postępowania przetargowego opisane zostały w Studium Wykonalności i stanowią Załącznik nr 7 do SIWZ.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PEDAGOG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje 2 x ½ etatu - 1248 godzin (forma umowy zlecenia na 15 miesięcy) - t.j. 624 godziny dla dzieci i młodzieży (w tym codzienne dyżury popołudniowe) oraz 624 godziny dla dorosłych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 85.12.12.70-6, 92.00.00.00-1, 92.62.10.00-0, 92.62.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PSYCHOLOG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje 2 x ½ etatu - 1248 godzin (forma umowy zlecenia na 15 miesięcy) - tj. 624 godziny dla dzieci i młodzieży (w tym codzienne dyżury popołudniowe) oraz 624 godziny dla dorosłych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 82.00.00.00-4, 85.12.12.70-6, 92.00.00.00-1, 92.62.10.00-0, 92.62.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: NAUCZYCIEL ŚWIETLICY ŚRODOWISKOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje 1 etat (forma umowy zlecenia na 15 miesięcy) t.j. 1747 godzin w godzinach popołudniowych i soboty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 85.12.12.70-6, 92.00.00.00-1, 92.62.10.00-0, 92.62.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SPECJALISTA DO SPRAW SPORTU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje 1 etat (forma umowy zlecenia na 15 miesięcy) tj. 1747 godzin w godzinach popołudniowych, soboty i niedziele.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 85.12.12.70-6, 92.00.00.00-1, 92.62.10.00-0, 92.62.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ANIMATOR ZAJĘĆ DLA DOROSŁYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje 1 etat (forma umowy zlecenia na 15 miesięcy) tj. 1747 godzin w tym w godzinach popołudniowych i soboty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 85.12.12.70-6, 92.00.00.00-1, 92.62.10.00-0, 92.62.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.




Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
Data wytworzenia:
1 lutego 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Klimczak
Data publikacji:
1 lutego 2013
Informację zaktualizował:
Agnieszka Klimczak
Data aktualizacji:
20 marca 2013
Nazwa pliku:
SIWZ z załącznikami
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
Data wytworzenia:
1 lutego 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Klimczak
Data publikacji:
1 lutego 2013
Nazwa pliku:
Studium wykonalności - załącznik nr 7 do SIWZ
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
Data wytworzenia:
1 lutego 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Klimczak
Data publikacji:
1 lutego 2013
Nazwa pliku:
Unieważnienie części V postępowania
Informację wytworzył:
Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta
Data wytworzenia:
21 lutego 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
22 lutego 2013
Nazwa pliku:
Unieważnienie części II postępowania
Informację wytworzył:
Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
28 lutego 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Klimczak
Data publikacji:
28 lutego 2013
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
1 marca 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Klimczak
Data publikacji:
1 marca 2013
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty po dokonaniu powtórzenia czynności
Informację wytworzył:
Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
7 marca 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Klimczak
Data publikacji:
7 marca 2013
Nazwa pliku:
Unieważnienie części III postępowania
Informację wytworzył:
Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
20 marca 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Klimczak
Data publikacji:
20 marca 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek